Tuner z Teksasu nie jest zadowolony z 620 KM standardowej wydajności R8 V10 Spyder i instaluje dwie turbosprężarki w swoim HPE900 Spyder, które wywierają nacisk na silnik 5,2 litra. Wraz z dwiema chłodnicami powietrza doładowującego, nowym układem dolotowym, zaworami wydmuchowymi, rurami spustowymi ze stali nierdzewnej, nową pompą olejową i oczywiście nowym oprogramowaniem, V10 może uzyskać pełne 925 KM przy wysokich 7400 obr./min - ponad 300 KM więcej niż fabrycznie!
Zero do stu w 2,6 sekundy
Kierowca z Ingolstadt przyspiesza od zera do 60 mph (96,6 km / h) w 2,6 sekundy, czyli o pół sekundy szybciej niż model produkcyjny. Jak bardzo wzrasta Vmax, nie jest jeszcze znane.
Zadziwiające: prawie nie widać żadnych modyfikacji, Hennessey zachowuje nawet oryginalną osłonę silnika. Tylko kilka nowych liter i nowy układ wydechowy gazu szlachetnego wskazują na optymalizację Hennessey. Nawiasem mówiąc, jest dostępny dla wszystkich Audi R8 od 2015 roku - a nawet dla ściśle powiązanego technicznie Lamborghini Huracán. Hennessey nie podaje jeszcze cen.