Trzy używane Zafiry z gwarancją
Wybraliśmy trzy interesujące Zafira C z szerokiej gamy samochodów używanych: Wszystkie zawierają gwarancję na samochód używany w cenie. Najważniejszym kandydatem jest ten czarny Opel Zafira Active z 1,6-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 120 KM, który jest obecnie sprzedawany w Saerbeck (NRW). Samochód został zarejestrowany po raz pierwszy w marcu 2017 r., Zarządza normą Euro 6 i jest opisywany zarówno jako bezwypadkowy, jak i jako książeczka czekowa. Drogomierz mierzy 129 629 kilometrów.
Dealer ma w ofercie szarą innowację Opla Zafiry, wyposażoną również w silnik wysokoprężny o mocy 120 KM. Prędkościomierz pokazuje 95 501 kilometrów. Według sprzedawcy ta Zafira jest również wolna od wypadków i ma książeczkę czekową, a także jest zgodna z normą emisji spalin.
Wreszcie czarny Opel Zafira Edition 1.6 jest reklamowany w (NRW). Ta trzecia Zafira, podobnie jak pozostałe dwie oferty, ma również 1,6-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 120 KM pod maską. Tworzy również normę emisji zanieczyszczeń , jest również opisany jako bezwypadkowy i ma książeczkę czekową.
Zafira inspiruje jako kosmiczny cud z wieloma siedzeniami
Opel Zafira zachwyca dużą ilością miejsca i maksymalnie siedmioma siedzeniami od 1999 roku. Trzecia generacja zwraca również uwagę widzów na ich piękny wygląd. Oprócz standardowego wyposażenia, Zafira C ma w tym momencie wiele różnych systemów asystujących, za które trzeba było zapłacić, aby wspierać kierowcę. Pomysłowo chowany trzeci rząd siedzeń nie był już standardem na pokładzie, kiedy się pojawił, ale jest dostępny już dziś, gdy jest używany. Zafira Tourers z prostym wyposażeniem ma miejsce tylko dla pięciu osób. „Zafira” nosiła nazwę „Tourer” od 2012 roku do liftingu w 2016 roku. Potem nazwisko zniknęło. Dostępne są silniki o mocy od 110 do 200 KM. Istnieją również wersje na gaz ziemny i LPG, które mogą dużo zaoszczędzić. Jeśli lubisz jeździć szybko Zafirą, możesz użyć 1.6 SIDI o mocy 200 KM. Zapewnia potężny napęd. Bilans TÜV jest średni w rozdziałach testowych podwozia, świateł, hamulców i środowiska. Inspektorzy lubią narzekać na stan sprężyn i tarcz hamulcowych. Nie są to jednak jeszcze poważne słabości.
Istnieje również ta generacja Zafiry: Opel rozlewa olej! Kilka wycofań spowodowało problemy dla właścicieli w okresie budowy. W 2012 r. Należało wymienić pokrywę poduszki powietrznej pasażera lub całą tablicę rozdzielczą. W 2015 roku wyświetlanie elektrycznego hamulca postojowego powodowało problemy, w 2017 roku Zafira potrzebowała nowego modułu poduszki powietrznej z powodu wadliwych chemikaliów zapłonowych.
Samochód dalekobieżny na długie podróże
Podczas 100 000-kilometrowego testu wytrzymałościowego ,duży Opel był w stanie zbudować reputację spowalniacza na długich dystansach. Jazda na wprost uspokoiła kierowcę i pasażerów, a skuteczne hamulce dodały resztę. Podwozie skutecznie zniwelowało poważne uszkodzenia na drodze, chociaż Opel dostroił go stosunkowo mocno. Zbyt dzikie sztuczki akceleracyjne Zafiry, zbliżone do swoich granic dynamicznych, potwierdziły grę z lekkim upadkiem wokół osi podłużnej. Z drugiej strony operacja była całkowicie zrozumiała, potężny 2.0 CDTI uczynił Zafirę mistrzem podróży. A siedzenia Opla AGR (AGR to skrót od „Zdrowe plecy”) są wzorem do naśladowania pod względem oparcia pleców i komfortu podróży. Ale samochód testowy był również denerwujący. Ręczna skrzynia biegów zaczęła skakać wraz ze wzrostem przebiegu, ponieważ dźwignia sterująca przesunęła się. Progi drzwi zostały zarysowane po zaledwie 30 000 kilometrów. Wskazało to na użycie niepotrzebnie taniego plastiku. Dzięki pikselowym wyświetlaczom i mylącym funkcjom zespół redakcyjny stwierdził, że system audio-nawigacyjny jest całkowicie przestarzały i zbyt skomplikowany. System nawigacyjny, funkcja Bluetooth i ostrzeżenie o kolizji również kilkakrotnie uległy awarii. Czujnik deszczu w samochodzie testowym, podobnie jak system Start-Stop, lubił traktować się jak denerwująca pamiątkowa sekunda. Ponadto uszkodzone tłumiki drgań na tylnej osi pozostały niewykryte podczas kontroli w warsztacie.
Zafira jako wzór do naśladowania pod względem wszechstronności
Zafira numer trzy może wydawać się nieco trzeźwa dla niektórych gustów, ale oferuje więcej miejsca za rozsądną cenę niż SUV-y tej samej wielkości. Przy długości 4,65 metra nie musi bać się miejsc parkingowych, nawet w dużym mieście. Oprócz wiernego połączenia rodziny, jego zmienne wnętrze sprawia, że jest również transporterem mebli na życzenie. W zależności od wariantu osiąga ponad 650 kg efektywnego ładunku! Jeśli jednak używany jest opcjonalny trzeci fotel, do bagażnika zmieści się tylko 152 litry bagażu. Jednak nawet siedem osób może podróżować na pokładzie Opla. Uderza ogromna swoboda ruchu w pierwszym i drugim rzędzie przestronnego wnętrza. Odkąd Opelans nadał swojej furgonetce inną jakość. Zafira C, wzbogacona kilkoma dodatkowymi funkcjami, jest również bardzo wygodna. Test samochodu używanego w 2017 r. Wykazał, że producenci musieli zostać, jeśli chcieli, aby budowali dobre samochody.
Podczas liftingu w 2016 roku Opel prawidłowo wyczyścił przeciążony kokpit.
Jeśli jesteś zainteresowany olejem napędowym, powinieneś poszukać samochodu, który zjechał z linii montażowej w 2015 roku. Od tego momentu silniki Diesla stworzyły normę i dlatego nadawały się do użytku w dużym mieście bez jazdy. Należy wspomnieć, że Zafira działa z oknem termicznym pomimo AdBlue w zakresie oczyszczania spalin. Ale fakt ten nie wstrząsa standardem emisji. Samochody mogą mieć wyraźne ślady użytkowania, ponieważ często wykorzystuje się przestrzeń i ładowność. Zafira C z 1,6-litrowym silnikiem wysokoprężnym jest doskonale ustawiona. Co więcej, jest cudownie ekonomiczna.