Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Alfa Romeo GT cena 16900 przebieg: 167000, rok produkcji 2008 z Poniatowa

Cena 16900 PLN
lub 264 zł /mc na raty. Sprawdź dostępne pożyczki
Kontakt ze sprzedającym

Parametry

Oferta od
Osoby prywatnej
Marka
Alfa Romeo
Model
Alfa Romeo GT
Wersja
Alfa Romeo GT
Rok produkcji
2008
Stan samochodu
Sprawny
Przebieg
167000 km
Skrzynia biegów
manualna
Rodzaj paliwa
Diesel
Moc silnika
150 KM
Pojemność silnika
1910 cm3
Napęd
Brak informacji
Filtr cząsteczek stałych
Nie
Typ nadozia
Sport / Coupe
Kolor
Czarny
Bezwypadkowy
Nie
Garażowany
Nie
Serwisowany w ASO
Nie
Pierwszy właściciel
Nie
Kraj pochodzenia
Brak informacji
Zarejestrowany w Polsce
Nie
Cena do negocjacji
Nie

Opis

Sprzedam Alfę Romeo GT 1.9JTDm 150KM w wersji Q2 - z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (LSD) Torsen. W moim posiadaniu 4 lata, w tym czasie zrobiłem nią prawie 80 tys. km. Wyposażenie m.in.: - klimatyzacja dwustrefowa - podgrzewane fotele przednie - czujnik deszczu - radio Pioneer z Android Auto, AppleCarplay, kamerą cofania oraz zestawem głośnomówiącym; działa sterowanie z kierownicy - nagłośnienie Bose z subwooferem w bagażniku - wskaźnik temperatury oleju ukryty w popielniczce, - ABS, ASR, VDC (ESP) - elektryczne i podgrzewane lusterka - pakiet Blackline - satynowe dekory we wnętrzu, satyna zamiast chromu z przodu auta, czarne środki reflektorów, srebrne lusterka Stan wnętrza jak na wiek i przebieg uważam za bardzo dobry. Ważniejsze wymiany: - w 2020 po zakupie wymienione lampy z tyłu (parowały - standard w tych autach, stare dokładam do auta) oraz usunięte klapki w kolektorze dolotowym - 08.2020, 96 500 km, wymiana półosi (również temat znany w tych autach) - 02.2021, 105 000 km, wymiana amortyzatorów przód, - 04.2021, 107 000 km, montaż przewodów hamulcowych w oplocie, - 08.2021, 115 000 km, sprzęgło+dwumasa+uszczelniacz wału, - 10.2021, 117 000 km, nowy akumulator - 11.2021, 118 000 km, regeneracja zacisków hamulcowych przód z malowaniem, wymiana klocków i tarcz - 07.2022, 132 000 km, wymiana kompletu wahaczy przód+tył, z tyłu poprzeczne wahacze regulowane Silver Project - 08.2022, 133 000 km, nowy komplet opon wielosezonowych Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 - 10.2022, 135 000 km, wymiana rozrządu - 04.2023, 142 000 km, wymiana chłodnicy oleju i węży do niej na uniwersalne (chłodnica 19-rzędowa) - również znany temat w tych autach - 08.2023, 152 000 km, wymiana tarcz i klocków z tyłu - 11.2023, 154 000 km, montaż przednich reflektorów po regeneracji - 12.2023, 159 000 km, prostowanie jednej felgi i wymiana opony po wpadnięciu w dziurę - 01.2024, 161 000 km, wymiany wahaczy górnych z przodu oraz tulei w wahaczach tylnych - 02.2024, 163 000 km, wymiana tarcz i klocków przód, ostatni serwis olejowy. Serwis olejowy co 10-12 tys. km. Wypisałem co ważniejsze naprawy, posiadam plik excelowy ze wszystkimi wymianami z ostatnich 4 lat do wglądu przy oględzinach. Blacharsko: - jeszcze w Szwajcarii miała stłuczkę, naprawiona, ale niestety z użyciem szpachli i gdzieniegdzie lakier ma strukturę skórki pomarańczy, - zaraz po zakupie oberwała gradem - poza wgnieceniami na karoserii nie było żadnych uszkodzeń, wszystkie wgniecenia zostały wyciągnięte przez profesjonalną firmę, poza maską, którą taniej było wymienić na inną i pomalować (starą posiadam i dokładam do auta); przy okazji montaż podgrzewanych dysz spryskiwaczy, - w 07.2020 wykonana konserwacja podwozia i profili zamkniętych - po zimie wyszło ognisko rdzy na lewym progu, - tu i ówdzie są jakieś zarysowania, czy odpryski lakieru wynikające z normalnego użytkowania auta Do auta dokładam nie bagażnik, a przyczepkę części: - stare lampy tył (poza tym, że były nieszczelne, to są kompletne) - 2 komplety lamp przód na części (jeden komplet z pękniętymi kloszami, drugi ma ułamane zaczepy - miałem złożyć z nich jeden dobry, ostatecznie kupiłem zregenerowany zestaw) - drugi komplet kół - opony z 18 roku, więc raczej śmietnik - oryginalne radio 1DIN, półkę pod radio, wkład do popielniczki - oryginalną chłodnicę oleju - przerdzewiały węże i pojawiła się nieszczelność, ale jakby ktoś chciał wrócić do oryginału, to można zakuć na świeżo - osobiście wolałem wymienić na nowe. - drugi komplet śrub do kół - na aucie zamontowane nieco dłuższe niż standardowe (były kupione pod inne felgi) oraz śruby antykradzieżowe - oryginalną maskę po gradzie (do Alfy nie wejdzie, więc trzeba w inny sposób ją zabrać) - jakieś drobnostki, np. nowa śruba do miski olejowej, naklejki na znaczki, dekielki do felg O auto dbałem, ponieważ służyło mi głównie na dojazdy do pracy (40-60 km w jedną stronę). W 99% użytkowane w trasie, więc nie ma żadnych problemów z DPF czy EGR. Na częściach czy

Dane kontaktowe

Paweł
na PoSamochód
od 1.04.2016
531 ***

Pokaż

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt