Subaru Forester cena 20900 przebieg: 267000, rok produkcji 2004 z Gdańsk
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Subaru
- Model
- Subaru Forester
- Wersja
- Subaru Forester
- Rok produkcji
- 2004
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 267000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 210 KM
- Pojemność silnika
- 2457 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- SUV
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Forester XT 2.5 r. 2004, modelowo 2005, z polskiego salonu, 265 tys km przebiegu. Przygotowany na max 420 KM, obecnie jeździ na mocy +320 KM (ciśnienie wyścigowej turbiny ustawione do 1,15 bara, fabryczne mają do 0,75). Przyśpieszenie lepsze od niezmodyfikowanego STI. Również bdb się sprawuje w codziennym użytkowaniu. Manualna skrzynia biegów. Bezwypadkowy poza niewielkim uszkodzeniem przedniej lewej strony – zderzak i reflektor (naprawione, info od poprzedniego właściciela). W tej modyfikowanej konfiguracji jeździł bezproblemowo 5 lat. Koszt modyfikacji ponad 20 tys. Obecnie na pewno więcej by było. Najwyższa opcja: skóry w bdb stanie, szyberdach, podgrzewane fotele i inne. Uwaga: Obecnie samochód ma częściowo wydmuchaną uszczelkę na 1 głowicy. na razie to początek - czysty olej, odpala, jeździ, ale jak się rozgrzeje leci para spod maski. Stąd sprzedaż samochodu jedynie w cenie modyfikacji!! Wyposażenie Centralny zamek, wspomaganie kierownicy, dach panoramiczny, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane przednie siedzenia, światła przeciwmgielne, wielofunkcyjna kierownica, elektryczne szyby przednie/tylne, alarm, nawigacja GPS, nawigacja, CD, relingi dachowe, tapicerka skórzana, alufelgi, podgrzewana przednia szyba, szyberdach panoramiczny, tempomat, ABS, immobilizer, poduszka powietrzna kierowcy/pasażera, skórzana tapicerka, elektrycznie ustawiane lusterka, instalacja gazowa, stały napęd 4x4, manualna skrzynia biegów, hak + instalacja elektryczna. Serwis Wszystko robione na bieżąco. Z ważniejszych: - auto po wymianie rozrządu 2022 - regeneracja sprężarki klimatyzacji (przy przebiegu 203000km) - wymiana świec (przy przebiegu 199000km) - olej tylko syntetyczny 5W40, wymieniany co 3000-5000 km - wymienione wszystkie płyny - Felgi terenowe od Subaru XV 17” + opony Vector 4Seasons SUV Gen-2. Doskonałe prowadzenie pojazdów typu SUV w każdych warunkach atmosferycznych przez cały rok. Trakcja w każdych warunkach drogowych - nowy akumulator - całkowity serwis hamulców, łącznie z rozebraniem każdego elementu - kamera przód i tył Tuning Sumarycznie koszty samych części ok 25 tys, nie licząc robocizny. Chłodnica wyścigowa Mishimoto (ponad 2 x większy rdzeń od standardu) Intercooler TMIC 9,6 L rdzeń (największy, jaki się mieści, fabryczny rdzeń - 3 L) Chłodnica oleju Sprzęgło STAGE 2 CARBON KEVLAR CLUTCH KIT Turbo 420 KM, na częściach Garret TD05H-20G, chłodzenie olej+woda, łożysko ślizgowe, koło kompresji exd/ind 52,5/67,9, koło wydechowe ext/ind 56/49. Bardzo szybko się wkręca. Turbina wyścigowa oryginalnie przyszła z wewnętrzną wastegate na 1,3 bara. Po zamontowanie całego układu chłodzenia oraz pod kontrolą EGT i AFR wykonano przez kilka dni próbne jazdy do max 1,3 bara, jeszcze przy fabrycznych wtryskiwaczach i pompie. Moc na poziomie ponad 400 KM, przyśpieszenie było sporo lepsze niż niezmodyfikowanego STI. Obecnie dla bezpieczeństwa silnika założona fabryczna wastegate, dzięki częściowo przelotowemu układowi wydechowego pozwala na więcej niż fabryczne nastawy. Instalacja gazowa STAG do max 450 KM. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe 16 L/100 km. Dzięki bdb chłodzeniu można na gazie jeździć przy obecnej konfiguracji (do 1,15 bara) z pełną dynamiką i bezpieczeństwe silnika. Tak jest używany na co dzień. Komputer Reveltronic – wskazuje szereg parametrów Najnowszej generacji regulator turbo sprzężony z AFR - Innovate SCG-1_ Solenoid Boost Controller & Wideband O2 Gauge. Wszystkie nastawy są we flaszowanym w ECU po tuninigu w renomowanej firmie Kornecki Motorosport (Warszawa), dlatego Innovate SCG-1 nie jest ustawiony na regulowanie indywidualne, tylko jako zaawansowany wskaźnik parametrów. Żadnych problemów z przegrzewaniem czy za wysokim EGT. Zawieszenie Excell G/Iron Man - najlepsze znane rajdowe rozwiązanie do Forestera II, podwyższa o 3 cm, sztywne i sprężyste, w zakrętach trzyma o wiele lepiej niż fabryczne. Uppipe i downpipe + wysokoprzepływowy katalizator sportowy. Tłumik i część centralna pozostały bez