Audi A4 cena 16990 przebieg: 256558, rok produkcji 2002 z Wadowice
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Audi
- Model
- Audi A4
- Wersja
- Audi A4
- Rok produkcji
- 2002
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 256558 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 190 KM
- Pojemność silnika
- 1781 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Oferuję do sprzedaży Audi A4 B6 z fabrycznym pakietem S-line wnętrza i zawieszenia. Samochód w pięknym czarnym kolorze. Został sprowadzony w tym roku z Niemiec do Polski i zarejestrowany. Posiada najlepszy w tym modelu silnik benzynowy 1.8T fabrycznie o mocy 163KM. Jest to już kultowa jednostka cechują się ponad przeciętną wytrzymałością a jednocześnie też prostota wykonania i brakiem drogich w naprawach rozwiązań. Silnik odpala bez problemu, ma moc i nie dymi. W Niemczech został przeprowadzony tuning samochodu i teraz legitymuje się mocą 194KM chociaż myślę że kilka jeszcze przybyło z racji dołożenia filtra stożkowego firmy SIMOTA oraz nowego katalizatora o swobodniejszym przepływie spalin. Myślę że jest pod 200KM i zdecydowanie auto jednie jak na tą moc przystało. Silnik jest niesamowicie elastyczny i nawet na wysokim biegu mocno rwie się do przodu. Zawieszenie to biały kruk w tym modelu – posiada oznaczenie 1BV czyli najbardziej usportowione jakie się dało. Auto jest 20mm niższe niż seria i mocno utwardzone co daje rewelacyjne trzymanie na zakrętach. Dla mnie idealne zawieszenie bo jednocześnie auto jest na tyle wysokie że wjedzie na każdy nawet wysoki krawężnik :) Jeździłem A4 z zawieszeniem S-Line 1BE które również jest twardsze i obniżone o 20mm ale to był poduszkowiec przy 1BV i tak sobie mi to odpowiadało :) Auto jest świeżo po przeglądzie technicznym i nie ma luzów w zawieszeniu itp. Warto też dodać że auto ma się też jak zatrzymać – z tyłu nowiutkie tarcze hamulcowe i chyba nowe zaciski oraz z przodu tarcze ,,jak nowe”. Hamuje to całkiem ok i daje radę przy tej mocy. Co ważne auto stoi na oryginalnych felgach S-line 17’ z oponami 235/45/17 z indeksem prędkości 97Y więc też są trochę twardsze niż te z mniejszym indeksem. Opony z 2020 roku i mają uczciwie z 6mm bieżnika więc jeszcze na długo wystarczą. Samochód był całkiem dobrze serwisowany – w 2020 roku przy przebiegu ok 220000km w Niemczech wymieniona została turbo sprężarka, kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym, kompletny rozrząd oraz założony nowy katalizator firmy Bosal. No totalnie wszystko co może zaboleć po portfelu jakby się zepsuło. Ja po sprowadzeniu wymieniłem też olej i akumulator. Audi jest wyjątkowe jeszcze z racji że posiada podgrzewaną PRZEDNIĄ szybę! Również rarytas w tym modelu i nawet w kodach wyposażenia jest wymieniona. W połączeniu z grzanymi przednimi fotelami w zimie aż tak bardzo nie doskwiera. Wnętrze jest w mojej opinii całkiem zadbane jak na wiek samochodu. Nie ma potarganych foteli czy wiszącej podsufitki itp. Fotele mają regulację lędźwiową i wysuwane siedzisko. Podsufitka jest CZARNA a wielu jest za ten kolor w A4 gotowych zabić :) Co do stanu lakierniczego to jest całkiem dobrze. Lakier na lustrzany połysk i jest rozsądnie utrzymany. Ogólnie stan samochodu uważam za adekwatny do stosunkowo niskiego przebiegu. Na potwierdzenie przebiegu osiadam oryginalną książkę serwisową, 6 stron homologacji z Niemiec po zwiększeniu mocy i niektóre faktury za naprawy. W dowodzie rejestracyjnym normalnie wbita nowa większa moc 144KW. Ogólnie samochód jak na swój rocznik trzyma się całkiem dobrze. Zdarzy się jakaś rysa czy purchelek ale ogólnie cieszy oko i jestem przekonany że osoba która szuka dobrego samochodu na rozsądne pieniądze nie zmarnuje czasu na oględziny. Podstawowe wyposażenie: -silnik 1.8T benzyna 163KM po modyfikacji na ok 200KM -dwustrefowa klimatyzacja automatyczna -el. sterowane szyby -el. Sterowane i podgrzewane lusterka -sprawny szyberdach -podgrzewane przednie fotele z el. regulacją lędźwi -podgrzewana przednia szyba -czujniki PDC tył -komputer podkładowy pełen FIS z wieloma wskazaniami a nie tylko jego okrojona wersja -ISOFIX -wyłącznik poduszki pasażera -oryginalny odpinany hak Westfalia Oglądających na olx po więcej zdjęć zapraszam na otomoto. Zapraszam również z czujnikami grubości lakieru, ew. udostępniam swój. Zgadzam się na wizytę w dowolnie wybranym warsztacie lub na stacji diagnostycznej jednak proszę