Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Chevrolet Camaro

 Mercedes CL 500 nie może być bardziej subtelny. Niezupełnie program, którego można oczekiwać od samochodu postawnego. Piąta generacja Chevroleta Camaro, wprowadzona na rynek w 2009 roku, nie chce być niczym innym. Wizualnie ściśle oparty na oryginalnej wersji, powinien sprawić, że zapomnisz o okrągłym poprzedniku.
Przynajmniej w opinii publicznej działał całkiem dobrze, nawet jeśli liczba rejestracji w tym kraju zawsze pozostawała wyłączna. Miłośnicy wydajności nie będą zawiedzeni, nawet model podstawowy zapewnia 305 KM z 3,6 litra. Następny poziom eskalacji zapala się przy 322 KM. 


Zachowanie przełączające automatycznego systemu graniczy z odmową pracy



Z grubym 6,2-litrowym silnikiem V8. Dzięki mocy 405 KM jest odpowiedzią na wszystkie pytania poza debatami klimatycznymi. A może nawet ta strona? W końcu  oferuje dezaktywację cylindra. Teoretycznie powinno wystarczyć 13 litrów. Jest to również praktyczne, ale tylko wtedy, gdy jest prowadzony przez ulicę. Cichy gigant następnie swobodnie przepycha Camaro po tym obszarze i bez drgania obracającej się igły, wielokrotnie popada w łagodną podróż. Przy tak cichym stylu jazdy prowokująco powolna zmiana sześciobiegowego układu automatycznego ogranicza się do odmowy pracy. Konwerter jest mocny i niechętny, wystarczy moment 556 Nm. Szkoda, w końcu, układ kierowniczy zapewnia zadziwiającą ilość sprzężenia zwrotnego dla Ami, nawet podwozie (oś przednia z podwójnymi wahaczami i czteroprzęgłowa oś tylna) stało się zaskakująco precyzyjne w połączeniu z modelem 20-calowym. Ale jeśli przesadzisz, zobaczysz swój tył podczas wyprzedzania, zanim ESP włączy się dość później. Jeśli chcesz przeżyć niezakłóconą radość z jazdy i mieć niezbędną przestrzeń, możesz również całkowicie wyłączyć hamulec i doświadczyć spektaklu, gdy 405 KM zje tylne opony.


Przy należytej staranności Camaro jest wdzięcznym przyjacielem


To powinno  stać się głównym kryterium dla nabywców używanych samochodów: kto był poprzednim właścicielem? Vincent Walzberg z amerykańskiego Classic Cars w Bremie, specjalista w Bremie: „Nasi klienci są podzieleni na absolutnych entuzjastów, którzy kochają się z ogrzewanego garażu tylko w bezchmurne niedziele, lub tych, którzy po prostu chcą dużej mocy za te pieniądze”. Ostatecznie to ich pojazdy dbają o korzystanie z warsztatu, ponieważ przy odpowiedniej pielęgnacji taki Camaro jest wdzięcznym przyjacielem. Jeśli coś pęka, to często tuleje wału napędowego. W pojazdach zmianowych łożysko oporowe ma trudności z wydajnością i, w zależności od stylu jazdy, trzeszczy przez 10 do 20 000 kilometrów po odnowieniu. Zużyte gumy na prętach sprzęgających zwracają na siebie uwagę głośnym grzechotaniem. Tylko kilka pojazdów z 2009 roku musiało poradzić sobie z silnymi wibracjami. Problem został rozwiązany w trakcie wycofania. Zakup dużego V8 może być uzasadniony w radzie rodzinnej  z problemem  przewlekłym napinaczem łańcucha sześciocylindrowego. Wymienniki ciepła w niektórych modelach z 2012 roku strajkowały. To kosztowna zabawa, ponieważ trzeba usunąć cały pulpit. Z drugiej strony nieliczne pojazdy, których mechanizmy różnicowe zostały spektakularnie rozmontowane z powodu braku oleju, miały zagwarantowaną pomoc.

Modele UE są lepszym wyborem

Koneserzy Camaro mają co najmniej częściowe kompleksowe ubezpieczenie, które obejmuje także wymianę obiektywu. Dzięki zintegrowanemu czujnikowi zdalnego uruchamiania zmiana jest poza tym niewygodnie kosztowna. W końcu nie dotyczy to ceny zakupu. Jeśli masz wybór, wybierz model UE, rozpoznawalny przez większe lusterka boczne ze zintegrowanymi wskaźnikami, tylne światła LED - brak liter SS. Nasz samochód testowy od Friesoyther-Automobile był nadal tak świeży i nowy po sześciu latach i 60 000 kilometrów. Przede wszystkim jednak Ami jest oryginalne, a zatem pozostanie stabilne w przyszłości. 


Wniosek: Chevrolet Camaro z grubym V8 i zgrabnym wnętrzem jest klasycznym Amerykaninem. Tym bardziej zaskakuje  sportowa postawa i solidny charakter. Werdykt: cztery na pięć punktów.

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt