Opel Astra cena 29900 przebieg: 226770, rok produkcji 2010 z Sucha Beskidzka
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Opel
- Model
- Opel Astra
- Wersja
- Opel Astra
- Rok produkcji
- 2010
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 226770 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 140 KM
- Pojemność silnika
- 1364 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Sprzedam Opla Astrę J Sports Tourer z 2010r.Silnik: 1.4 turbo, 140 koni + PLG (Stag).Jestem jego właścicielem od stycznia 2022r. Od tego czasu prowadzona pełna historia serwisowa. Samochód jest w pełni sprawny. Ważne OC (do 28.10.24r) i przegląd (do 17.10.24r).Komplet 2 kluczy.2 komplety opon: LATO (aluminiowe 18’: 4x bardzo dobre) / ZIMA (stalowe 16’: 4x do zmiany lub na 1 sezon).*Na większość wymian/napraw mam dokumentację (na zdjęciu z listą serwisową, tam gdzie jest „x”, tam mam paragon lub FV z serwisu.Wnętrze i wyposażenie:Wszystkie elementy wyposażenia działają. Plastik przy siedzeniu kierowcy ma pęknięcie – w niczym to nie przeszkadza, wyłącznie kwestia estetyczna. Wnętrze jest w bardzo dobrym stanie.Na wyposażeniu:-klimatyzacja 2-strefowa automatyczna;-skórzana kierownica multifunkcyjna (+podgrzewanie);-świetne, pół-kubełkowe materiałowe fotele (+podgrzewanie);-elektryczne lusterka (+podgrzewanie);-elektryczne szyby przód;-przyciemnione szyby;-czujniki parkowania (przód i tył);-automatyczne światła;-koło zapasowe;-gniazdo AUX;-czujnik zmierzchu oraz czujnik deszczu;-tempomat:-dywaniki gumowe oraz materiałowe;-tylna kanapa dzielona 40/60 + opcja ekspresowego kładzenia siedzeń;-roleta bagażnika;-centralne lusterko jest fotochromatyczne;Silnik i osprzęt:Silnik działa bez zarzutów, równo, a kompresja jest książkowa. Skrzynia również działa bez zarzutu, płynnie. Sprzęgło się nie ślizga. Zaraz po zakupie wykonałem gruntowny serwis. Obejmował on serwis olejowy, wymianę kompletu rozrządu z pompą wody, uszczelnienie chłodniczki oleju, pokrywy zaworów. Turbina została zregenerowana. Następnie, w toku użytkowania wymienionych zostało wiele elementów układu chłodzącego (głównie uszczelki, przewody, zbiorniczek), ale także czujniki temperatury czy termostat. Wymianie uległy również świece (zmieniłem Boscha na NGK, co poprawiło kulturę pracy) oraz cewka zapłonowa. Nowy zawór par paliwa ma tendencję do wydawania odgłosu cykania – zarówno mechanicy jak i fora twierdzą, że tak się zdarza i trudno coś z tym zrobić.Olej w silniku wymieniany był co 10tys km (182tys…190tys…itd.). Udostępniam pełną listę serwisową, w której wyszczególnione są specyfikacje olejów, dokładne daty i kilometry wymian.Olej w skrzyni został wymieniony zaraz po zakupie (182.500km) oraz około pół roku temu (220.000km). Zalecam dalsze utrzymanie takiego interwału wymiany. To zaledwie 150zł, dwie śruby do odkręcenia, a skrzynia działa bez problemów.Zawieszenie i układ hamulcowy:We wspomnianym serwisie po zakupowym wymienione zostało serwo hamulcowe, klocki z przodu oraz zregenerowany układ hamulcowy. W późniejszym czasie wymienione zostały wahacze. Co roku wykonywałem serwis układu hamulcowego, w który wchodziła: wymiana elementów gumowych (gdy tego wymagały), oczyszczenie blaszek, zacisku i obsadzenia klocków, wyczyszczenie prowadnic i użycie nowego smaru. Rok temu wymieniony płyn hamulcowy w całym układzie. Dzięki temu układ hamulcowy działa bez zarzutu. Diagnosta wskazał mi, że przy następnej wymianie klocków można rozważyć wymianę tarcz. Jednak to perspektywa przynajmniej 2 -3 lat.Karoseria:Powłoka lakiernicza w stanie dobrym, z ewentualnym małym minusem, ze względu na trochę rysek. Sprawdzałem je miernikiem i nie zauważyłem odczytów powyżej 190 mikronów. Za mojego użytkowania wydarzyło się oparcie się przodem o słupek na parkingu, przez to jest lekkie pęknięcia na zderzaku i lekko wygięta rejestracja z przodu. Poza rejestracją trudno to nawet zauważyć.Wymiany wymaga błotnik (lewy-przód) z powodu rdzy na tym elemencie. Naprawa blacharska tego elementu jest nieopłacalna, na dodatek ktoś „uprzejmy” właśnie ten błotnik mi zarysował (rysa w górnej część), tym bardziej uznałem, że po prostu trzeba go wymienić. Cena części to 350-450zł, i odkręcić kilka śrub [póki sam go nie wymienię, cenę w ogłoszeniu zmniejszam o 500zł].LPG:Zamontowane 18.11.2020r przy ok.160.000km. Instalacja AC STAG QNEXT-PLUS. Zbiornik 56l. Filtry fazy lotnej i ciekłej wymieniane co 10tys km.