Średnia stała się niezwykła
Wyzwaniem w tej bitwie Królów była odbudowa modelu z rodziny Sportster. Budżet: nieograniczony. Oscar Peralta i jego zespół uszyli nagi rower Sportster XR 1200, aby stać się agresywnym wojownikiem ulicznym. Amerykanin ma na to dość odwagi. Twój 1200 centymetr sześcienny V2 osiąga imponującą moc 91 KM. Peralta i jego koledzy z zespołu jako pierwsi zastąpili standardowe reflektory gniewnym, rażącym wzorem LED Harley-Davidson Breakout. Aby podkreślić przykucniętą sylwetkę maszyny, otrzymała płaską kierownicę i skierowane w dół lusterka końcowe kierownicy. Instrumenty analogowe ustąpiły miejsca wyświetlaczowi TFT, który można podłączyć do smartfona przez Bluetooth.
Podnóżki i pedały są wykonane ręcznie. Przyciągają wzrok jednak dwa detale: szmaragdowo zielony odcień, który jest bardzo wyciszony i elegancki jak na standardy Harleya, oraz układ wydechowy stworzony ręcznie, który meandruje ciekawie wzdłuż motocykla, a ze względu na minimalne tłumienie po naciśnięciu na rozrusznik, prawdziwe akustyczne piekło.
Specjalna cena za tunery Harley
Podczas konkursu Battle of the Kings dealerzy Harley z całego świata rywalizowali ze swoimi przerobionymi maszynami. Najpierw były eliminacje krajowe, potem finał międzynarodowy. W ostatniej edycji konkursu wzięło udział 18 dilerów z dwunastu krajów, o zwycięstwie zadecydowało 50 000 głosów online. Powód konkursu zainicjowanego przez Harleya-Davidsona jest łatwy do zrozumienia.
Harleyy są tradycyjnie przebudowywane zgodnie z osobistymi preferencjami ich właścicieli. Aby nie pozostawiać wynikowego zysku niezależnym tunerom , Amerykanie wprowadzili szeroką gamę akcesoriów. Konkurs Bitwa Królów dał dealerom najlepszą okazję do wykazania się umiejętnościami konwersji. Ostatnia edycja konkursu przyniosła również dobre wyniki uczestnikom. Thunderbike Harley-Davidson Niederrhein z Hamminkeln (Nadrenia Północna-Westfalia) otrzymał nagrodę od zespołu stylistycznego Harley za swojego Sportstera o imieniu „Emperor” od zastępcy dyrektora projektu Brada Richardsa.