Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 14.04.2020 · 0 komentarzy · 824 wyświetleń

BMW X5 M

 SUV-y o dużej mocy silnika są nadal dość popularne, pomimo wszystkich tendencji do rozsądnych napędów elektrycznych. I tak wersja M BMW X5 z pewnością znajdzie swoich fanów. Dynamiczny gruby statek inspiruje swoją mocą i osiągami, a jednocześnie powinien równie silnie spolaryzować. „Normalny” X5 M oferuje już 600 KM (441 kW) i 750 Nm, dostępna jest również wersja konkurencyjna, która dodaje kolejne 25 KM.

Wygląd BMW X5 M nie jest tak wulgarny, jak można się było spodziewać, biorąc pod uwagę dane dotyczące osiągów. Raczej już pewny wygląd X5 ze spojlerami, progami i kołami został nieco zaostrzony. Prawdziwą różnicą w X5 M jest dźwięk 4,4-litrowego ośmiocylindrowego silnika, który trąbi dziko i potężnie z czterech rur wydechowych. I to wcale nie jest rozmycie akustyczne: pojazd z napędem na cztery koła, który waży ponad dwie tony, naciska umyślnie i bezwstydnie przy każdym ciśnieniu gazu. Od samego początku możesz jechać do 100 km / h w imponujące 3,9 sekundy, a każdy, kto opuści pedał przyspieszenia na ziemi, może osiągnąć 250 lub 290 km / h, w zależności od wersji.

Nawet dobre podwozie nie może przechytrzyć fizyki

Podczas gdy standardowe zużycie na poziomie od 12,8 do 13,0 litrów (konkurencja) nadal wydaje się rozsądne na pierwszy rzut oka, w rzeczywistości jest to raczej 16 do 18 litrów. To, co może bardziej podniecić, to doskonałe i dopracowane sportowe zawieszenie X5 M. Oczywiście jest ono mocniejsze, nie trudniejsze niż w normalnym BMW X5. Zapewniają to inchers 21/22, które nie tylko dobrze wyglądają, ale oprócz stabilnego hamulca otrzymują także prawdziwą kartę do ciężkiej  codziennej pracy. Wykonują dobrą robotę w strefie przygranicznej, udzielają wielu informacji zwrotnych i lubią bezpośrednie sterowanie, nawet gdy jest to swobodne na autostradzie. Każdy, kto pływa na powierzchni, może poczuć ogromną wagę najpóźniej, gdy auto wepchnie się na zakręt. Nawet najmocniejszy silnik nie może przechytrzyć fizyki.


Wewnątrz różnice w stosunku do słabszych modeli X5 są raczej subtelne.

Jedynie dźwignia zmiany biegów i dwa czerwone przyciski na kierownicy, które można wykorzystać do bezpośredniego sterowania dowolnie programowalnymi trybami M-Sport, zostały nieznacznie zmienione. W przeciwnym razie działa to również przy użyciu menu dotykowego lub popychacza na szerokiej konsoli środkowej. Fotele sportowe są bardzo dobrze wyprofilowane i zawsze nadają się do długich podróży, są klimatyzowane i na życzenie mogą być wyposażone w funkcję masażu. W drugim rzędzie chciałbyś, aby tylne siedzenie było nieco bardziej wyprofilowane. BMW X5 M jest już dobrze wyposażone, konkurencyjne modele oferują bardziej obszerne skórzane wnętrze. Dzięki dodatkom, takim jak zestaw kołowy, hamulec węglowy, światło laserowe.

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt