Volkswagen Golf III (1991-1998) GOLF 3 1.9 TDI 150km do negocjacji
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Volkswagen
- Model
- Volkswagen Golf
- Wersja
- Volkswagen Golf III
- Rok produkcji
- 1996
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 306000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 150 KM
- Pojemność silnika
- 1900 cm3
- Napęd
- Na przednie koła
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Hatchback
- Liczba miejsc
- 5
- Liczba drzwi
- 5
- Kolor
- Czerwony
- Lakier
- Akryl (niemetalizowany)
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Tak
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Zarejestrowany w Polsce
- Tak
- Cena do negocjacji
- Tak
Wyposażenie
- Radio niefabryczne
- CD
- MP3
- Gniazdo USB
- Centralny zamek
- Elektryczne szyby przednie
- Elektrycznie ustawiane lusterka
- Wspomaganie kierownicy
- Elektryczne szyby
- Klimatyzacja manualna
- Dodatkowy komplet opon
- Alarm
- Immobilizer
- Alufelgi
Opis
Witam, nadszedł czas rozstać się z moim wieloletnim hobby….Golfa zakupiłem w 2006 r. z przebiegiem 188 tyś. Km,w chwili obecnej licznik ma 306 tyś km. Przez ten cały czas w golfie zostało zrobionych wiele naprawa i modyfikacji. Poniżej specyfikacja auta Golf jest z 1996r. z października w wersji CL, czyli ma 4 elektryczne szybki, 2 poduszki, klimatyzacja, elektryczne lusterka W pierwszej kolejności wypiszę jakie części zostały wymienione na nowe - wymiana kompletnego sprzęgła firmy LUK - nowe piast, łożyska i uszczelniacze na przedniej osi - golf ma nowe wspawane progi - wymieniony rozrząd w 2018 razem z pompą wody, INA, continental -w tym roku wstawiony nowy akumulator bannera 80ah - popychacze hydrauliczne INA - tuleje w tylnej belce - w czerwcu wymieniony olej, filtr oleju i powietrza, płyn chłodzący - nowa uszczelka pod klawiaturą i pod miską olejową - wymienione wszystkie simeringi: na wale korbowym i rozrządu, więc silnik jest uszczelniony - zregenerowany wybierak od skrzyni biegów - zalany nowy olej w skrzyni biegów - nowy sworzeń z lewej strony - w marcu musiałem wymienić też szybę przednią bo dostała kamieniem, więc jest teraz bez żadnego odprysku Golfik w lipcu przeszedł przegląd okresowy, więc wszystkie układy są sprawne Zmiany jakie wprowadziłem: co do wyglądu zewnętrznego, zostały założone nakładki progowe z laminatu w kolorze nadwozia, na klapie tylnej lotka Zendera z dodatkowym światłem stop, przedni zderzak otrzymał szeroki hokej od GTI, przednie lampy wymieniłem na angle eyes z ringami, założyłem do nich żarówki białe LED, kierunkowskazy i halogeny typu clear, z tyłu lampy typu clear, boczne kierunki clear LED, grill bez znaczka, tylna klapa zaspawana też bez loga. Felgi- aluminiowe 15 cali i 7,5 cala szerokości, rotory polakierowane na złoto, rant czyste aluminium, opony zakupione w 2108 r. Toyo proxes TR1 Wydech- wstawiona strumienica, nowy środkowy tłumik i końcowy dwu rurka podgięta w całości ze stali kwasowej Silnik – tutaj też trochę się dzieje, zacząłem od wymiany kolektora dolotowego na AWX-a z passata, ma większy przepływ powietrza i pasuje p&p, kolejna rzecz to wtryski zregenerowane na nowych końcówkach tzw. 216, następnie wymieniłem wałek rozrządu z SDI z golfa IV, ma ostrzejsze krzywki dzięki temu turbo szybciej wstaje, wpadła również turbina z AWX-a, 130km, teraz turbo dmucha 1,5 bara, zwieńczeniem tych modyfikacji jest inny komputer z nową mapą, w kompie jest zrobiona odcinka, auta nie hamowałem, ale 150 koni powinien mieć, jak nie więcej Kabina- tutaj na pierwszy ogień wymieniłem stołki z kanapą na GTI Recaro, fotele są całe bez uszkodzonych boczków jak to często się spotyka, jest podłokietnik ze schowkiem, jest nowa podsufitka obita czarnym materiałem tapicerskim, wszystkie słupki również obiłem, słoneczniki i rączki pomalowałem na czarno, więc klimat jest , kokpit oklejony folią 5D o strukturze carbonu, w zegarach zmieniłem tarcze na białe, podświetlenie jest niebieskie, a podświetlenie licznika czerwone, wstawiłem też podświetlone wskazówki z golfa IV z możliwością regulacji intensywności, założyłem jeszcze 3 dodatkowe zegary do przedstawienia parametrów silnika w czasie jego pracy, mianowicie jest to ciśnienie i temperatura oleju oraz doładowanie turbiny Audio- jednostka centralna to poczciwy Alpine CDA- 9886R, jest wyprowadzony kabel USB do schowka aby pen driver nie sterczał na radiu, samo radio jest podpięte do 4-kanałowego wzmacniacza Pyle 1000W, w desce zamontowałem dwa głośniki 10cm Magnat,w drzwiach osadziłem głośniki JBL 3-drożne na dystansach bezpośrednio do drzwi, za bas odpowiada skrzynia pod lewym parapetem z głośnikiem nisko tonowym JBL GTO 804 dzięki temu przestrzeń bagażowa jest w całości wolna. Golf niestety nie jest pierwszej młodości, dlatego ma kilka odprysków lakieru, głównie od kamieni lub nie ostrożnych parkujących. Zachęcam do oględzin i jazdy próbnej. Pozdrawiam Łukasz