BMW Seria 3 cena 19900 przebieg: 258000, rok produkcji 2008 z Żagań
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- BMW
- Model
- BMW Seria 3
- Wersja
- BMW Seria 3
- Rok produkcji
- 2008
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 258000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 143 KM
- Pojemność silnika
- 1995 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Niebieski
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam Oferuję Państwu do sprzedaży BMW E91 LIFT 318i 143KM Auto technicznie sprawne, po wymianie oleju, filtrów oraz tarcz hamulcowych Silnik, skrzynia i inne podzespoły pracują bez zarzutu BMW prezentuje się bardzo ładnie, brak większych rys i wgnieceń Wnętrze auta czyste i zadbane, brak śladów nadmiernego wyeksploatowania Alu felgi 17 cali z ładnymi oponami oraz drugi komplet opon zimowych na felgach stalowych Sprzedaż na podstawie faktury VAT-marża (kupujący zwolniony z opłaty 2% w Urzędzie Skarbowym) Możliwość sprawdzenia pojazdu na stacji diagnostycznej Zapraszam na oględziny pojazdu i jazdę próbną, również w godzinach wieczornych, udostępniam oświetlony garaż Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymują Państwo 12 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy: Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne) Szybkie naprawy na drodze - (usterek możliwych do usunięcia w warunkach poza warsztatowych) Holowanie do warsztatu - (do jednego z ponad 1500 współpracujących warsztatów w całej Polsce) Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny) Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika) Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG) Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki) Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem) Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem) Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych) Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat) Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym) Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną) Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny) Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym) Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne) Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem) Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjka) Rozrusznik i alternator - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z obudową) Kolumna kierownicza - (łącznie z wałem z przegubem krzyżakowym) Przekładnia kierownicza - (maglownicą z wałkami, łożyskami i obudową) Wspomaganie kierownicy - (z pompą wspomagania, przekładnią i kolumną) Zawór recyrkulacji spalin EGR - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z czujnikiem NOx) Filtr cząstek stałych DPF/GPF/FAP - (wraz z katalizatorem, obudową i rdzeniem filtra) Samochód zastępczy - (dostępny w 73 punktach w całej Polsce, lokalizacje dostępne na stronie www)