Subaru Outback cena 175000 przebieg: 120000, rok produkcji 2021 z Nowe Miasto Lubawskie
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Subaru
- Model
- Subaru OUTBACK
- Wersja
- Subaru OUTBACK
- Rok produkcji
- 2021
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 120000 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 169 KM
- Pojemność silnika
- 2498 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Szanowni PaństwoNa sprzedaż wystawiam mojego Outbacka BT czyli generację 6.Najlepsze auto jakim miałem okazje jeździć.OBK służył mi do pracy i na co dzień i jest naszym trzecim SUBARU.Dane:- rok produkcji 2021- I-rej 15.10.2021- kupiony przeze mnie jako ex-demo w maju 2022 (przebieg miał 700km na dzień odbioru) – wówczas był to jedyny OBK od ręki dostępny na placach dealerskich w Polsce- pierwszym właścicielem był formalnie salon Subaru Dawoj- silnik 2,5i- przebieg 120 000km- wersja Platinium czyli najwyższa- auto bezwypadkowe, bezszkodowe, bezryskowe, bezodpryskowe, w stanie bliskim salonowego- auto doposażyłem po zakupie w:a) amerykańskie dywaniki tworzywowe plus mata bagażnika Weathertechb) uchwyt na telefon Brodit (można zdemontować bez śladu)c) folia ppf na przodzie auta (lampy, zderzak, cała maska, lusterka, relingi)d) ceramika na całym aucie, odpowiednio pielęgnowana i co roku odświeżanae) zabezpieczanie i konserwacja podwozia wysokiej klasy woskami Waxyol plus Innotec – od razu po kupnie (auto jest myte dokładnie pod spodem po każdej zimie)f) rajdowe alufelgi EvoCorse Sanremo – z kompletnie nowymi oponami letnimi Bridgestone Turanza 6 – zero przebiegu dot2024 (felgi również kupione jako nowe w ubiegłym roku)g) nowy hak holowniczy demontowalny – hiszpański Aragon, jeszcze nie użyty ani razu – montaż w kwietniu brh) dechroming listew szyb oraz listewek grilla czarną folią – co wpływa pozytywnie moim zdaniem na poprawę stylistyki autai) auto jest również wygłuszone matami dynamat – drzwi, bagażnik, podłoga, fabryczny system audio Harman Kardon gra dużo, dużo, dużo lepiej, auto jest przytulne, bardziej komfortowe i lepiej wyizolowane od otoczeniaj) rozpórkę przednich kielichów PERRINk) oraz amerykańskie amortyzatory gazowe podnoszące maskęEksploatacjaZ racji sporych przebiegów samochód jest technicznie bardzo często doglądany (pewnie jak mało które auto ) i zgodnie z założeniami bardzo przewidywalny eksploatacyjnieAuto serwisowo prowadzone jest przez bardzo dobre ASO Subaru – gdzie jeździ na przeglądy co 15tys km (co ok 3miesiące)Dodatkowo pomiędzy przeglądami wymieniam olej w silniku co 7,5tys km (co ok 6 tygodni) – wszystkie wpisy sa w książce serwisowej i dokumentacji i fakturach.Tym samym silnik utrzymany jest według amerykańskiego schematu serwisowego (częstsze wymiany oleju) , a nie europejskiego.Samochód jeździ praktycznie cały czas na świeżym oleju i jak łatwo policzyć od nowości miał 15-cie wymian oleju .Olej stosowany to topowej klasy Eneos X-Prime 5W30 wraz z nim oryginalne filtry.Oprócz standardowego zakresu przeglądów zgodnego z programem serwisowym Subaru w trakcie dwóch lat eksploatacji wykonano:- gwarancyjną wymianę siłownika prawego klapy bagażnika- wymianę fabrycznego akumulatora na Varta (oryginalny padł po kilku tygodniach)- gwarancyjną wymianę reflektora przedniego prawego (zaparowania)- dynamiczna wymianę oleju CVT przy 60tys km i przy 120tys km- wymianę tarcz i klocków hamulcowych przedniej osi (przy 105tys km)Od siebie:Auto fantastycznie komfortowe, wygodne, pedantycznie zadbane technicznie oraz estetycznie. Dla nas nasz outback zawsze był czymś więcej niż po prostu samochodem, i mamy bardzo ambiwalentne uczucia wystawiając go na sprzedaż. Ale czasami tak trzeba.Samochodem jeździłem tylko trasy krajowe, prawie w ogóle miasta, prawie w ogóle autostrad. Miał lekkie życie, o czym świadczy pośrednio zużycie paliwa które ze 120tys km wynosi 8,04l/100km (dane z aplikcji), oraz fakt że pierwsze klocki hamulcowe wymieniałem przy 105tys km OBK nigdy nie był myty na automatach, lakier nie jest zarysowany, nie jest powgniatany, nie ma na sobie„typowych” śladów eksploatacji. Odpowiada stanowi bliskiemu lakieru nowego auta. Zabezpieczenie folią ppf działa fenomenalnie. Przód auta, który zwykle jest wypiaskowany w tym przypadku jest chroniony folią która dobrze absorbuje piaskowanie i prawie nic na niej nie widać, skóry konsewowane preparatami Gliptone kilka razy w roku więc są czyste, miękkie, matowe i