Mazda MX-5 cena 44900 przebieg: 107650, rok produkcji 2003 z Warszawa
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Mazda
- Model
- Mazda MX-5
- Wersja
- Mazda MX-5
- Rok produkcji
- 2003
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 107650 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 146 KM
- Pojemność silnika
- 1840 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Zielony
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Na sprzedaż trafia moja Mazda MX-5, którą przejechałem 17,000km w 7 lat. Niestety obecnie czasu na kolejne kilometry mam coraz mniej, stąd decyzja o sprzedaży.Informacje podstawowe:- rok produkcji 2003, czyli NBFL- przebieg 107,650km- silnik 1.8 146KM- skrzynia manualna 5-biegowa- klimatyzacja- kierownica i dźwignia zmiany biegów drewniane Nardi Torino- podgrzewane fotele- skórzana jasna tapicerka- materiałowy dach z podgrzewaną szybą- zdalnie sterowany centralny zamek z alarmem- dwa kluczyki- grubość lakieru na masce, błotnikach, prawych drzwiach, tylnej klapie: 80-110 mikronów, drzwi lewe do 160 mikronów (wszystkie podane wartości są poza obszarem z barankiem standardowym w mx5 z tamtych lat)Cenne dodatki:- pełny pakiet stylistyczny oraz tłumik końcowy niemieckiej firmy ATH Hinsberger (nowy komplet bez lakierowania kosztuje 1,850 EUR)- hardtop oryginalny w dobrym stanie, w kolorze nadwozia (koszt używanego ok. 4,000zł - w tym kolorze trudny do znalezienia)- persening w kolorze wnętrza (ok. 400zł)- felgi OZ Ultralegerra 16" (koszt nowych ok. 4,000zł)- opony Pirelli P Zero Nero- wzmacniacz Alpine umieszczony za fotelem pasażeraHistoria:Mazda trafiła do Polski w 2010 roku, sprowadzona z Niemiec. Ostatni wpis w książce serwisowej w Niemczech jest z 2009 roku przy przebiegu 76,390km.Do 2017 roku miała jednego właściciela w Polsce. Drugi właściciel kupił ją w kwietniu 2017 roku. Dwa miesiące później postanowił zmienić ją na boxstera, a Mazda trafiła do mnie.W czerwcu 2017 roku przebieg z SKP to 90,481km, teraz 107,650km.Co najmniej od 7 lat, czyli odkąd ją posiadam, była garażowana. Zimą wyjeżdżałem tylko sporadycznie, gdy było sucho.Mazda jest świeżo po wymianie oleju i filtrów. Standardowy serwis regularnie co roku bez względu na przebieg. Samochód dotychczas sprawował się bezproblemowo, bezawaryjnie. Konieczne były jedynie eksploatacyjne wizyty u mechanika.Uwagi odnośnie aktualnego stanu:- dach materiałowy, tak jak widać na zdjęciach: na zewnątrz w bardzo dobrym stanie (na zdjęciu zakurzony od pyłków z drzew). Od wewnątrz są widoczne plamy (nie wiem po czym). Z takim dachem mazdę kupiłem i nie przeszkadzało mi to, bo mam persening- korozja: mogę przesłać zdjęcia i film do własnej zdalnej oceny, możemy też podjechać na SKP podczas oględzin. Nie dzieje się nic poważnego, na progach jest kilka bardzo drobnych ognisk. Mogę polecić miejsce do profesjonalnego zabezpieczenia całego podwozia, wraz z oczyszczaniem laserowo. Osobiście bym to zrobił, egzemplarz jest tego wart. Wygląda na to, że nikt wcześniej nie robił żadnych poprawek itp.- opony - mają dobry bieżnik, przejechały 17,000km, ale są z 2017 roku. Myślę, że na kolejny sezon warto je wymienić.- w zeszłym sezonie przestały grać głośniki z lewej strony. To może być związane ze wzmacniaczem Alpine, nie zajmowałem się tym- prędkościomierz sporadycznie nie pokazuje aktualnej prędkości - spada do 0 i po chwili pracuje prawidłowo, to prawdopodobnie kwestia wymiany czujnikaNie będę pisał jak świetnie jeździ, jak dobrze wygląda etc. Po prostu zapraszam do wyrobienia sobie zdania na żywo w Warszawie :)Nie interesują mnie zamiany.