Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 21.04.2020 · 0 komentarzy · 571 wyświetleń

Najlepsze Sportowe Auta !

Rok 2019 znów stał się historią. Samochody, które producenci udostępnili nam do szczegółowych testów, były co najmniej szybkie. Czy jasne trendy w konstrukcji samochodów sportowych można wywodzić z rocznika 2019? Dokąd zmierza podróż w związku z naszą coraz cieplejszą ziemią? Cóż, samochód sportowy sam w sobie nie jest zabójcą klimatu, ponieważ jest tradycyjnie lekki i opływowy - szczególnie wydajny - co oznacza, że jego zużycie jest zasadniczo na poziomie zwykłych samochodów codziennych.

SUV Lambo jest nadal sportowy

Na przykład Porsche wciąż udowadnia, że szybki samochód nie musi być pijakiem: zużycie testowe (z szóstym pełnym obciążeniem) 450 KM 911 Carrera S,  w naszym supertestie od czerwca 2019 r. : 10,7 litra. Istnieją oczywiście ekscesy, takie jak obecny trend super SUV-ów, takich jak Lamborghini Urus, które z jednej strony pokazują technicznie wykonalne w imponujący sposób, ale wykazują nieprzyzwoite zużycie pełnego obciążenia ze względu na ich wysoką masę i nieporęczny opór powietrza. Obowiązuje to jednak również tutaj: kierowca w dużej mierze określa faktyczne zużycie prawej stopy. Ci, którzy jeżdżą bardzo ostrożnie, mają 12 litrów na 100 kilometrów  i odpowiednio emitują mniej CO2.

Trophy-R zawiera wszystko, co sprawia, że ​​Megane jest szybki

Mniejszy i lżejszy - to zawsze był właściwy sposób na budowę samochodów sportowych. Byliśmy szczególnie pod wrażeniem Renault Megane R. S. Trophy-R. Z dużym wysiłkiem i dużą ilością węgla (przy okazji, Trophy-R wprowadza węglowo-ceramiczne hamulce w klasie kompaktowej), Renault obniża Megane R. S. o 137 do 1307 kilogramów. Jasne, 1000 kilogramów byłoby jeszcze lepsze, ale Trophy-R jest bardzo lekki jak na swoją klasę, co dało mu tytuł „najszybszej serii napędów na przednie koła ”. Niezwykle lekka konstrukcja z dużą ilością węgla. Mercedes-AMG A 45 S wyznaczył także nowe standardy w klasie kompaktowej. Jest to przeciwieństwo Trophy-R, zgodnie z mottem „Dużo pomaga”. 500 Nm i 421 KM (z zaledwie dwóch litrów!), Ośmiobiegowa podwójna skrzynia biegów, zwinny napęd na wszystkie koła z trybem drift, najnowocześniejszy system multimedialny. Prowadzi to do ciasnej 1639 kg pustej masy. Ale także w czasie okrążenia, który jest prawie dwie sekundy szybszy niż w Megane R. S. Trophy-R.

Ferrari F8 Tributo jest niezwykle łatwy w prowadzeniu

A potem były super samochody sportowe z Ferrari, Lamborghini, Mercedes-AMG i Porsche. F8 Tributo, którego niesamowity 3,9-litrowy silnik V8 łączy moment obrotowy biturbo z radością z obracania odkurzacza; Lamborghini Huracán Evo, który nadal kultywuje rewelacyjnie brzmiącą szybką V10; szybkie narzędzie gąsienicowe Mercedes-AMG GT R Pro z całkowicie regulowanym zawieszeniem na cewce i dziewięciostopniową regulacją kontroli trakcji; oraz absolutnie high-flyer Porsche 911 GT2 RS, który, jak myśleliśmy, ugruntowałby najlepszy czas 2019 na Sachsenring. Ale potem Manthey Racing wyszedł za rogiem z nowym ustawieniem zawieszenia i zmodyfikowaną aerodynamiką i zajął kolejne 1,3 sekundy z GT2 RS MR - z osiągami serii.

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt