Dziewiąta generacja Hondy Civic weszła na rynek w pięciu wersjach nadwoziowych, takich jak hatchback, kombi, sedan, kombi i coupe. Ostatnia wersja pojawiła się jednak tylko na rynku półnoamerykańskim.
W USA zaprezentowano kilka wersji
Podczas targów motoryzacyjnych w 2011 r., w Detroit rozpoczęto produkcję wersji Hybrid, a w 2012 r. sportową odmianę modelu – Hondę Civic Si, która pojawiła się w trzech wersjach – coupe, napędzaną gazem ziemnym Civic GX (sedan) oraz sedan. Wersję sedan poddano faceliftingowi w 2013 r. Wprowadzono kilka zmian w obrębie atrapy chłodnicy. Ten element został przestylizowany i dodano nowy przedni zderzak. W tylnej części zamontowano większe reflektory i nowe kontrolki w układzie klimatyzacji. Model pojawił się na rynku w kilku różnych wersjach wyposażeniowych, w tym m.in. w wersji Comfort, Executive, X Edition oraz Mugen.Honda Civic IX w wersji hatchback
Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2011 r. zaprezentowano wersję hatchbacka. Pod względem designu model przypomina wersję hatchbacka ósmej generacji. Poprzednik otrzymał znacznie mniej obłe kształty. Poprawiono również rozmieszczenie elementów wyposażenia, aby kabina była bardziej przestronna. W 2013 r. przeprowadzono delikatny facelifting, który obejmował m.in. układ wspomagania kierownicy, układ zawieszenia i przedni zderzak. Kolejna modernizacja została przeprowadzona we wrześniu 2014 r. Zastosowano reflektory ze światłami w technologii LED, nowy grill, zderzaki i nakładki w dolnej partii drzwi. Lampy LED pojawiły się także w tylnych lampach. Przy okazji faceliftingu zaprezentowano odświeżoną wersję Sport z 17 – calowymi alufelgami i agresywną stylistyką.Facelifting z 2014 r. objął również zmiany w zakresie designu kabiny oraz zakresu standardowego wyposażenia. We wnętrzu wprowadzono zmiany w obrębie wzorów tapicerek, foteli z zagłówkami i boczkami drzwi. Wyposażenie standardowe zostało rozszerzone – o system zapobiegania kolizji i potrąceń Honda City Brak Active, a także o 7 – calowy ekran dotykowy, podpięty do komputera pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego Android.
Honda Civic Tourer – wersja kombi
Honda Civic Tourer (kombi) został zaprezentowany w marcu 2013 r., ale to były tylko prototyp. Produkcyjna wersja została przedpremierowo zaprezentowana dopiero w sierpniu 2013 r. Konstruktorzy bazowali na założeniu, żeby połączyć praktyczność wersji kombi i sportowy charakter. Model otrzymał duży spojler umieszczony w tylnej części, a także centralnie umieszczony wydech z dwoma końcówkami. Wersja kombi dostępna w opcjach wyposażeniowych Lifestyle i Executive posiada Adaptive Damper System – aktywne tylne zawieszenie, które oferuje trzy tryby jazdy do wyboru – Normal, Comfort i Dynamic. Produkcyjna wersja kombi została oficjalnie zaprezentowana w listopadzie 2013 r. Konstrukcja opiera się na płycie podłogowej hatchbacka. Rozstaw osi pozostał bez zmian, a pojemność bagażnika wyniosła 624 l.Gama silników
Gama silników początkowo obejmowała tylko dwie jednostki napędowe – silnik benzynowy (1.8 l, 142 KM) oraz silnik wysokoprężny (1.6 l i-DTEC, 120 KM). W 2014 r. przeprowadzono facelifting – zmieniono przednie reflektory, przedni zderzak oraz atrapę chłodnicy. W tym samym roku w Genewie zaprezentowano prototyp Hondy Civic Type R IX, a rok później – zaprezentowano wersję produkcyjną. W przedniej części zamontowano dużego grilla z przednim dyfuzorem, światła do jazdy dziennej z technologią LED, a także aktywne zawieszenie. Pojazd otrzymał też mocną jednostkę napędową – turbodoładowany silnik benzynowy z serii Earth Dreams Technology z systemem VTEC. Pojemność silnika wynosi 2.0 l, a moc 310 KM.Znajdź odpowiednią Hondę Civic dla siebie w ogłoszeniach sprzedaży Hondy Civic. Serwis z ogłoszeniami sprzedaży samochodów i innych pojazdów stale się rozwija.