Podstawą jest Puch 230 GE z hardtopem
Puch G z 1993 roku został gruntownie zmieniony przez Lorinser i jest teraz gotowy na wycieczki.
Lorinser Classic ma już doświadczenie z konwersją Puch G. Tuner i specjalista Mercedes-Benz z Waiblingen dokonał już konwersji wielu pojazdów ze szwajcarskiej armii. Ze względu na ogromne zapotrzebowanie Puch 230 GE z hardtopem z 1993 roku został teraz przekształcony w samochód kempingowy wyprawy. Technicznie jest dobrze przygotowany do jazdy w terenie: podstawa, silnik o mocy 116 KM 230 GE z czterocylindrowym silnikiem benzynowym i 4-biegową automatyczną skrzynią biegów, ma napęd na wszystkie koła i blokadę mechanizmu różnicowego tylnej osi. Mówi się, że silnik, który do tej pory przejechał tylko 88 000 kilometrów, jest w dobrym stanie. Jednak Lorinser bardzo się zmienił w terenie. Między innymi zachowano podwozie, odnowiono siedzenia, zamontowano zaczep do przyczepy, reflektory LED i przekładkę koła oraz zamontowano opony terenowe BF Goodrich, w tym stalowe felgi. Ponadto nadwozie zostało pomalowane na matowo-zielony szary kolor.
Struktura mieszkalna Puch G została optymalnie wykorzystana, jest zmienna i oferuje wiele opcji przechowywania.
Jednak od razu wyróżnia się konstrukcja zoptymalizowanego Puch 230 GE. Według Lorinsera wygląd mapy owinięty w blachę oparty jest na materiale mapy flamandzkiego teologa i kartografa Petrusa Bertiusa z XVII wieku. To sprawia, że Puch jest niekwestionowanym odkrywcą świata. Jednak żywa struktura jest nie tylko elegancka, ale także funkcjonalna. Stary hardtop został odnowiony i pomalowany. Kompaktowa kabina została rozsądnie podzielona i otrzymała dodatkowe udogodnienia, takie jak ogrzewanie dodatkowe, gniazdka 220 V, kuchenka mikrofalowa, zlewozmywak ze zbiornikiem na wodę, składany stolik i dwie rozkładane leżące powierzchnie. Oprócz wbudowanych szafek, miejsce do przechowywania oferuje również zintegrowane sakwy. Zasilanie pochodzi z wbudowanego akumulatora, który można również ładować za pomocą paneli słonecznych na dachu.
Puch G jako elegancki mini camper
Jeśli nie jesteś entuzjastą projektu lub układu kampera Lorinser, ale nadal interesujesz się tym pojazdem, znajdziesz wystarczająco dużo podstawowych pojazdów od specjalisty, które można dostosować do własnych potrzeb. Puch G powstał ze współpracy z Daimler-Benz i Steyr-Daimler-Puch AG, która zakończyła się w 2000 roku. Poza godłem pojazdy nie różnią się niczym. Puch G ma zatem identyczną budowę jak Mercedes G. Znacząco więcej SUV-ów nosi gwiazdę Mercedesa, logo Puch jest mniej popularne. Puch był sprzedawany na przykład w Szwajcarii, Austrii, Anglii, a także w niektórych częściach Bałkanów i kontynentu afrykańskiego.