Ford Transit cena 13500 przebieg: 21000, rok produkcji 1991 z Gdynia
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Ford
- Model
- Ford Transit
- Wersja
- Ford Transit
- Rok produkcji
- 1991
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 21000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 80 KM
- Pojemność silnika
- 2496 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Pick-up
- Kolor
- Czerwony
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
edit: przyjrzałem się zdjęciom, na żywo wnetrze wygląda zdecydowanie lepiej... Transit w wersji Euroline. Technicznie sprawny. Blacharsko trzyma się w jednym kawałku. Z zewnątrz wygląda bez szału. W środku dobrze, po solidnym czyszczeniu powinno być nawet bardzo dobrze. Idealny na rozpoczęcie przygody z tego typu turystyką. Wyposażenie: - 5 miejsc, - kanapa rozkładana w duże miejsce do spania dla 2 osób, my wykorzystywaliśmy jako 2+1, - dodatkowe gniazdka w 2 rzędzie i bagażniku, - rozkładany stolik, - fenomenalne fotele kapitańskie, dużo lepsze niż w nowszym Transicie, mogę udostępnić do porównania ;) , - szybka ładowarka USB wraz z wskaźnikiem napięcia akumulatora, - wyłącznik elektryki - hebel, - felgi FORD RS - praktycznie nieosiągalne na rynku, - nieoryginalne zasłonki mocowane w oryginalne zatrzaski. Wykonane przeze mnie w ostatnich 2 latach, istotniejsze naprawy / wymiany: - nowy kompletny układ hamulcowy z tyłu (szczęki, cylinderki, bębny, rozpieraki, linka), - nowe tarcze i klocki z przodu, zregenerowane zaciski, - nowe łożyska tylnego mostu (stare jeszcze chyba mam w piwnicy ;) ), uszczelniacz wału, prawe łożysko koła. - nowe sworznie wahaczy, jeden wahacz (nie pamiętam strony...), - nowe reflektory, - wymienione (bo wcześniej ich nie bylo) podłużnice (fabrycznych pozostało z 15%, w środkowej części), - nowa winda koła zapasowego (praktycznie nie do dostania) - nowe 4 opony, przejechałem na nich może z 1000 km, - ogarnięte oświetlenie wnętrza (liczniki, pokrętła itd), nowy wyłącznik kierunkowskazów, ogólne odszczurzenie, - na rozrządzie przejechane 20kkm, - nowe sprzęgło wiskotyczne, termostat z obudową, płukanie nagrzewnicy z zewnątrz i wewnątrz, wymiana płynu, - nowy samoregulator pedału sprzęgła. Z wad, które wliczone są w cenę: - nie działa wskaźnik poziomu paliwa, zawsze pokazuje prawie pół baku, - nie działa zamek (zamykanie na kluczyk) w klapie bagażnika, - wygląd zewnetrzny pozostawia sporo do życzenia, - spasowanie drzwi pasażera jest złe, przez co głośno się zamykają, - trzeba by się przyjrzeć chyba poduszce pod skrzynią, bo coś potrafi zadzwonić przy powolnym ruszaniu, - jedynka potrafi zazgrzytać, - brak ogrzewania przedniej szyby (jest instalacja na 90% sprawna, tylko szyba nieoryginalna), - brak ogrzewania tylnej szyby, - brak instalacji świecy płomieniowej- nigdy nie okazała się potrzebna. Do samochodu mogę dołożyć: - 4 oryginalne felgi stalowe 14" w stanie kiepskim, do piaskowania i malowania, - nowe linki gazu i sprzegła, są sprawne ale chciałem wymienić prewencyjnie, - przyciętą na wymiar płytę dla dziecka do spania na przednich fotelach w poprzek samochodu, - stare reflektory (działające, ale słabe lustra), - drzwi boczne i klapę tylną, oba w stanie takim sobie, ale są szyby. We wpisach CEPIKu niezły bałagan, ale dane w dowodzie wyprostowane. Jak widać po naprawach samochód chciałem zostawić sobie na dożywocie, w poprzednie wakacje dotarł bez problemu na Słowackie Tatry i z powrotem. Ze względów sobistych potrzebowałem 7-osobowej wersji i stąd sprzedaż. OC świeżo opłacona rata, czyli na pół roku, z Assistance. Przegląd jeszcze ponad miesiąc, jak będzie poniżej miesiąca to zrobię nowy. Dla chcących negocjować mocno cenę jest możliwość sprzedaży bez felg.