Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Mini John Cooper Works GP

Mini John Cooper Works GP - to długa nazwa krótkiego samochodu. Tak szybki wariant nie jest niczym nowym w Mini. Wersja wyścigowa była już dostępna w 2006 roku z zestawem GP, a siedem lat temu Anglicy przekazali nawet GP swój własny wariant o mocy 218 KM. Ale nowy Mini John Cooper Works GP to absolutna wartość! 
W John Cooper Works GP BMW umieściło dwulitrowy czterocylindrowy silnik o mocy 306 KM z obecnym M135i. Tyle tylko, że Mini nie ma napędu na wszystkie koła, ale napęd na przednie koła i jest w pełni zaprojektowany pod kątem lekkiej konstrukcji. Dla porównania: BMW serii 1 waży 1,6 tony, GP-Mini waży tylko 1255 kilogramów.

Mini ma osiągnąć prędkość 265 km

Nasz samochód testowy jest nawet o 50 kg lżejszy, ponieważ nie ma systemu nawigacji ani klimatyzacji, co pozwala zaoszczędzić sporo masy. Czterocylindrowy wyważa 450 Nm momentu obrotowego na wale napędowym i przyspiesza Mini do 5,2 km / hw 5,2 s. Szczególnie ekscytujące: W przeciwieństwie do większości braci BMW, nie ma ograniczeń elektronicznych i pracuje z prędkością 265 km / h.

Napięte podwozie z rozstawem osi Bobbycar

Ta trzydrzwiowa ma zaledwie 3,88 metra długości i przy rozstawie osi 2,50 metra znajduje się tuż nad samochodem typu bobby. Podwozie jest tak ściśle dostrojone jak gokart, a dzięki wyjątkowo sztywnemu nadwoziu sprawia, że Mini skacze i odbija się. Brzmi zabawnie, ale jest tylko w połowie zabawne, gdy krzywa staje się ciasna przy 260 rzeczach, a nasz bawarsko-angielski przyjaciel denerwuje się każdym uderzeniem z pół-slickami (225/35 R 18). Tak szybko, wyboisto, tak mocno! Oczywiście bardzo przydatne jest posiadanie czterotłokowego stałego układu hamulcowego z zaciskami z wentylowanymi tarczami w formacie 360 x 30 milimetrów na przedniej osi.

W mini na zakręcie

To niewiarygodne, jak pokonujesz krasnoluda wyścigowego na ciasnych zakrętach, jak możesz się z nim bawić na krętych wiejskich drogach (jego ulubionym terenie). Zero ruchów na zakrętach, tutaj tylko coś przesuwa się do przodu. Moment obrotowy 450 Nm jest dostępny od 1750 obr./min i utrzymuje się do 4500 obr./min. Oznacza to burczenie w żołądku w każdej sytuacji na drodze, zwłaszcza w przypadku ośmiobiegowej Steptronic, w tym mechanicznej blokady mechanizmu różnicowego. Można go przesuwać w górę i w dół z prędkością błyskawicy na łopatkach kierownicy i biczować koła zębate. Podczas zjeżdżania pęka, trzeszczy, a dokładniej: z dwóch rur wydechowych umieszczonych pośrodku. Mierzą dziewięć centymetrów średnicy.

Bezpośredni układ kierowniczy i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu

Zaprojektowali układ kierowniczy tak spontanicznie i precyzyjnie, że prawie podejrzewali, że może nadejść zakręt. Kiedy tam jest, mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego jest szczęśliwa, ponieważ zapewnia, że nie ma sprzeczek między lewym i prawym przednim kołem. Działa jak blokada krzyżowa między kołami, wysyła większą moc do koła z lepszą przyczepnością. Jak to jest Jakby szczotkowali koła BMW Pattex


Lekki mini bez tylnego siedzenia

Z przodu znajdują się sportowe fotele z doskonałym podparciem bocznym, za nimi nie ma tylnego siedzenia, ale krzyżulec wykonany z aluminium. Jest pomalowany na czerwono i wygląda tak samo niebezpiecznie jak reszta wykończenia wyścigowego. Na przykład potężne skrzydło dachowe lub rozbłyski błotników wykonane z węgla, które umożliwiają stosowanie dużych szerokości rozstawu i szerokich kół. A ponieważ jesteśmy w Mini, możesz oczywiście spersonalizować wszystko. Możesz wydrukować swoje imię na karbonowych kołpakach lub na gumowej części nad schowkiem.

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt