Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Chevrolet Corvette ,jeździ tak dobrze z silnikiem środkowym

Dynamika jazdy wśród fanów Corvette była wymagająca od dłuższego czasu, teraz wreszcie jest tutaj: ósma generacja „Vette” przechodzi na koncepcję środkowego silnika. Ośmiocylindrowy silnik o pojemności 6,2 litra przeniesiony do tyłu pozostaje klasycznym odkurzaczem, ale teraz ma nowoczesną regulację zaworów. Dzięki pakietowi Z51 wszystkich europejskich wersji Corvette maszyna wysyła do układu napędowego 495 KM (364 kW) i 637 niutonometrów.


Asfalt wciąż płonie podczas przyspieszania

Ładnie wolne obroty mają dobry start nawet bez wymuszonej wentylacji: amerykański standardowy sprint od zera do 60 mph (96 km / h) jest wykonywany w 2,9 sekundy przez najnowszy „Vette”, a tylko przy 312 km / h jest koniec. Zmierzyliśmy przyspieszenie od zera do 100 km / hw warunkach, które w żadnym wypadku nie były optymalne za pomocą kontroli startu i komputera pokładowego i osiągnęły 3,1 sekundy. Spektakl brzmi również dobrze dzięki wydajnemu wydmuchowi - nie natrętnemu pisaniu i piłowaniu, ale pełnemu i obszernemu. Po raz pierwszy jest przełączany za pomocą ośmiobiegowej przekładni z podwójnym sprzęgłem, która działa bez żadnych problemów i umożliwia ręczną interwencję za pomocą dużych dźwigni zmiany biegów za kierownicą. Siedzenia zapewniają wystarczające podparcie boczne, a kierownica, która jest spłaszczona u góry i u dołu, jest wygodna do trzymania.


Tuning podwozia został dobrze wykonany

Nawet jeśli pozwolisz jeździć dwumiejscowemu pojazdowi o wadze 1642 kg, pozostaje on stoicki przez długi czas, zanim zabrzmi tylny koniec. Jednak układ kierowniczy nie spełnia wymagań komunikacji analogowej, jak na przykład w przypadku Porsche, ale staje się ciaśniejszy w sportowych trybach jazdy. Zmienne amortyzatory „Magnetic Ride” umożliwiają zawieszeniu zachowanie równowagi między komfortem w ustawieniach „Weather” i „Tour” a napięciem w „Sport” i „Track”. Istnieją również dwa indywidualnie konfigurowane programy jazdy. I na wszelki wypadek Corvette zakotwicza się z mocnymi czterotłokowymi hamulcami, które można jednak łatwiej dozować. Najważniejsze było to, że Chevrolet Corvette C8 Stingray zatwierdzał 13,4 litra na 100 kilometrów podczas dość ambitnych jazd testowych.
Udana koordynacja jest również wynikiem nadwozia, które jest dziesięć procent sztywniejsze niż jego poprzednik, ale Corvette C8 Stingray waży również około 65 kilogramów więcej niż C7. Wynika to częściowo z usztywnień, które są niezbędne do wykonania zdejmowanej części środkowej dachu.


Corvette to także świetna zabawa przy kasie

We wnętrzu uderza środkowa konsola, która jest również szeroka ze względu na stabilność pojazdu, i wysoki panel przycisków, który oddziela przestrzeń kierowcy od ciasnego pasażera. Podobnie jak długa linia sterowania, cyfrowe wyświetlacze kokpitu na dwunastocalowym ekranie są przeciążone. Wyświetlacz prędkości i prędkości służy jako dodatkowe źródło informacji. Zawartość smartfona może być wyświetlana na ośmiocalowym ekranie dotykowym systemu audio-nawigacyjnego za pośrednictwem Apple Carplay lub Android Auto. Kamera tylna, której obraz może być wyświetlany w lusterku wstecznym, jest mile widzianą pomocą, szczególnie w ruchu miejskim. Ponadto Chevrolet wyposaża ósmą generację Corvette w asystentów, takich jak ostrzeżenie o martwym polu i pomocnik, który włączy alarm, gdy tylko skrzyżowanie zagrozi parkowaniu.

Dane techniczne Chevrolet Corvette C8 Stingray :

• silnik: ośmiocylindrowy, środkowy
• pojemność skokowa 6162 cm³
• moc: 495 KM (365 kW) przy 6450 / min
• max. Moment obrotowy: 637 Nm przy 5150 / min
• Napęd: tylne koło, ośmiobiegowa DKG
• 0–100 km / h: 3,1 s
• Vmax: 312 km / h
• Długość / szerokość / wysokość: 4,63 / 1,93 / 1,23 m
• Waga: 1642 kg
• Zużycie (trzecia mieszanka UE): 13,4 l / 100 km
• Emisja CO2: 319 g / km 

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt