Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 20.04.2020 · 0 komentarzy · 486 wyświetleń

Tak właśnie działa RS 4 Avant!

Na pierwszy rzut oka model Audi RS powinien wyraźnie różnić się od oswojonych braci produkujących; zwłaszcza jeśli pojawia się w lusterku wstecznym. Odświeżony górny model A4 Avant, oprócz trzech szerszych błotników, zyskuje również nowy przód z płaską i szerszą czarną kratką , większymi bocznymi wlotami powietrza i standardowym światłem LED, które można ulepszyć do matrycowych reflektorów LED z przyciemnionymi ramkami.


Właściwości jezdne RS 4 Avant są przekonujące


Optyczny Kraftmeierei idealnie pasuje do układu napędowego z napędem quattro, sportowym mechanizmem różnicowym i 2,9 litra V6 biturbo. Wystrzeliwuje 4,78-metrowy kombi bez zmian o mocy 450 KM (331 kW) i 600 Newtonach. Silnik wytwarza duże ciśnienie powyżej 2000 obr / min i pozwala Audi lecieć z prędkością do 100 km / hw 4,1 sekundy.
Układ elektroniczny zatrzymuje dalszy napęd przy prędkości 280 km / h. Sportowe zawieszenie RS, w tym „Dynamic Ride Control” , zostało zainstalowane w naszym samochodzie testowym. Wiemy to już z innych modeli RS, które są prawie tak szybkie jak przysłowiowa tablica nawet w szybkich zakrętach. Oprócz fabrycznie ustawionych trybów jazdy „Comfort”, „Auto” i „Sport” dostępne są również dwa ustawienia „RS 1” i „RS 2”, w których konfiguracje układu kierowniczego, silnika i podwozia można indywidualnie łączyć.


Audi dostaje dobrą ofertę

Zasadniczo nie ma się wrażenia siedzenia w krążowniku o masie 1745 kg i rozstawie osi 2,83 metra. Dopiero gdy rzucisz go za zakręt, zauważysz, że napęd na wszystkie koła musi dość mocno walczyć. Zasadniczo RS 4 Avant jest wygodny do trzymania. Nawet jeśli elektromechaniczny progresywny układ kierowniczy może dać nieco więcej sprzężenia zwrotnego, samochód można precyzyjnie wyrzeźbić na zakręcie, nawet przy dużych prędkościach.
W najgorszym przypadku opcjonalne ceramiczne kotwy hamulcowe  są bezpieczne i trwale. Niestety jest również niezwykle drogi. I to nie jedyna przesada w Audi: w trybie „dynamicznym” wydech jest trochę zbyt hałaśliwy z głośnym spryskiwaniem i pośrednimi gazami. Na szczęście tak naprawdę nie zauważasz tak wiele w RS 4 Avant.
Tutaj cieszą Cię dobre sportowe siedzenia, wystarczająco dużo miejsca z tyłu i użyteczny bagażnik o pojemności od 495 do 1495 litrów.
System informacyjno-rozrywkowy z 10,1-calowym ekranem dotykowym i 12,3-calowym kokpitem jest aktualny. Wyświetlacze RS dostarczają kierowcy takich informacji jak ciśnienie w oponach lub moment obrotowy. 


Dane techniczne Audi RS 4 Avant
• Silnik: V6 biturbo
• Pojemność skokowa: 2894 cm³
• Moc: 450 KM (331 kW) przy 5700 do 6700 obr./min
• Max. Moment obrotowy: 600 Nm przy 1900 do 5000 1 / min
• Napęd: napęd na wszystkie koła, ośmiobiegowa Tiptronic
• 0-100 km / h: 4,1 s
• Vmax: 280 km / h
• Długość / szerokość / wysokość: 4782/1866/1438 mm
• Masa własna: 1745 kg
• Ładowność: 615 kg
• Bagażnik 495 do 1495 litrów
•Zużycie (trzecia mieszanka w UE): 9,2 l / 100 km
• Spaliny CO2: 211 g / km

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt