Mazda została uznana za najlepszą polską markę jeśli chodzi o dealerów samochodowych
W ocenie dealerów uwzględnione zostały trzy najważniejsze obszary współpracy z importerem. Najważniejszy wpływ na końcowy rezultat miała ocena polityki importera jako przedstawiciela koncernu międzynarodowego. Badana była atrakcyjność umowy dealerskiej, dochodowość prowadzenia salonu, konkurencyjność strategii rynkowej oraz nastawienie nakierowane na biznes. Drugim istotnym kryterium była ocena produktów znajdujących się w ofercie importera, a trzecim ocena samego importera, jego polityki handlowej i marketingowej, a także kultury organizacji.Stabilne oceny wykazały, że większość osób, które brało udział w badaniu ponownie zdecydowałoby się na współpracę z importerem marki, którą sprzedają. Badanym zadano również pytanie "Dealerem jakiej dowolnej marki chciałbyś zostać, gdybyś mógł podjąć taką decyzję po raz kolejny". Po raz drugi z rzędu najbardziej pożądaną marką okazała się być Mazda.
Zajęcie przez Mazdę pierwszego miejsca w badaniu zadowolenia dealerów to efekt konsekwentnej strategii opierającej się na partnerskim podejściu i wyszukiwaniu rozwiązań przynoszących korzyści dla obu stron.