Ford Focus cena 150000 przebieg: 59400, rok produkcji 2017 z Częstochowa
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Ford
- Model
- Ford Focus
- Wersja
- Ford Focus
- Rok produkcji
- 2017
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 59400 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 350 KM
- Pojemność silnika
- 2300 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Hatchback
- Kolor
- Niebieski
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam, na sprzedaż oferuje auto, którym poruszałem się okazyjnie przez ostatnie 5 lat.Focus odrazu po dotarciu przeszedł akcję serwisową na bolączkę wieku dziecięcego, każdego RS'a czyli wymianę uszczelki pod głowicą.Jest to wersja z kutymi felgami i pakietem winter czyli podgrzewanymi fotelami, podgrzewaną szybą i kołem kierownicy.Auto, nigdy nie miało przygód w ruchu drogowym, na całym aucie jest oryginalna powłoka lakiernicza - zapraszam z miernikiem.Oklejone zostały progi i dach na czarny mat.Oprócz tego przy przebiegu 20 tyś km samochód przeszedł modyfikację w jednym z najlepszych warsztatów specjalizującymi RS'ami - King Soft. Sterownik był pisany indywidualnie pod to konkretne auto przez właściciela firmy Łukasza Garbacza. Wymieniony został IC na dużo bardziej wydajny AIRTEC, downpipe na wersje bez katalizatora (strzela ogniem z wydechów podczas zmian biegów), założony został filtr powietrza BMC, zainstalowany został także komputer sterujący COBB, który daje dostęp do wielu funkcji oraz parametrów pojazdu takich jak AFR, temp oleju, temp powietrza w dolocie itd...Oczywiście wszystkie seryjne części przekazuje nowemu właścicielowi.Modyfikacja daje dużo więcej frajdy z jazdy oraz poprawia żywotność silnika poprzez zachowanie niższych temperatur roboczych. Moim zdaniem totalny must have dla każdego właściciela Focusa RS. Koszt modyfikacji wyniósł ok 25 tyś złPrzy przebiegu 50 tyś km został wymieniony olej w obu dyfrach i skrzyni biegów.W pojeździe dostępne są trzy mapy silnika, które odpowiednio odpowiadają za osiągi samochodu.Przez cały okres od odbioru auta z salonu Focus zalewany był tylko olejem amerykańskiej firmy AMS Oil 5w50. Olej wymieniany co 8-10 tyś km.Auto przez cały okres było garażowane, nosi normalne ślady użytkowania, przez cały okres bezawaryjne, nie miałem z nim żadnych problemów. To, że te auta się psują to totalny mit stworzony przez memy z internetu oraz ludzi, którch tymi samochodami nawet nie jeździły.Oprócz tego zainstalowana jest kewlarowa osłona silnika NUTRON - seryjna szmaciana po jakim czasie zaczęła się rozlatywać dlatego zdecydowałem się na coś co przetrwa dużo więcej oraz poprawi chłodzenie dyferencjałów. Do tego założone zostały chlapacze Mountune, które chronią karoserie przed kamieniami wyskakującymi spod kół.Auto w bardzo dobrej kondycji, przez okres gwarancyjny odwiedzało regularnie ASO na kontrole ale zaraz po wyjeździe zlewałem Castrola i lałem AMS Oli. Można być pewnym, że bezawaryjnie posłuży jeszcze bardzo czasu i sprawi radość nie jednej osobieJest naturalnym, że auto sprzedaje z żalem, zupełnie nie zależy mi na sprzedaży ale od roku stoi w garażu i się kurzy.W ostatnim czasie została przeprowadzony dokładny przegląd silnika, dla poprawy szczelności zostala wymieniona uszczelka głowicy na customową i znacznie lepszych właściwościach. Została zmierzona kompresja na tłokach. Silnik jest w doskonałej kondycji i trzyma moc. Cena brutto, wystawiam fv 23 %Dla chętnych leasing lub kredyt - mam dostęp do dobrych jak na te czasy oprocentowańDla chętnych podeślę więcej zdjęć, zapraszam na oględziny.