Alfa Romeo 159 cena 22900 przebieg: 249812, rok produkcji 2008 z Wrocław
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Alfa Romeo
- Model
- Alfa Romeo 159
- Wersja
- Alfa Romeo 159
- Rok produkcji
- 2008
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 249812 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 140 KM
- Pojemność silnika
- 1796 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Mam na sprzedaż Alfę 159 1.8 MPI z LPG. Prosta, niezawodna jednostka. Zachęcam do zapoznania się z dość długim opisem:Z ostatnich 2 lat, a auto posiadam 5 i już niektórych rzeczy mogę już nie pamiętać:- nowy kompletny rozrząd z pompą wody +nowe koła zmiennych faz rozrządu + zrobione luzy zaworowe - zrobione 10k km temu przy przebiegu 241k km.- cewka+świece (przy rozrządzie)- nowe piasty przód i tył (SNR)- nowe hamulce tył, przednie mają 4 lata, klocki z przodu co najmniej jeszcze ten sezon wytrzymają. Z tyłu dodatkowo nowe oba zaciski , bo jeden się zatarł- tylne sprężyny i amortyzatory oraz łączniki stabilizatora wymienione w zeszłym roku- wstawiona maglownica z rocznika 2011, bo moja stukała- wahacze górne, łączniki stabilizatora, końcówki drążka kierowniczego - przód- zbiorniczek płynu wspomagania wymieniony przy płukaniu układu- regeneracja lamp (polerka+odbłyśniki) + markowe żarówki, jazda w nocy to przyjemność- olej, filtry wymieniane co 10k km- 2 komplety kół: letnie aluminiowe opona Dunlop Bluesport Response, rocznik bodaj 19', kupione od razu po zakupie Alfy, ale bieżnika jeszcze dużo, zimowe stalówki z oryginalnymi kołpakami, opona Dunlop Wintersport 5 (przód rocznik '23, tył '22) widoczne na ostatnim zdjęciu, zrobione na nich może z 8k km- dołożony zestaw głośnomówiący BT z możliwością puszczania muzyki z telefonu,- dołożona kamera cofania i android auto (nakładka na lusterko) + czujniki parkowania tył- dołożony moduł zapalający przednie światła przeciwmgłowe przy otwieraniu/zamykaniu samochodu z kluczyka- w lipcu 2021 przy przebiegu 201500 była wymieniana pompa paliwa na nową (koszt 1364zł)- szyby były przyciemnione w Niemczech, dołączam dokument (zielona kartka).2 kluczyki, karta z kodem do radia oraz karta do dorobienia kluczyka w ASO. Ogólnie wszystko wszystko, łącznie nawet z dokumentami włoskimi z konfiguratora zamówienia :)Alfa jest na dystansach z przodu i z tyłu, więc fajnie wygląda, bo są szeroko koła. Z takich drobnostek to 2 razy był zmieniany już płyn hamulcowy (co 3 lata), z każdą wymianą oleju silnikowego była robiona płukanka oraz dodawany Ceratec. Auto nie bierze ani grama oleju.Dodatkowo wraz z samochodem nowy nabywca otrzyma dwa komplety dywaników (gumowe na zimę) oraz widoczną matę w bagażniku.Z wad to powierzchowna korozja sanek przód/tył (standard) , rant tylnej klapy rdzewieje (każda jedna Alfa SW w kolorze 601 niestety tak ma). Klapę planowałem wymienić, ale nie mogłem znaleźć nic zdrowego w kolorze, więc postanowiłem tego nie robić, żeby nie było, że coś było kombinowane. Z najnowszych bolączek - szyba czołowa dostała kamykiem na autostradzie. Jest malutki odprysk, bez pajęczynki. Posiadam w pakiecie OC ubezpieczenie szyby czołowej, także nowy nabywca może wymienić bezpłatnie. Wolałem zostawić przed sprzedażą szybę, która była w momencie jak ja zakupiłem pojazd.Auto robiłem zawsze dla siebie, nie pod handel. Wszystkie naprawy robiłem własnoręcznie. Pewnie o czymś zapomniałem, ale na auto nie było nigdy żałowane chęci i pieniędzy. Bez problemu można wsiadać i jechać choćby do Chorwacji tak jak stoi i nie mam obaw, że nie dojedzie. Zawieszenie sztywne, bez luzów. Czasem, na jakichś dziwnych nierównościach da się usłyszeć skrzypnięcie, ale to raczej jakieś gumy, bo zauważyłem, że jak są dni deszczowe i jest wilgoć to nic nie słychać. Ale auto ma też kilkanaście lat, więc nie ma się co dziwić.Stan lakieru oceniłbym na jakieś 7/10 - gdzieniegdzie są odpryski, ale na nich były porobione zaprawki. Większe rysy starałem się ująć na zdjęciach, ale nie jest to łatwe. Zauważyłem, że po obecnej zimie pojawiły się niewielkie bąble rdzy na lewym progu z tyłu, wcześniej tego nie było. Na pewno będzie to jakiś argument do negocjowania ceny. Zdjęcia starałem się robić na swoją niekorzyść, żeby nie było rozczarowania przy oględzinach, na żywo naprawdę wygląda to dużo lepiej. Ogólnie dla mnie liczył się zawsze stan techniczny, niekoniecznie duża felga i polerka 1step na wiosnę, żeby sąsiadów zazdrość