Nissan Leaf cena 34999 przebieg: 149954, rok produkcji 2015 z Białystok
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Nissan
- Model
- Nissan Leaf
- Wersja
- Nissan Leaf
- Rok produkcji
- 2015
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 149954 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Elektryczny
- Moc silnika
- 109 KM
- Pojemność silnika
- 0 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Hatchback
- Kolor
- Biały
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Kapitalne miejskie auto w pięknej białej perle. Bardzo ciche i bardzo dynamiczne. Nieduże z zewnątrz, a zaskakująco przestronne w środku. Spory bagażnik, a jak trzeba to składasz oparcie kanapy i większe rzeczy przewieziesz.Tym Leafem za darmo parkujesz w miejskich strefach płatnego parkowania (dzięki ustawie o elektromobilności) więc jeśli pracujesz w centrum, albo masz do załatwienia jakieś sprawy na mieście to bardzo Ci ten samochód ułatwi życie. Koniec tracenia czasu na szukanie parkometru i pieniędzy na płacenie za miejsce parkingowe.Tym Leafem możesz też jeździć po buspasach co w godzinach szczytu jest jak zbawienie. Przejazd przez miasto zajmuję chwilę! A przyjemność z omijania korków bezcenna :)Dzięki niemu zapomnisz co to ceny paliw i stacje benzynowe - no chyba, że będzie trzeba opony napompować. A propos: oba komplety opon mają czujniki ciśnienia.Idealny duet z panelami fotowoltaicznymi. Jeśli je masz, albo planujesz założyć to ten Leaf jest dla Ciebie. Od trzech lat jeżdżę na słońce i to jest kosmos. Tak jakbyś miał własną rafinerię!Teraz trochę historii. Pierwszy właściciel użytkował auto pod Strasburgiem, drugi w Lubawie, a ja od 3 lat jeżdżę nim po Białymstoku i okolicach.Wymieniałem w nim płyn przekładni różnicowej (zostało jeszcze pół litra), płyn hamulcowy i filtr kabinowy. I takie to koszty eksploatacji w tym aucie. A, jeszcze żarówki świateł mijania. Z autem dostaniesz jeszcze drugi komplet opon zimowych w dobrym stanie i na nissanowskich alufelgach.To jest europejska wersja wyprodukowana w angielskiej fabryce Nissana w Sunderland. Nie jest to bez znaczenia, bo przede wszystkim jest ocynkowana, zawieszenie ma dostosowane do europejskich dróg i nie ma problemu z radiem, światłami czy nawigacją jak w przypadku amerykańskich wersji.Cechy szczególne: wgniecenie na tylnych prawych drzwiach (pocałunek Laguny) zaprawka na przednim i tylnym zderzaku. Ryski też się znajdą jak oko wytężyć. Tylny zderzak wymieniony na fabrycznie nowy w ASO Nissana (faktura). W ASO Nissana wymieniłem też płytkę uziemiającą baterii trakcyjnej w ramach akcji przywoławczej producenta. Skuszony darmowym paliwem ze słońca spróbowałem swych sił na FreeNow, ale z baterią 24 kWh to jednak bez sensu :)Jak już jesteśmy przy baterii. Jest to wersja poliftowa, w której Nissan zmienił skład baterii i znacząco wydłużył jej żywotność w stosunku do roczników 2010-13. Kupiłem ten samochód z przebiegiem ok. 55 tyś km i 11 kreskami żywotności. Przejechałem nim do tej pory 95 tyś km i niedawno pojawiła się 10 kreska.Leaf ma również tę ogromną zaletę, że można w nim wymienić baterię, a nawet włożyć większą: 30, 40, albo 62 kWh i tym samym zwiększyć zasięg czy dać autu drugie życie. A starą baterię wykorzystać lub sprzedać jako magazyn energii z fotowoltaiki (pożądany towar). Wymianą baterii zajmuję się m. in. Paweł Drozd (https://www.facebook.com/PawelOZE) czy Patryk Knieć (https://www.facebook.com/UPatryka) kliknij i zobacz jakie on cuda robią!Ekstrasy: ten Leaf przeszedł elektroniczny tuning w krakowskiej firmie V-tech Tunning (https://vtech.pl/aktualnosci/nissan-leaf-gen1-videoblog.html) Została zwiększona moc silnik do 121 KM i moc odzyskiwania energii podczas hamowania. Dzięki czemu błyskawicznie się zbiera na światłach czy przy wyprzedzaniu i wolniej zużywają się klocki i tarcze bo hamuje głównie silnikiem.Ten Leaf ma wszystko co potrzebne do komfortowej jazdy: automatyczną klimę, wszystkie szyby i lusterka elektryczne, kamerę cofania (bardzo potrzebna w tym aucie), automatyczne światła i wycieraczki czy tempomat i ogranicznik prędkości (przydatne do ograniczenia zużycia energii). No i przed wszystkim pompę ciepła, która zużywa 3 razy mniej energii potrzebnej do ogrzania kabiny (nie wszystkie Leafy ją mają) Bardzo wygodne jest dostęp bezkluczykowy (można to wyłączyć) czy fabryczny zestaw głośnomówiący i Bluetooth audio czeki którym odbierzesz telefon przyciskiem na kierownicy czy puścisz bezprzewodowo muzykę, audiobooka czy youtube przez głośniki