Citroen C5 cena 33900 przebieg: 211000, rok produkcji 2011 z Warszawa
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Citroen
- Model
- Citroen C5
- Wersja
- Citroen C5
- Rok produkcji
- 2011
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 211000 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 241 KM
- Pojemność silnika
- 2992 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Brązowy
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz Citroena C5. Zacznę od wyjaśnienia być może intrygującego tytułu - rzeczywiście ten właśnie model, z tym konkretnym silnikiem jest najszybszym Citroenem produkcyjnym w historii - z prędkością maksymalną na poziomie 240km/h. To, co czyni ten konkretny egzemplarz wyjątkowym, to jego wersja wyposażenia. Jest to wersja Exclusive doposażona w większość dostępnych elementów wyposażenia dodatkowego na czele z pakietem wyposażenia Criollo. Zawiera on pełne wykończenie wnętrza w skórze semianilinowej (fotele, konsola środkowa i deska rozdzielcza i boczki drzwi) i alcantarze (cała podsufitka, roleta dachu panoramicznego, poszycie słupków bocznych, oraz daszków przeciwsłonecznych). Auto wyprodukowane w końcówce 2010 roku, pochodzi z Luksemburga - 1 rejestracja 07.2011, ja posiadam je od końca roku 2017. Po zakupie został wymieniony rozrząd, oleje i wszystkie płyny, oraz zregenerowane zostały 2 z "amortyzatorów" hydropneumatycznych. W trakcie użytkowania olej wymieniany był co maksymalnie 10-12 tys.km. Przez ostatnie 2 lata przejechałem zaledwie ~13 tys.km z czego prawie 4tys. w ostatnie ferie zimowe podczas podróży w Alpy. W tym czasie z ważniejszych napraw wykonane były: wymiana silniczków wycieraczek przednich - niby rzecz trywialna, ale wymiana jest bardzo kosztowna - jeden nowy silniczek w ASO kosztuje ~1500PLN, przy czym nie jest pozbawiony wady fabrycznej, więc po naprawie problem wcześniej, czy później powraca. Ja zapłaciłem około 1500pln wraz z wymianą i montażem obu silniczków, ale pochodzących z innego modelu koncernu PSA. Dzięki temu problem psujących się wycieraczek został wyeliminowany zapewne do końca życia tego auta. Oprócz tego nowe są całe hamulce przednie, wymieniane były także jakieś łączniki, oraz przeciekający wąż płynu chłodniczego - skorodowany stalowy został wymieniony na taki z tworzywa, w związku z czym problem również się więcej nie pojawi. Jeżeli chodzi o historię wypadkową, to jeszcze w Luxemburgu samochód miał malowany przedni zderzak, oraz wymienioną lewą lampę przednią, zapewne po jakiejś minimalnej kolizji. Poza tym auto bezwypadkowe - wszystkie szyby oryginalne i wszystkie elementy nadwozia w oryginalnym lakierze. Oczywiście auto nie jest nowe - jego stan określam na bardzo dobry, ale poniżej uczciwie wymieniam usterki/wady jakich jestem świadomy: nie działa podgrzewanie fotela kierowcy, system multimedialny potrafi się wyłączyć i włączyć w trakcie jazdy (również wada tych systemów, ale tego nie ogarnąłem, bo nie występuje to często i nie było dla mnie uciążliwe), klapa tylna posiada wgniotkę w rogu, szyba czołowa ma odprysk (jest już od kiedy posiadam auto, nic się z nim nie dzieje), lampa przednia prawa wymaga polerowania ze względów estetycznych, zderzak przedni ma kilka odprysków lakieru. Ogólnie lakier auta jest w bardzo dobrym stanie (auto przechodziło detailing jakieś 2 lata temu), ale jak dobrze pamiętam 4 elementy wymagają ponownego polerowania ze względu na delikatne zarysowania, które pojawiły się od tego czasu. Auto sprzedaję na podstawie faktury VAT 23%, także kupując na firmę możesz odliczyć 50% podatku VAT, lub jako osoba fizyczna nie zapłacisz podatku PCC. Zapraszam do kontaktu i oglądania auta. Chętnie odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania, jest oczywiście możliwość sprawdzenia auta w dowolnym warsztacie. Dla zainteresowanych lista wybranego wyposażenia: Silnik 3.0 HDi – 6 cylindrowy, świetnie brzmiący, bardzo dynamiczny i oszczędny. Moim osobistym zdaniem – najlepszy do tego auta Skrzynia automatyczna 6 biegowa z trybami Sport i Snow Zawieszenie hydropneumatyczne (Hydractive III+) Pełne wykończenie skórzane Criollo Przeszklony dach panoramiczny Cielo Obręcze aluminiowe 19” Adriatique Grafitowe Reflektory bi-ksenonowe dynamiczne, kierunkowe + spryskiwacze Światła do jazy dziennej LED System multimedialny z nawigacją i dyskiem twardym Zestaw głośnomówiący Bluetooth Port USB + złącze AUX (jack) Poduszka powietrzna czołowa kierowcy Poduszka powietrzna