Alfa Romeo GT cena 16900 przebieg: 167000, rok produkcji 2008 z Poniatowa
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Alfa Romeo
- Model
- Alfa Romeo GT
- Wersja
- Alfa Romeo GT
- Rok produkcji
- 2008
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 167000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 150 KM
- Pojemność silnika
- 1910 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Sprzedam Alfę Romeo GT 1.9JTDm 150KM w wersji Q2 - z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu (LSD) Torsen. W moim posiadaniu 4 lata, w tym czasie zrobiłem nią prawie 80 tys. km. Wyposażenie m.in.: - klimatyzacja dwustrefowa - podgrzewane fotele przednie - czujnik deszczu - radio Pioneer z Android Auto, AppleCarplay, kamerą cofania oraz zestawem głośnomówiącym; działa sterowanie z kierownicy - nagłośnienie Bose z subwooferem w bagażniku - wskaźnik temperatury oleju ukryty w popielniczce, - ABS, ASR, VDC (ESP) - elektryczne i podgrzewane lusterka - pakiet Blackline - satynowe dekory we wnętrzu, satyna zamiast chromu z przodu auta, czarne środki reflektorów, srebrne lusterka Stan wnętrza jak na wiek i przebieg uważam za bardzo dobry. Ważniejsze wymiany: - w 2020 po zakupie wymienione lampy z tyłu (parowały - standard w tych autach, stare dokładam do auta) oraz usunięte klapki w kolektorze dolotowym - 08.2020, 96 500 km, wymiana półosi (również temat znany w tych autach) - 02.2021, 105 000 km, wymiana amortyzatorów przód, - 04.2021, 107 000 km, montaż przewodów hamulcowych w oplocie, - 08.2021, 115 000 km, sprzęgło+dwumasa+uszczelniacz wału, - 10.2021, 117 000 km, nowy akumulator - 11.2021, 118 000 km, regeneracja zacisków hamulcowych przód z malowaniem, wymiana klocków i tarcz - 07.2022, 132 000 km, wymiana kompletu wahaczy przód+tył, z tyłu poprzeczne wahacze regulowane Silver Project - 08.2022, 133 000 km, nowy komplet opon wielosezonowych Goodyear Vector 4Seasons Gen 3 - 10.2022, 135 000 km, wymiana rozrządu - 04.2023, 142 000 km, wymiana chłodnicy oleju i węży do niej na uniwersalne (chłodnica 19-rzędowa) - również znany temat w tych autach - 08.2023, 152 000 km, wymiana tarcz i klocków z tyłu - 11.2023, 154 000 km, montaż przednich reflektorów po regeneracji - 12.2023, 159 000 km, prostowanie jednej felgi i wymiana opony po wpadnięciu w dziurę - 01.2024, 161 000 km, wymiany wahaczy górnych z przodu oraz tulei w wahaczach tylnych - 02.2024, 163 000 km, wymiana tarcz i klocków przód, ostatni serwis olejowy. Serwis olejowy co 10-12 tys. km. Wypisałem co ważniejsze naprawy, posiadam plik excelowy ze wszystkimi wymianami z ostatnich 4 lat do wglądu przy oględzinach. Blacharsko: - jeszcze w Szwajcarii miała stłuczkę, naprawiona, ale niestety z użyciem szpachli i gdzieniegdzie lakier ma strukturę skórki pomarańczy, - zaraz po zakupie oberwała gradem - poza wgnieceniami na karoserii nie było żadnych uszkodzeń, wszystkie wgniecenia zostały wyciągnięte przez profesjonalną firmę, poza maską, którą taniej było wymienić na inną i pomalować (starą posiadam i dokładam do auta); przy okazji montaż podgrzewanych dysz spryskiwaczy, - w 07.2020 wykonana konserwacja podwozia i profili zamkniętych - po zimie wyszło ognisko rdzy na lewym progu, - tu i ówdzie są jakieś zarysowania, czy odpryski lakieru wynikające z normalnego użytkowania auta Do auta dokładam nie bagażnik, a przyczepkę części: - stare lampy tył (poza tym, że były nieszczelne, to są kompletne) - 2 komplety lamp przód na części (jeden komplet z pękniętymi kloszami, drugi ma ułamane zaczepy - miałem złożyć z nich jeden dobry, ostatecznie kupiłem zregenerowany zestaw) - drugi komplet kół - opony z 18 roku, więc raczej śmietnik - oryginalne radio 1DIN, półkę pod radio, wkład do popielniczki - oryginalną chłodnicę oleju - przerdzewiały węże i pojawiła się nieszczelność, ale jakby ktoś chciał wrócić do oryginału, to można zakuć na świeżo - osobiście wolałem wymienić na nowe. - drugi komplet śrub do kół - na aucie zamontowane nieco dłuższe niż standardowe (były kupione pod inne felgi) oraz śruby antykradzieżowe - oryginalną maskę po gradzie (do Alfy nie wejdzie, więc trzeba w inny sposób ją zabrać) - jakieś drobnostki, np. nowa śruba do miski olejowej, naklejki na znaczki, dekielki do felg O auto dbałem, ponieważ służyło mi głównie na dojazdy do pracy (40-60 km w jedną stronę). W 99% użytkowane w trasie, więc nie ma żadnych problemów z DPF czy EGR. Na częściach czy