BMW Seria 5 cena 69900 przebieg: 330000, rok produkcji 2014 z Olsztyn
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- BMW
- Model
- BMW Seria 5
- Wersja
- BMW Seria 5
- Rok produkcji
- 2014
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 330000 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 258 KM
- Pojemność silnika
- 2993 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Szary
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
VIN WBA5K31050D487864Sprzedam bezwypadkowe, garażowane, świetnie wyposażone i utrzymane BMW 530dx touring, które użytkowałem przez 5lat od przebiegu 210tyś km do 330tyś km.Historia auta sprawdzona w bimmer check. Udokumentowany oryginalny przebieg.Z ważnych i przydatnych opcji auto posiada:- luxury line z wykończeniami w matowym aluminium, kolor sophisto grau brilante- komfortowy dostęp wszystkie drzwi z bagażnikiem otwieranym i zamykanym ruchem stopy- reflektory adaptacyjne Led Matrix – wycinają nadjeżdżające pojazdy- adaptacyjny tempomat z radarem działający od 0 do 210km/h Driving Assistant Plus- head up wyświetlający na szybie nawigację, prędkość i znaki drogowe- audio Bang Olufsen – najwyższa opcja nagłośnienia 1200W z dodatkowym wyciszeniem kabiny oraz systemem przeciwdźwięków do prędkości 200km/h które niwelują dźwięk toczenia kół, czy pędu powietrza (genialna sprawa przy dużych prędkościach w aucie jest cicho i można swobodnie rozmawiać nie podnosząc głosu). Specjalny głośnik centralny, który po włączeniu unosi się z deski rozdzielczej. Tweetery i głośnik centralny są podświetlane co też daje fajny efekt w nocy. Jak dla mnie B&O to największy bajer w tym aucie. Nie wyobrażam sobie już samochodu bez tej klasy systemu i nowe auto też będzie go mieć.- duża nawigacja Professional- lusterka fotochrom składane i podgrzewane- skrzynie biegów sport z łopatkami przy kierownicy i opcją agresywniejszej zmiany biegów- kierownicę m sport (kupiłem nową po zakupie auta więc ma 120tyś km przebiegu i ciągle jest matowa, nieprzetarta i miękka)- kamery 360 – dołożyłem komplet oryginalnych kamer w profesjonalnym studiu retrofit BMW w Poznaniu – oryginalnie auto w ogóle nie miało kamery cofania i mocno tego brakowało- fotele komfort podgrzewane i wentylowane z pamięcią + pompowany odcinek lędźwiowy- elektrycznie regulowana kolumna kierownicy – unosi się, żeby ułatwić wsiadanie i wysiadanie- system bezpieczeństwa active protection – po ruszeniu i w sytuacji krytycznej dociąga pasy bezpieczeństwa- elektryczna roleta bagażnika- oświetlenie ambientowe kabiny- webasto uruchamiane z aplikacji na telefon i pilota kluczyka- rozpoznawanie zjeżdżania z pasa ruchu z wibracjami- fabrycznie przyciemnione szyby- elektromechaniczny hamulec ręczny + Auto-Hold- czarna podsufitkaSamochód był przez cały czas doinwestowywany i serwisowany. Z ważniejszych rzeczy:- Olej co 10tyś km – ostatnio kwiecień 2024- Olej w skrzyni i Xdrive wymieniony 3 razy przy przebiegach 210,270,330 – ostatnio w kwietniu 2024- Auto ma nowy kompresor zawieszenia i akumulator 2024r oraz nowe tarcze i klocki przód BREMBO wzmocnione dwustopowe 2024- świeżo nabita i sprawdzona klima (kwiecień 2024)- w listopadzie 2023 nowe opony michelin crossclimate całoroczne (przebieg 2000km)- w 2023 nowe 2 miechy zawieszenia tył, półoś przód, króciec układu chłodzenia, odłączenie adblue, nowe gumy wału napędowego- w 2022 kontrola wtrysków z wymianą i pełna regeneracja pompy paliwa na oryginalnych częściach (dodatkowo profilaktycznie był wyjmowany i płukany zbiornik paliwa)- w 2022 była wstawiona nowa szyba przednia z ubezpieczenia (kamyk na autostradzie) – zdecydowanie na plus bo stara miała już sporo mikroodprysków co jest standardem w BMWOprócz tego wymieniany amortyzator przód, półosie przód, uszczelka pod głowicą i czyszczone klapy, oleje w dyfrach i gumy zawieszenia, wymienione czujniki i kompletny zbiornik adblue, klamki drzwi komfort. Auto miało też już 2 krotnie wymieniany EGR w ramach akcji ASO BMW. Ogólnie auto bardzo zadbane, regularnie serwisowane i często robione wymiany profilaktycznie, żeby służyło i nie zawiodło w trasie. Regularnie odświeżam tapicerkę profesjonalnymi środkami. Zmieniłem też program mocy silnika w bezpieczny sposób z hamownią na 306km i 640Nm. Z tym programem zrobiłem bez żadnych problemów 120tyś km. Prawie zawsze tankowane shell v power i dodatkowo co kilka tyś km zalewany „Diesel Spulung” z Liqui Moly.Minusy: obicia od kamyczków na lakierze, zderzak przód