Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Dariusz Korzeniowski · 13.05.2020 · 0 komentarzy · 1573 wyświetleń

Te Audi R8 jest tak szybkie jak Bugatti!

Dziesięć cylindrów jest obecnie rzadkością, podobnie jak samochody sportowe z silnikiem środkowym i silniki wolnossące. Audi R8 łączy je wszystkie - czyniąc samochód sportowy dostępnym jako coupé i roadster jednym z ostatnich w swoim rodzaju. Przynajmniej w przypadku silnika wolnossącego jest to historia po lekarstwie w amerykańskim tunerze Hennessey Performance.

Tuner z Teksasu nie jest zadowolony z 620 KM standardowej wydajności R8 V10 Spyder i instaluje dwie turbosprężarki w swoim HPE900 Spyder, które wywierają nacisk na silnik 5,2 litra. Wraz z dwiema chłodnicami powietrza doładowującego, nowym układem dolotowym, zaworami wydmuchowymi, rurami spustowymi ze stali nierdzewnej, nową pompą olejową i oczywiście nowym oprogramowaniem, V10 może uzyskać pełne 925 KM przy wysokich 7400 obr./min - ponad 300 KM więcej niż fabrycznie!

Zero do stu w 2,6 sekundy

Kierowca z Ingolstadt przyspiesza od zera do 60 mph (96,6 km / h) w 2,6 sekundy, czyli o pół sekundy szybciej niż model produkcyjny. Jak bardzo wzrasta Vmax, nie jest jeszcze znane.
Zadziwiające: prawie nie widać żadnych modyfikacji, Hennessey zachowuje nawet oryginalną osłonę silnika. Tylko kilka nowych liter i nowy układ wydechowy gazu szlachetnego wskazują na optymalizację Hennessey. Nawiasem mówiąc, jest dostępny dla wszystkich Audi R8 od 2015 roku - a nawet dla ściśle powiązanego technicznie Lamborghini Huracán. Hennessey nie podaje jeszcze cen.

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt