Fiat 125p cena 89000 przebieg: 999999, rok produkcji 1974 z Łańcut
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Fiat
- Model
- Fiat 125p
- Wersja
- Fiat 125p
- Rok produkcji
- 1974
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 999999 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 74 KM
- Pojemność silnika
- 1585 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sedan / Limuzyna
- Kolor
- Żółty
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
FIAT 125P z 1974 roku wzorowany na FIAT 125p Monte Carlo produkowanego przez FSO w latach siedemdziesiątych.Proces renowacji w pełni udokumentowany.https://photos.app.goo.gl/gN7SL1wBFnvhpJ1B6Obecnie pojazd jest odrestaurowany, ma przejechane około 3000 tyś kilometrów i dokonywany jest pełen serwis olejowy.Silnik został profesjonalnie odbudowany przez Pana Rafała Winiarskiego z Warszawy, natomiast głowica oraz kolektor dolotowy została przygotowana przez firmę Guy Croft Racing Engines. Specjalistę od Fiat TC tuning. Dokonano między innymi modyfikacji kanałów dolotowych- dostępna jest dokumentacja fotograficzna wraz z korespondencją.Pojemność silnika oryginalnie wynosi 1585cm3.Zastosowano głowicę od Fiat Ritmo 105 TC/ Ritmo AbarthNowe gaźnik WEBER IDF 40 oraz modyfikowany kolektor dolotowy.K&N Apollo Filtr PowietrzaWykonany na zamówienie airboxZastosowano aparat zapłonowy 123 Ignition.Nadwozie zostało profesjonalnie odrestaurowane. (dokumentacja foto),Dodatkowo progi zostały wzmocnione.Podłużnice przednie i tylne również zostały wzmocnione blachą 2 milimetrową.Dywany i podsufitka zostały wykonane z nowych materiałów.Skrzynia biegów teraz pochodzi od Fiata 124 Spider/Fiat 132 (mała piątka)Wspomaganie kierownicy-zainstalowano nową przekładnię kierownicząWskaźniki temperatury cieczy chłodzącej ,oleju i ciśnienia olejuZmodyfikowano system chłodzenia silnika.Zastosowano wydajny wentylator SPALL oraz nową dedykowaną aluminiową chłodnicę Rosłoniec WarszawaNowy rozrusznikNierdzewny wysokiej jakości sportowy układ wydechowy z dedykowanym kolektorem wydechowym firmy MG MOTORSPORTPompa elektryczna -FacetZainstalowano drążek PanhardaZainstalowano szperę płytkową -lata 70-te -cały most przygotowany przez Pana Rafała Winiarskiego z Warszawy.Amortyzatory dedykowane do Fiata 125 Monte Carlo firmy BILDSTEIN przygotowane przez ZERKOPOL WARSZAWA.Nowe miedziane przewody hamulcowe oraz paliwowe.Nowy zbiornik paliwaNowe lampy przednie i tylneGarażowany.Dodatkowo: skrzynia biegów 5 biegowa (mała piątka), kilka elementów blacharskichAktualne miejsce postoju: Warszawa