Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 20.05.2020 · 0 komentarzy · 1583 wyświetleń

Citycarver A1

Nowe Audi A1 Citycarver gra ze szczególnym talentem w tym nowoczesnym SUV-ie. Ale czy małe Audi też może coś zrobić? Nasz pierwszy test to pokazuje. Gdzie znajduje się w bezpośrednim porównaniu z już istniejącymi małymi SUV-ami? Opieramy to na obiektywnych wynikach, takich jak właściwości jezdne, zachowanie podczas hamowania, koszty i wymiary. Sortujemy również według aspektów subiektywnych. 

W klasie czterometrowej nie ma żadnej szlachetnej konkurencji

Prestiż: Audi ma nieco droższy bonus premium - który oczywiście jest bezpośrednio przenoszony na najmniejszy model. Szkoda, że ​​carver nie może nosić nomenklatury SUV Audi. W rezultacie pojawia się tylko przy fanach samochodów jako specjalny model A1 Sportback. Co pomaga zdobyć punkty pod względem prestiżu: Audi nie ma bezpośredniej konkurencji w najmniejszej lidze. BMW, Mini i Mercedes nie uczestniczą w czterometrowej dywizji. W porównaniu do Citroëna, Forda, Audi ma zdecydowanie więcej atrakcyjności. Z powodzeniem ukrywa fakt, że carver jest związany z VW T-Cross, a zatem bardzo ściśle związany z Polo.

Wskaźniki LED z funkcją dynamicznego oświetlenia

Projekt: Jest niezależny. Citycarver usuwa relację z A1 Sportback wyłącznie poprzez podniesienie pojazdu z odpowiednio imponującym prześwitem. W przeciwnym razie: Wygląda mocno i sportowo, ale ma potargane detale. Zabezpieczenie przed niedomknięciem z tworzywa sztucznego, wyprofilowany spojler dachowy z repertuaru S-Line, nadkola z tworzywa sztucznego - wszystkie te aplikacje wyglądają bardziej jak zmodernizowane elementy mocujące.

Citycarver nie może całkowicie przekonać podczas jazdy

Samochód testowy z trzycylindrowym silnikiem 1.0 ma moc 116 KM. Dotyczy to maksymalnej prędkości prawie 200 km / h i przyspiesza do 100 km / h w mniej niż dziesięć sekund. Znacznie mocniejszy (ale także o ponad 100 kg cięższy) Citroën DS3 Crossback 130 nie jest szybszy. Sześciobiegowa skrzynia Audi powinna ustępywać  bardziej płynnie. Jeśli chcesz szybko ruszyć na światłach, musisz dużo zrównoważyć  na poślizg sprzęgła. To wygląda denerwująco i brzmi niewłaściwie. Trzy cylindry powinny również zapewniać większą swobodę podczas przyspieszania - obciążenie i prędkości obrotowe silnika zwiększają się do niesprawiedliwego poziomu hałasu.


Wniosek:- Citycarver pochodzący z Polo wygląda jak niezależny model. Ostrzeżenie: Pomimo obfitości obligacji SUV, pozostaje małym samochodem i oferuje wystarczającą przestrzeń. 

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt