Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Pierwszy test w kabriolecie VW T-Roc

Kabriolet był pierwszy, SUV jest dość nową modą - od czasu pojawienia się Toyoty RAV4 ponad 25 lat temu. Szalony marketingowy pomysł skrzyżowania obu typów okazał się wielkim sukcesem dzięki Nissanowi Murano CrossCabrio i otwartemu Range Roverowi Evoque. Sprzedaje się co najmniej tak jak zamknięta skorupa. Dlaczego więc nie otwarcie?

1.5 TSI dobrze współgra z otwartym T-Roc

Po naszej pierwszej jeździe testowej jedno jest pewne było ciekawie, zacznijmy od projektowania. Brak dwojga drzwi i dachu pasuje do małego SUV-a, ale jednocześnie (w przeciwieństwie do większości innych VW) nie wszystkim to się podoba. W tej klasie, w której VW konkuruje z mini kabrioletami, to z pewnością daje przewagę. Zwłaszcza, że T-Roc zachował swoje praktyczne zalety. Wygodne wejście, przyjemnie wysoka pozycja siedząca, dobra widoczność we wszystkich kierunkach (przynajmniej z przodu, trochę zasłonięta,gdy rozkładana góra jest złożona). A także przyjemność podczas jazdy. Gdy 1,5-litrowe turbodoładowanie przezwycięży swoją słabość rozruchową, cieszy się cichym hałasem czterocylindrowych silników, przyjemnym dostarczaniem mocy i dopracowanymi manierami przekładni. Podwozie które jest sprężyste oraz dość eleganckie. Nawet sterowanie nie jest spoilerem gier, cieszy się swoją bezpośredniością. A jeśli nie wiesz, że brakuje dachu (a zatem i stabilności), nie zauważysz go za kierownicą. Tylko bardzo wrażliwe popometry odczuwają drobne drżenie. Wszystko brzmi świetnie...

Teraz dochodzimy do wad. Najpierw fakt że jest wejście z tyłu, z zamkniętym dachem.A kiedy usiądziesz, nie będzie lepiej. Niewiele miejsca na kolana, gdy dach jest otwarty, ciągnie się jak żółw. Tak jak w otwartym mini. Poza tym otwarty VW to udana mieszanka kabrioletu i SUV-a.

Wniosek: ten VW można polubić. Zalety dobrego SUV-a w połączeniu z zaletami kabrioletu? Wciąż egzotycznie. Bardziej praktyczny niż mini, ma dużą przewagę

Dane techniczne VW T-Roc Cabrio 1.5 TSI DSG

Silnik: czterocylindrowy, turbo, przód poprzeczny

Pojemność skokowa: 1498 cm³

Moc: 110 kW (150 KM) przy 5000 / min

max. Moment obrotowy: 250 Nm przy 1500 obr./min

Napęd: napęd na przednie koła, siedmiobiegowa DSG

Długość / szerokość / wysokość: 4268/1811/1512 mm

Masa własna: 1540 kg

Przestrzeń bagażnika: 284 l • 0–100 km / h: 9,6 s

Vmax: 205 km / h

Zużycie 6,8 l / 100 km S

Emisja CO2: 160 g / km

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt