Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 17.04.2020 · 0 komentarzy · 555 wyświetleń

Ford EcoSpor

 Jeśli spojrzysz na Forda EcoSport w oparciu o jego pozycję rynkową, możesz odnieść wrażenie, że jest to jeden z wielu crossoverów, które bardziej skupiają się na nowoczesnym wyglądzie niż na wymiernych zaletach.
Nie jest zbyt szeroki na drodze, ale wygląda jak kozioł górski w porównaniu z konkurencją. Nie oferuje dotykowego, eleganckiego smartfona, ale ma praktyczne przegródki na wszystkie drobiazgi. Krótko mówiąc- nawet jeśli jego imię nie jest dobre. EcoSport nie jest sportowy ani ekonomiczny. Jego format jest znacznie lepszym punktem sprzedaży, oferuje dużo miejsca, ale nie staje się nieporęczny. Unikalnym punktem sprzedaży są tylne drzwi na zawiasach, które opcjonalnie przenoszą koło zapasowe jak prawdziwy pojazd terenowy.
Nawiasem mówiąc, wewnętrzna część prawego tylnego światła działa .Tylko jeden manekin lampy jest zainstalowany po lewej stronie. Tylne światła przeciwmgłowe i światła cofania znajdują się w dolnych rogach zderzaka. Wielu nazywa ten typ klapy tylnej niepraktycznym. Tak, staje się problematyczny na wąskich parkingach lub na stromych pochyłościach, ale w przeciwnym razie tworzy ponadprzeciętne otwarcie załadunku.

 Przy silnym wietrze stromo ukształtowane wysokie siedzisko łatwo staje się zabawką dla turbulencji.

 EcoSport można określić jako zwinny we wszystkich kierunkach. Jednak jego wysoki środek ciężkości ujawnia nieco dziwną, dynamiczną jazdę. Chociaż zbudowany w Kolonii model z Rumunii utrzymuje się bezpiecznie na drodze nawet w strefie przygranicznej, dość długa podróż wiosenna wywołuje zbyt silne wrażenie - aby to zmienić, EcoSport potrzebowałby znacznie ściślejszej konfiguracji. Ford podjął (rozsądną) decyzję, aby skupić się na komforcie, a nie na zarysowaniu krzywizny. Przyzwyczajasz się do tego. Jest to denerwujące, gdy wiatr jest silniejszy, z boku lub podczas szybszej jazdy z przodu. Wysoko ukształtowane wysokie siedzisko łatwo staje się zabawką dla turbulencji. Wynik najlepiej opisać jako zmienny. Duża powierzchnia czołowa jest również zauważalna pod względem zużycia. Chociaż nie różni się niczym od dawcy platformy Fiesta w obszarach miejskich, w EcoSport wyraźnie rośnie w górę z prędkością kraju. Kiedy silnik benzynowy - zwłaszcza słabszy - musi się wysilić, czasami pozwala sobie na więcej niż siedem litrów. Możliwe jest utworzenie fabrycznych danych o zużyciu, ale tak naprawdę zależy to od kierunku wiatru i pochyłości. 

Żaden z silników nie powoduje, że EcoSport wydaje się być słabo zasilany

Możemy jedynie narzekać na wybór napędu dotyczący powiązania pakietu, 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów jest dostępna tylko z silnikiem benzynowym 125 KM, napęd na wszystkie koła tylko dla mocniejszego diesla - ale tylko jako przełącznik. Kolejna uwaga dla wszystkich zainteresowanych stron i właścicieli trzy cylindrowego silnika benzynowego EcoBoost: Przestrzegaj specyfikacji producenta dotyczących rodzaju oleju i częstotliwości wymiany! Pasek rozrządu działa w kąpieli olejowej i może się rozpuścić w niewłaściwych okolicznościach, co powoduje poważne uszkodzenie silnika. Jednak ten, kto traktuje go właściwie, powinien cieszyć się nim przez długi czas. Nawiasem mówiąc, żaden z oferowanych silników nie sprawia, że EcoSport wydaje się być słabo zasilany. Wszystkie opcje zapewniają dość silny początkowy moment obrotowy.



Teraz spójrzmy na sekcję wyposażenia.

EcoSport najlepiej nadaje się jako samochód drugi lub miejski. Należy myśleć, że szlachetny sprzęt nie powinien być opłacalny. W przypadku ST-Line tak też jest. Dzięki 17-calowym kołom i sportowemu zawieszeniu EcoSport jest elegancki na drodze, ale nie oferuje wymiernych korzyści. Jednak wszystkie pozostałe linie są zalecane, zaczynając od bazy „Trend”. Z klimatyzacją, radiem bluetooth, światłami przeciwmgielnymi, tempomatem i nie tylko, jest to więcej niż przydatne. Druga linia „Cool & Connect” oferuje między innymi 8-calowy system informacyjno-rozrywkowy ze wszystkimi możliwościami połączenia ze smartfonem. Najobszerniejsza linia „Tytanowa”, pomimo miłych udogodnień i bardziej eleganckiego wyglądu, w tym mocniejszy silnik. Polityka dopłat jest zatem bardzo uczciwa -początkowo wydaje się wysoka w stosunku do ekwiwalentu.
Niemniej jednak: jeśli Ford nie oferuje tak często kampanii rabatowej, u dealera często występują znaczne rabaty. Indywidualne zamówienie prawie nigdy się tu nie opłacają. 


EcoSport jest dobrze wyposażony do różnych celów zakupowych.. duży bagażnik świeci z podwójnym dnem.

Nasza pragmatyczna wskazówka kupna zawiera w skrócie pakiet Cool & Connect z pakietem zimowym i 101 KM jako olej napędowy lub 125 KM jako benzyna. Dlaczego tak oszczędny? EcoSport jest użyteczny, ale niezbyt elegancki.
Mówiąc dokładniej: podstawowe wyposażenie pozostawia tylko kilka życzeń niespełnionych, a dzięki ogromnym tylnym drzwiom i regulowanej podłodze ładunkowej jest idealny do wielu różnych zakupów. Zasługuje to na pochwałę. Luksusowy wygląd większego samochodu udaremnia wąski wygląd. Obejmuje to zajmującą mało miejsca pozycję pionową, a także zachowanie podczas jazdy, zwłaszcza na wietrze. Nawet najlepsze gadżety we wnętrzu nie mogą tego nadrobić. 


Nowa kierownica otrzymuje wiele pochwał


Jednak nie ma różnic w bardzo cennym wyglądzie - zaczyna się od podstawy. W szczególności nowa kierownica, którą można znaleźć w prawie wszystkich obecnych modelach Forda, często otrzymuje pochwałę od naszego zespołu redakcyjnego za poręczne, wąskie szprychy i idealnie użyteczną powierzchnię przycisków. Jest również dobrze wykonana i atrakcyjna w dotyku.
Werdykt ten można powtórzyć tu i tam we wnętrzu. Jednak w niektórych przypadkach istnieje kilka większych luk. Hojne użycie twardego plastiku nie jest wstydem w tym segmencie rynku - szczególnie w porównaniu z nieoszlifowanym EcoSport, który do 2018 roku - Pardon - wyglądał bardzo tanio. Obecny EcoSport odszedł tak daleko, że lifting twarzy prawie już nie oddaje sprawiedliwości. Zawierał całkowicie nową część przednią i prawie całkowicie nowe wnętrze, które zrobiło wrażenie wysokiej jakości aż do ostatnich narożników bagażnika.
Nawiasem mówiąc, tutaj stabilna podłoga ładunkowa zapewnia, że ​​można ją zablokować w dwóch pozycjach, opcjonalnie w celu uzyskania jeszcze większej wysokości wnętrza lub do wyrównania przestrzeni ładunkowej, gdy tylne siedzenie jest złożone. Aby to zrobić, poduszki siedzeń należy najpierw złożyć do przodu, ale jest to bardzo łatwe.
Jedyną krytyką w przestrzeni ładunkowej jest krępa klapa gazu, która przytrzymuje klapę tylną. Jeśli zostanie złapany przez ciężki przedmiot podczas ładowania, może to spowodować obrażenia - ale dolna linia to drobiazg. Jego praktyczność czyni go również konkurentem dla wysoce praktycznych małych pojazdów budowlanych.

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt