Mitsubishi ASX cena 32900 przebieg: 274600, rok produkcji 2010 z Łódź
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Mitsubishi
- Model
- Mitsubishi ASX
- Wersja
- Mitsubishi ASX
- Rok produkcji
- 2010
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 274600 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 117 KM
- Pojemność silnika
- 1590 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- SUV
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Dzień dobry, Sprzedam Mitsubishi ASX z silnikiem benzynowym o pojemności 1,6l i mocy 117 KM i manualną, 5 biegową skrzynią biegów. Pojazd sprowadzony ze Szwecji w październiku 2019 roku, od tego czasu jestem jego jedynym właścicielem, obecny przebieg to 274600 km i rośnie. Dla zainteresowanych podaję szwedzki numer rejestracyjny, celem sprawdzenia jego historii: CBP 092. VIN: JMBXNGA1WBZ010741 Data pierwszej rejestracji: 26.01.2011 r. OC do listopada 2024, PT do października 2024. Auto mechanicznie zadbane i zdecydowanie warte uwagi, choć nie bez wad, o czym później. Nigdy mnie nie zawiodło i zawsze dowiozło tam gdzie tylko chciałem, od morza po góry :) Silnik w zupełności wystarczający do sprawnego przemieszczania się, w spalaniu nigdy nie przekroczył 7 litrów, choć tu muszę przyznać, że jestem raczej spokojnym kierowcą. Mój rekord spalania to trasa Łódź- Ustrzyki Dolne - Łódź z wynikiem 5,2/100 (oczywiście na podstawie tankowania). Przez cały czas auto serwisuję w Auto-Manufakturze na ulicy Wileńskiej w Łodzi, specjalizującym się w obsłudze i naprawach japońskich pojazdów. Posiadam dokumentację z przeprowadzonych napraw i wymian: 211 tysięcy km kontrola luzów zaworowych, wymiana szklanek oraz przepustnicy 228 tys wymiana tylne tuleje wahaczy przednich, tuleje drążka stabilizatora przód i tył, końcówkę drążka kierowniczego oraz wymienione tylne amortyzatory 258 tys km- wymiana klocków i tarcz z tyłu 260 tys- wymiana tarcz i klocków z przodu oraz ogólny przegląd układu hamulcowego wraz z wymianą zapieczonego tylnego tłoczka hamulcowego 268 tys wymiana kompletu wahaczy z przodu Oleje (Shell Helix Ultra 10w40) i filtry wymieniałem co 15 tysięcy km we własnym zakresie W grudniu 2020 roku w aucie został zamontowany wysokiej jakości sprzęt car-audio: Radio: PIONEER SPH-DA250DAB oferujący wysokiej jakość brzmienie, bogaty equalizer oraz, co najważniejsze, obsługę Android Auto oraz Apple Carplay wraz z wszystkimi jego dobrodziejstwami z mapami Google i Yanosikiem włącznie :) Głośniki przód: STEG MT650c-II Wzmacniacz: AMPIRE MBM 100.4 Subwoofer: Excursion SHX-10S4 wraz ze specjalną obudową idealnie dopasowaną do bagażnika Mitsubishi, dzięki czemu nie zabiera dużo miejsca oraz wygląda bardzo schludnie. Ponadto przednie drzwi zostały wygłuszone pianką butylową 10mm brytyjskiej marki SilentCoat oraz została dodana wysokiej jakości kamera cofania wraz z zestawem głośnomówiący, można więc bez żadnych obaw rozmawiać przez telefon w trakcie jazdy, oraz wydawać polecenia asystentowi Google w trakcie używania Android Auto. Wszystko zostało wykonane przez firmę MMAudio w Łodzi na najwyższej jakości podzespołach oraz profesjonalnie podłączone. Jakość dźwięku jest doskonała, o wiele lepsza niż w zestawach Rockford Fosgate montowanych seryjnie. Poza tym w aucie: -zostało wymienione całe oświetlenie wnętrza na LEDowe (z podświetleniem przy lusterkach włącznie) - światła cofania oraz podświetlenie rejestracji również zostały wymienione na LEDowe (dzięki czemu nocą kamera cofania ma ułatwione zadanie :)) - wymienione światła do jazdy dziennej oraz przeciwmgłowe (oryginalne dokładam do auta gdyby ktoś chciał wymienić) - kierunkowskazy boczne wymienione na dynamiczne (oryginalne dodaję do auta, gdyby ktoś chciał wymienić) - Komplet dywaników materiałowych (dorzucam przyszłemu nabywcy, dzięki czemu będzie miał gumowe dywaniki na zimę oraz materiałowe na lato) Mitsubishi jest również wyposażone w: - ABS - ESP - System start&stop - Wspomaganie kierownicy - Elektryczne szyby x4 - elektryczne i podgrzewane lusterka - podgrzewane przednie fotele - fotel kierowcy z regulacją wysokości - automatyczną klimatyzację (w zeszłym roku nabita i odgrzybiona, bardzo dobrze chłodzi latem, zimą auto potrzebuje ok 3km do grzania ciepłym powietrzem) - pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości ich ustawienia (nie doceniałem tego udogodnienia, dopóki przez dwa miesiące nie jeździłem Dacią Duster :)) - tylna kanapa dzielona w proporcjach 60/40,