Kiedy dostałem samochód testowy, byłem zaskoczony: Bentley Continental GTC V8 w kolorze „Monaco Yellow” całkowicie bez chromu, ale z czarnymi wykończeniami - dzięki „specyfikacji Blackline”. Nie robi się o wiele bardziej widoczny! Jednocześnie, nie mniej nietypowy, w końcu większość Bentleya jest skonfigurowana w subtelnych kolorach o wiele bardziej dyskretnie. Kolor jasnożółty niekoniecznie jest preferowanym kolorem dla brytyjskich dżentelmenów.
Kolor Mercedesa E 350
Nie zawsze muszą być konwencjonalne. Potwierdza to również nasza niereprezentatywna ankieta na Instagramie, w której 68 procent użytkowników znajduje żółte „mega” Bentleya. Lubię też kolor! Czarno-żółty wzór we wnętrzu jest umiejętnie rejestrowane, aby pasowało do jasnego malowania. Skórzane wnętrze Belugi jest zaakcentowane żółtymi przeszyciami i haftowanymi „Flying Bs”. Ponadto żadne nieodpowiednie drewniane listwy ozdobne nie niszczą kokpitu, zamiast tego Bentley wykorzystuje podatne na odciski palców elementy lakieru fortepianowego.
Istnieją trzy różne systemy dźwiękowe dla Bentley Continental. „Naim for Bentley” to najlepsza wersja.
„Specyfikacja stulecia” kryje logo firmy Bentley ze złotą obwódką oraz odniesienie do 100. rocznicy firmy w 2019 r.. Moim zdaniem niezastąpionymi opcjami w Continental GTC są obrotowo obracający się osiowo wyświetlacz, który jest dostępny tylko w tej formie w firmie Bentley, oraz nagłośnienie „Naim for Bentley” z 18 głośnikami i całkowitą mocą 2200 W. Innymi słowy, najlepszy system dźwiękowy, jaki kiedykolwiek słyszałem w samochodzie!
Cena testowego samochodu
Uzupełnieniem konfiguracji są drobiazgi, takie jak oświetlenie otoczenia, urządzenie śledzące GPS, ładowanie indukcyjne i maty podłogowe o głębokim stosie. Te dodatki się sumują. W związku z tym oznacza to, że wyposażenie specjalne kosztuje więcej niż nowy Mercedes E 350.