Peugeot 407 cena 9990 przebieg: 242717, rok produkcji 2005 z Poznań
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Peugeot
- Model
- Peugeot 407
- Wersja
- Peugeot 407
- Rok produkcji
- 2005
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 242717 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 211 KM
- Pojemność silnika
- 2946 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Niebieski
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Samochód w najwyższej wersji. Stał długo w garażu, w trakcie oczekiwania na mój nowy samochód, został mi wypożyczony na podstawie umowy, służył mi na trasach w celu podtrzymania dzialania firmy. Głównie trasy szybkiego ruchu. Ważne informacje: *Ubezpiecznie ważne do 10.2024 *Badanie techniczne ważne do 25.05.2024 *Podwozie bez korozji *LPG działa bez zarzutu *Skrzynia biegów - mechanicznie i elektronicznie bez zarzutu. Sprawdzana w serwisie (można niezależnie potwierdzić). Brak stwierdzonych wycieków *Silnik V6 - działa bardzo dobrze, równo, warto uszczelnić, nigdy myty - widać wszystko *Dach panoramiczny - szczelny, nieuszkodzony, roleta działa bez zarzutu Samochód dokładnie sprawdzany, posiadam zdjęcia i dokumenty z napraw, przeglądów, udostępniam wszystko to co sam wiem o samochodzie. Do zadbania lub wymiany: *sondy lambda - powodują błędny odczyt spalin *przeguby przedniej osi - luzy i ogólne zużycie *ręczny prawego tylnego koła jest znacznie słabszy od lewego *miejsce korozji na klapie bagaznika widoczne na zdjęciach *czasami szwankują spryskiwacze przedniej szyby, warto wymienić dysze *detale takie jak spryskiwacze lamp, czy listwy ozdobne *górna poduszka silnika *tuleje i sworznie tylnego zawieszenia *przednie klocki hamulcowe *płyn hamulcowy *drobna nieszczelność układu wydechowego przy tylnym tłumiku (nieslyszalna), łączniki elastyczne mocno zużyte *mały wyświetlacz między zegarami do wymiany *przewody poziomowania lamp ksenonowych *przewody czujników klocków hamulcowych(stąd kontrolka o ABS)