Porsche 718 Cayman cena 639000 przebieg: 44, rok produkcji 2022 z Wrocław
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Porsche
- Model
- Porsche 718 Cayman
- Wersja
- Porsche 718 Cayman
- Rok produkcji
- 2022
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 44 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 420 KM
- Pojemność silnika
- 3995 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Czerwony
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
DEALERAUTO Sprzedaż samochodów różnych marek z gwarancją producenta DEALERAUTO oferuje samochody pochodzące od autoryzowanych dealerów ! ! Gwarancja pochodzenia, przebiegu, stanu technicznego oraz prawnego. Faktura VAT 23% • Salon Polska • Boczne wloty powietrza z pojedynczym wypełnieniem oraz osłonami z logo „GT4” w kolorze nadwozia • Kompleksowe osłony podwozia • Listwa akcentująca z logo „PORSCHE” w kolorze srebrnym (wysoki połysk), oznaczenie modelu na tylnym zderzaku w kolorze czarnym (satynowe wykończenie) • Obramowanie bocznych szyb w kolorze czarnym • Przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza oraz spojlerem z logo „GT4” i centralnym wylotem powietrza • Tylny zderzak z dolną częścią w kolorze czarnym, wraz z dyfuzorem • Porsche Torque Vectoring (PTV), w tym mechaniczna blokada tylnego mechanizmu różnicowego • 6-tłoczkowe, aluminiowe, jednoczęściowe, stałe zaciski hamulcowe z przodu oraz 4-tłoczkowe, aluminiowe, jednoczęściowe, stałe zaciski hamulcowe z tyłu, kompozytowe tarcze hamulcowe z aluminiowymi mocowaniami o średnicy 380 mm z przodu i z tyłu, wszystkie wentylowane wewnętrznie i nawiercane krzyżowo, zaciski hamulcowe z czerwonym wykończeniem • Elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy z przekładnią o zmiennym przełożeniu • 6-cylindrowy, wolnossący silnik benzynowy typu bokser o pojemności skokowej 4,0 l, maksymalna moc 309 kW (420 KM), maksymalny moment obrotowy 420 Nm (skrzynia manualna) • Centralna chłodnica • System stabilizacji toru jazdy PSM (Porsche Stability Management) z układem ABS, wyłączany dwustopniowo (ESC OFF oraz ESC+TC OFF) • Zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) o sportowej konfiguracji, obniżone o 30 mm • Regulowane podwozie na użytek torowy (zbieżność i pochylenie kół oraz stabilizatory) • Kolektor dolotowy o zmiennej długości, z dwoma przełączalnymi zaworami rezonansowymi • Przycisk AUTO BLIP aktywujący automatyczne podbijanie obrotów przy redukcji biegu • 20-calowe obręcze 718 Cayman GT4 w kolorze Satin Platinum (satynowe wykończenie), ze sportowymi oponami 245/35 ZR 20 z przodu i 295/30 ZR 20 z tyłu oraz osłonami piast kół z logo "GT4" • Układ kontroli ciśnienia w oponach (TPM) • Przednia szyba z przyciemnionym, szarym pasem u góry • Monochromatyczne tylne lampy w technice LED ze zintegrowanymi 4-punktowymi światłami hamowania oraz światłami cofania (wybrane elementy w kolorze czarnym, niektóre przeźroczyste) • Biksenonowe reflektory ze zintegrowanymi światłami LED do jazdy dziennej • Dodatkowe, przyciemniane moduły oświetlenia LED w przednim zderzaku (ze światłami pozycyjnymi, kierunkowskazami i bocznymi kierunkowskazami) • Automatyczna aktywacja świateł z funkcją oświetlania drogi do domu (Welcome Home) • Elektrycznie regulowane i podgrzewane boczne lusterka na drzwiach, po stronie kierowcy - asferyczne • Fotele sportowe Plus (z 2-kierunkową regulacją elektryczną), z wydatniejszymi boczkami i bardziej wyrazistym wyprofilowaniem w obszarze ramion, elektryczną regulacją kąta pochylenia oparcia oraz ręczną regulacją wysokości i pozycji wzdłużnej po stronie kierowcy oraz pasażera. Obudowy oparć z wykończeniem w kolorze Silver Grey. • Pedały i podnóżek o sportowym wzornictwie, z oprawą ze stali nierdzewnej (matowej, szczotkowanej) • Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna ze zintegrowanym filtrem z węglem aktywnym • Pełnowymiarowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera • Porsche Side Impact Protection System (POSIP) złożony z elementów pochłaniających energię zderzenia w drzwiach, poduszek powietrznych chroniących tułów zintegrowanych w bocznych elementach foteli oraz poduszek powietrznych głowy zintegrowanych w panelach drzwi dla kierowcy i pasażera • Środkowe panele foteli pokryte materiałem Race-Tex, boczki i zagłówki wykończone skórą. Zagłówki z wyhaftowanym logo „GT4” w kolorze srebrnym. • Tarcze wskaźników w kolorze czarnym, z żółtymi wskazówkami i oznaczeniami, tarcza obrotomierza w kolorze Titanium, z logo „GT4” •