Moc samochodu wyścigowego Bottrop zapiera dech w piersiach
Oczywiście nie dotyczy to silnika, ponieważ pod maską jest jak zawsze wyściółka i nie rozlewa się. Po wzmocnieniu większymi ładowarkami i nową jednostką sterującą, 8-cylindrowy biturbo wysyła 800 KM (588 kW) i gigantyczny 1000 Nm do układu napędowego. Brabus 800, który waży prawie dwie tony, radzi sobie w sprincie od 0 do 100 km / hw 3,0 sekundy. 21-calowy zestaw kół pozytywnie zazębia się z asfaltem, przyspieszenie wydaje się przez cały czas brutalne. I zatrzymuje się tylko przy 300 km / h. Dzikiej jeździe towarzyszy; gęsia skórka i głębokie dudnienie z układu wydechowego ze stali nierdzewnej.
Zadowolony może być również zgrabny hamulec i niezbyt spreparowane sterowanie.
Koła o dolnym przekroju zapewniają bardzo bezpośrednie sprzężenie zwrotne z nawierzchnią drogi, co dodatkowo podkreśla sportowe zawieszenie, które jest elektronicznie obniżane o 20 milimetrów. Pozostały komfort jest nadal wystarczający, dzięki zawieszeniu pneumatycznemu, przynajmniej dla tak mocnego sportowego sedana. Jeśli chcesz więcej komfortu w życiu codziennym, możesz przejść na modele 20-calowe. Dla porównania standardowe zużycie jest bardzo niewielkie. Rafinerie Bottroper Benz zużywają tolerowane 10,8 litra na 100 kilometrów.