600 km/h to za mało ! - normalne Audi RS 6 nie jest wystarczająco agresywne? Tak naprawdę powinni być tu ludzie, którzy tak myślą. Rozwiązaniem problemu jest teraz Abt RS6-R . Rzadko uważaliśmy, że nie ma potrzeby wcześniejszego strojenia samochodu, tak jak w przypadku nowego RS 6 Avant - i wyraźnie uczono nas inaczej. Opat załadował - w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu. Może prowadzić jedną z zaledwie 125 kopii nowego kombinezonu energetycznego jako pierwszy średni nośnik.
Każdy, kto zna Abbota, wie, że chłopcy rozumieją elegancję , ale zwykle nie myślą zbyt wiele o niedopowiedzeniu. Główny bohater tego dnia jest uderzająco rozpieszczony uderzającym zestawem wykonanym z dużej ilości włókna węglowego .Pod maską jest brutalny czterolitrowy V8 o mocy 740 KM i 920 Newtonach . Osiągnięcie to łaskocze opatów za pomocą zmodyfikowanych turbosprężarek , specjalnie opracowanego układu chłodzenia powietrza doładowującego i układu wydechowego ze stali nierdzewnej (z osłonami wydechowymi z włókna węglowego) z maszyny. Jedno jest pewne: wszystko zacznie się właśnie tutaj. I właśnie tego próbujemy. Wskakujemy do wnętrza przez oświetlone progi drzwi i uruchamiamy bestię . Kiedy pokonujemy kilka pierwszych metrów, akustyka różni się między głębokim narzekaniem a gryzieniem metali ciężkich.
V8 gwałtownie ściąga ze średnich prędkości
Podczas jazdy z dużą prędkością samochód lubi podążać koleinami - wymaga to ostrożności. To, co natychmiast zauważamy: opat wygląda wyraźnie wyboisto w terenie miejskim w trybie sportowym - może to oczywiście wynikać z zoptymalizowanych pod względem masy 22-calowych kół serii High Performance HR 22, które - pokryte rolkami 285/30 - nie mają już wielu boków oferta jako dodatkowy element sprężynowy. No, a potem szybko do nieograniczonej A7 i nadać mu wrażenie Przede wszystkim, z jakim impetem na V8 podczas przyspieszania na średnie prędkości ciągnie czwórki . Od dołu jednak różnica w stosunku do modeli produkcyjnych jest względnie umiarkowana. Przy dużych prędkościach jazdy RS6-R woli koleiny co sprawia, że jest problematyczna liczba przekraczająca 250 km / h . Ale to nie jest złe, ponieważ jako poskramiacz tej maszyny zawsze powinieneś być czujny i ostrożny.
Do 100 km Abt obiecuje zaledwie 3,2 sekundy
RS6-R nie dotrzymuje obietnicy przyspieszenia, ale może to być spowodowane kontrolą trakcji.
Godzina w końcu uderza na wiejską drogę . Tutaj jesteśmy głównie w średnim zakresie prędkości , który tak bardzo kochają dzięki kolosalnym miernikom 920 Newtonów. Samochód zostaje złapany przez prawie niewiarygodny cios, kiedy przyspieszamy z zakrętu podczas około czterech i pół tysiąca tras . Na samotnej bocznej ulicy pierwsze wrażenie, które już zdobyliśmy, zostało potwierdzone. Różnica w stosunku do serii nie jest aż tak duża. Dzięki kontroli uruchamiania Abbot daje 3,2 sekundy na standardowy sprint. Pomimo kilku prób na czystej drodze, nie możemy zbliżyć się do tej wartości tego chłodnego marcowego popołudnia. W czterech testach trzy razy 3,7 i 3,6 znajdują się we wbudowanej telemetrii pomiarowej RS6-R.
Dlaczego tak jest? Być może jest to właściwie wbudowane urządzenie pomiarowe , ponieważ podczas spotkania kierowcy brata technologii RS 7 Sportback monitor wyścigu nie dotarł do specyfikacji fabrycznej o trzy dziesiąte, podczas gdy nasze zewnętrzne urządzenie pomiarowe zarejestrowało 3,4 do stu - z fabrycznym RS 6 Avant.