Mitsubishi Pajero cena 42900 przebieg: 93600, rok produkcji 2006 z Skierniewice
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Mitsubishi
- Model
- Mitsubishi Pajero
- Wersja
- Mitsubishi Pajero
- Rok produkcji
- 2006
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 93600 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 136 KM
- Pojemność silnika
- 2477 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- SUV
- Kolor
- Srebrny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Jeżeli szukasz samochodu sprawnego, dobrze wyposażonego, zadbanego i bez wkładu finansowego, to ten samochód jest dla Ciebie.Mitsubishi Pajero Sport 2006 r., w najwyższej wersji wyposażenia DAKAR INTENSE - klimatronic, podgrzewana tylna oraz przednia szyba, podgrzewane obydwa przednie fotele, elektryczne szyby przednie i tylne, przyciemniane tylne szyby, elektryczne lusterka boczne, składane elektrycznie, aluminiowe felgi 16 - SALON POLSKA - BEZWYPADOWY.Jestem drugim właścicielem. Kupiłem samochód z przebiegiem 62000 km i użytkuję go 3 lata. W tym czasie przejechałem nim 30.000 km. Poprzednia właścicielka kupiła samochód w salonie na firmę i woziła nim dzieci do szkoły.Pajero po zakupie - przy przebiegu 2875 km - miało podniesioną moc ze 115 KM do 140 KM z wpisem do Książki Gwarancyjnej - urządzenie MME 41315 - ROLLITRONIC.W serwisie również zamontowano profesjonalny i dedykowany do tego modelu KANGUR, hak holowniczy BRINK 298400 oraz autoalarm AMX G+Aktualnie samochód ma przebieg 93.500 km. Po zakupie - ze względu na wiek pojazdu - wymieniłem rozrząd, pompę wody, wszystkie paski klinowe, filtry, a także olej w skrzyni biegów, mostach. Olej w silniku wymieniany co 8000 km. Wymienione tarcze hamulcowe i wszystkie klocki, tarczobębny tylnych kół, zaciski tylnych hamulców, linka hamulca ręcznego, tuleje stabilizatorów, końcówki kierownicze, sworznie wahaczy przednich, poduszka reduktora, poduszki skrzyni biegów, uszczelka pokrywy zaworów, koła pasowe wału. Kontrolowałem też zbieżność kół.Po zakupie przeze mnie samochód przeszedł kompleksową konserwacje - czyszczenie i malowanie ramy i podwozia. Pomalowano też prawe tylne drzwi oraz tylny zderzak - po przerysowaniu na parkingu przed marketem, zabezpieczone zostały również dolne krawędzie przednich błotników by zabezpieczyć przed pojedynczymi ogniskami korozji. Samochód nie był topiony w wodzie i eksploatowany w terenie, jest bardzo zadbany, wymieniono w nim wszystkie elementy wymagające wymiany. Ostatni serwis olejowy, wymianę filtrów, kontrolę napędu 4x4 i reduktora oraz kontrolę zbieżności przeszedł w dniu 12 grudnia 2023 r. Samochód całkowicie bez wkładu finansowego. Jego stan utrzymania i przebieg świadczą, że jest to niepowtarzalny egzemplarz i posłuży jeszcze wiele lat. Przebieg jest potwierdzony - do weryfikacji w bazie CEPIK.