W klasie czterometrowej nie ma żadnej szlachetnej konkurencji
Prestiż: Audi ma nieco droższy bonus premium - który oczywiście jest bezpośrednio przenoszony na najmniejszy model. Szkoda, że carver nie może nosić nomenklatury SUV Audi. W rezultacie pojawia się tylko przy fanach samochodów jako specjalny model A1 Sportback. Co pomaga zdobyć punkty pod względem prestiżu: Audi nie ma bezpośredniej konkurencji w najmniejszej lidze. BMW, Mini i Mercedes nie uczestniczą w czterometrowej dywizji. W porównaniu do Citroëna, Forda, Audi ma zdecydowanie więcej atrakcyjności. Z powodzeniem ukrywa fakt, że carver jest związany z VW T-Cross, a zatem bardzo ściśle związany z Polo.
Wskaźniki LED z funkcją dynamicznego oświetlenia
Projekt: Jest niezależny. Citycarver usuwa relację z A1 Sportback wyłącznie poprzez podniesienie pojazdu z odpowiednio imponującym prześwitem. W przeciwnym razie: Wygląda mocno i sportowo, ale ma potargane detale. Zabezpieczenie przed niedomknięciem z tworzywa sztucznego, wyprofilowany spojler dachowy z repertuaru S-Line, nadkola z tworzywa sztucznego - wszystkie te aplikacje wyglądają bardziej jak zmodernizowane elementy mocujące.
Citycarver nie może całkowicie przekonać podczas jazdy
Samochód testowy z trzycylindrowym silnikiem 1.0 ma moc 116 KM. Dotyczy to maksymalnej prędkości prawie 200 km / h i przyspiesza do 100 km / h w mniej niż dziesięć sekund. Znacznie mocniejszy (ale także o ponad 100 kg cięższy) Citroën DS3 Crossback 130 nie jest szybszy. Sześciobiegowa skrzynia Audi powinna ustępywać bardziej płynnie. Jeśli chcesz szybko ruszyć na światłach, musisz dużo zrównoważyć na poślizg sprzęgła. To wygląda denerwująco i brzmi niewłaściwie. Trzy cylindry powinny również zapewniać większą swobodę podczas przyspieszania - obciążenie i prędkości obrotowe silnika zwiększają się do niesprawiedliwego poziomu hałasu.
Wniosek:- Citycarver pochodzący z Polo wygląda jak niezależny model. Ostrzeżenie: Pomimo obfitości obligacji SUV, pozostaje małym samochodem i oferuje wystarczającą przestrzeń.