Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 20.05.2020 · 0 komentarzy · 1993 wyświetleń

Brabus 800

Ogromne otwory w chłodnicy zapewniają, że podwójnie naładowany silnik V8 w przedniej części, również dostaje powietrze niezbędne do oddychania. Parapety, spojlery, listwy, a nawet tylny spojler z odrywaną krawędzią powinien pokochać miłośników sportowych  i luksusowych sedanów. Oczywiście Brabus 800 oparty na AMG E 63 S, odziany w ciemną czerń, nie wygląda jak żaden dostępny z półki Mercedes. Ale dawno minęły czasy, kiedy Bolrop z Bottrop został całkowicie oczyszczony z zamieszek.

Moc samochodu wyścigowego Bottrop zapiera dech w piersiach

Oczywiście nie dotyczy to silnika, ponieważ pod maską jest jak zawsze wyściółka i nie rozlewa się. Po wzmocnieniu większymi ładowarkami i nową jednostką sterującą, 8-cylindrowy biturbo wysyła 800 KM (588 kW) i gigantyczny 1000 Nm do układu napędowego. Brabus 800, który waży prawie dwie tony, radzi sobie w sprincie od 0 do 100 km / hw 3,0 sekundy. 21-calowy zestaw kół pozytywnie zazębia się z asfaltem, przyspieszenie wydaje się przez cały czas brutalne. I zatrzymuje się tylko przy 300 km / h. Dzikiej jeździe towarzyszy; gęsia skórka i głębokie dudnienie z układu wydechowego ze stali nierdzewnej.


Zadowolony może być również zgrabny hamulec i niezbyt spreparowane sterowanie.

Koła o dolnym przekroju zapewniają bardzo bezpośrednie sprzężenie zwrotne z nawierzchnią drogi, co dodatkowo podkreśla sportowe zawieszenie, które jest elektronicznie obniżane o 20 milimetrów. Pozostały komfort jest nadal wystarczający, dzięki zawieszeniu pneumatycznemu, przynajmniej dla tak mocnego sportowego sedana. Jeśli chcesz więcej komfortu w życiu codziennym, możesz przejść na modele 20-calowe. Dla porównania standardowe zużycie jest bardzo niewielkie. Rafinerie Bottroper Benz zużywają tolerowane 10,8 litra na 100 kilometrów. 

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt