Opel Astra cena 23456 przebieg: 212650, rok produkcji 2003 z Wieluń
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Opel
- Model
- Opel Astra
- Wersja
- Opel Astra
- Rok produkcji
- 2003
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 212650 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 200 KM
- Pojemność silnika
- 1998 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam. Mam do sprzedania fajnego Opla Astre G OPC II. Samochód opuścił fabrykę 17.02.2003r sprowadzony z Niemiec 14.08.2015r z przebiegiem 153162km. W moich rękach od 12.08.2017r z przebiegiem 192300km. Sprzedaje po 7 latach użytkowania z przebiegiem 212650km. Chyba nadszedł czas na coś mocniejszego z napędem na cztery buty:)Auto bardzo dobrze wyposażone: 4 kurtyny i 4 poduszki powietrzne, ABS, TC, stabilizacja toru jazdy, tempomat, sprawna klimatyzacja, el. ster. szyby, el. ster. i podgrzewane lusterka, czujnik deszczu, skórzane i podgrzewane fotele RECARO, centralny zamek z pilotem, fabryczne radio CDR 500.Pod maską mieszka fabryczny Z20LET w serii 200KM. Silnik mechanicznie pełna seria, zalany Motulem 5W/40 pełny syntetyk, wymieniany co rok mimo braku kilometrów.Zmieniony kompletny dolot począwszy od łapacza powietrza przed filtrem od Opla Signum 3.0 CDTI, poprzez ciut większy filtr od Astry Z22SE z wkładem bawełnianym K&N i dalej IC Fmic i odpowiedniej średnicy kanały aż do samej przepustnicy nie zapominając o zaworze Blow-off od Fmica. Wydech to pełny przelot na 3" kwasówkach i dwóch tlumikach od firmy MG Motorsport. Brzmi pięknie, nie jest głośny, ale z Astra 1.4 też nikt nie pomyli. Modyfikacje przygotowane pod zmianę na Z20LEH z Astry H OPC (był taki pomysł). Całość wystrojona na benzynie 98 oktanowej w ETS Performens na bezpieczne 255KM i 375 NM. W środku zamontowane dodatkowe zegary ciśnienia doładowania, ciśnienia i temperatury oleju. Montaż odbył się bezinwazyjnie więc w łatwy sposób można wrócić do seri montując kieszeń na płyty CD (dodaje w gratisie).Modyfikacji uległy też hamulce. Zostały przeszczepione z Astry H OPC 240KM. Tarcze przód 321mm (308 seria) EBC Performance i twardze klocki, tył 278mm (264 seria). Zaciski po kompletnej regeneracji i malowaniu proszkowym. Do kompletu nowa linka ręcznego i przewody elastyczne w stalowym oplocie od Fmica. Układ zalany płynem hamulcowym Motul RBF 660 Racing do 325 stopni.Autko nigdy mnie nie zawiodło i daje mega frajdę z jazdy. Mechanicznie sprawne w 99%, ten 1% to wariujacy wskaznik tem. oleju-nowy juz zamówiony. Wnętrze zadbane, czyste i w oryginale (nie licząc dodatkowych wskaznikow) fotele nie poprzecierane, tylna kanapa niemal nie używana.Auto jeździ 95% czasu na benzynie 98 oktanowej więc trzeba to wziąść pod uwagę. Poprzedni właściciel zamontował instalacje LPG firmy BRC i co jakiś czas przełączam na gaz w celu utrzymania instalacji w pełnej sprawnosci stąd te 5%.Z minusów: auto ma 21 lat, nie jest w stanie kolekcjonerskim i nie stoi w garażu pod kocykiem. Pojazd w ciągłej eksploatacji. Miał dwie małe przygody parkingowe co widać na zdjęciach, bo jeszcze nie naprawiałem lewy przód i lewy bok. Na prawym błotniku i drzwiach ślat po bramie. Co do rdzy to po ostatniej zimie wyszło kilka drobnych wykwitów na dolnych rantach drzwi i na dolnych narożnikach przednich błotników, reszta czysta, więc nowy właściciel też będzie mógł sobie trochę podłubać w garażu:)Sprzedaje na oryginalnych kolach OPC z oponami Dunlop Winter Sport 5 205/50/17 w bardzo dobrym stanie 8,5-9mm bieżnika.Dla zainteresowanych dodatkowo mam na sprzedaż koła na lato z Merivy OPC 215/40/17.Samochód dla pasjonata motoryzacji szukający mocniejszych wrażeń i przyjemności z jazdy. Odradzam zakup dla syna jako pierwszy samochód w prezencie za zdany egzamin na prawo jazdy. Dzwoniącym z tekstem biorę za dychę bez oglądania serdecznie dziękuję. Wiem co sprzedaje. Podana kwota nie odzwierciedla ilosci pieniędzy ani czasu jaki włożyłem, więc autko warte każdej wydanej złotówki, stąd cena do symbolicznej negocjacji. Poważnie zainteresowanych zapraszam na oględziny i jazdę próbną na fotelu pasażera.