Ford Transit cena 244770 przebieg: 100, rok produkcji 2024 z Częstochowa
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Ford
- Model
- Ford Transit
- Wersja
- Ford Transit
- Rok produkcji
- 2024
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 100 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 130 KM
- Pojemność silnika
- 1995 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Biały
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam Dziś na sprzedaż wystawiam fabrycznie nowego: FORD Transit MCA 2.0 EcoBlue 130 KM M6 FWD Trend Van 350 L3 Najnowszy model po faceliftingu. Rok produkcji 2024r. Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów lub możliwość przedłużenia do 4 lat 200 tys km Cena NETTO 199 000 zł PLN + 45 777 zł 23%VAT = 244 770 zł PLN BRUTTO Auto zarejestrowane, ubezpieczone, bez żadnych wad ukrytych gotowe do jazdy. Pełna specyfikacja i wyposażenie zgodne z VIN poniżej. Auto dostępne do oględzin 24h/7dni w tygodniu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. W galerii zdjęć przedstawiam dowód rejestracyjny w celu sprawdzenia pojazdu w ASO bądź w CEPIKu. Wyposżenie: Zabudowa - 9 osób + webasto z rozporwadzeniem + półka w bagażniku + tapicerowanie przestrzeni pasażerskiej Collision Mitigation System - system zapobiegania kolizjom z funkcją automatycznego hamowania (Active Braking). Działa za pomocą kamery. Czujniki parkowania – przednie i tylne Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESC) Funkcja ostrzegania o hamowaniu awaryjnym (EBW) Funkcja wyboru trybu jazdy Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu Hamulec ręczny - mechaniczny Komputer pokładowy (zasięg na paliwie w zbiorniku, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, temperatura zewnętrzna) LKA - Lane Keeping Aid - system kontroli pasa ruchu, dostępny w pakietach Driver Assistance (niedostępny do napędu AWD) LKW - Lane Keeping Warning - system ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu Lusterka boczne – elektrycznie sterowane i podgrzewane Ogranicznik prędkości - 90km/h (standard dla serii 425, 470 i 500) Podgrzewana przednia szyba „Quickclear” Poduszka powietrzna – kierowcy Przystosowanie do rozruchu w -20°C System ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania (EBD) System Auto-Start-Stop System kontroli obciążenia pojazdu (LAC) System kontroli ryzyka wywrócenia pojazdu (RSC) System wlewu paliwa – Ford Easy Fuel (bez korka, z zabezpieczeniem przed wlaniem niewłaściwego paliwa) Szyby – elektrycznie sterowane szyby przednich drzwi z funkcją otwierania szyby po stronie kierowcy jednym naciśnięciem przycisku Tempomat Układ poprawiający stabilność na zakrętach (CC) Układ ułatwiający ruszanie pod górę (HSA) Układ wspomagania awaryjnego hamowania (EBA) Wycieraczki – przedniej szyby – automatyczne z czujnikiem deszczu Zbiornik AdBlue® – 24 litry Zbiornik paliwa – 95 litrów Systemy audio i komunikacji Radio cyfrowe DAB w standardzie 1DIN, zestaw głośnomówiący Bluetooth®, gniazdo USB, sterowanie z kierownicy, 4 głośniki. Niedostępne dla serii: 500, 470 i 470 z redukcją DMC (350HD) Uchwyt na telefon/tablet (dostępne tylko z radiem 1DIN) Kierownica – Premium Klimatyzacja – z przodu pojazdu, z filtrem przeciwpyłkowym Kolumna kierownicy – z regulacją w dwóch płaszczyznach Konsola podsufitowa Oświetlenie przedziału ładunkowego Oświetlenie w kabinie – lampki w podsufitce, z funkcją stopniowego wygaszania oraz lampki do czytania map Podsufitka – w kabinie – formowana Przednie zawieszenie – niezależne kolumny MacPhersona, regulowane sprężyny, stabilizator i amortyzatory gazowe Schowek podręczny – z drzwiczkami, zamykany na zamek, mieszczący teczki formatu A4 Tylne zawiesznie - resory piórowe Wykładzina podłogi – w kabinie – gumowa, łatwa w czyszczeniu Centralny zamek Immobilizer (Passive Anti-Theft System – PATS) Zamki – otwieranie pokrywy silnika kluczykiem Zamki drzwi – akustyczna sygnalizacja niedomkniętych drzwi przy zdalnym zaryglowywaniu Zamki drzwi – samoczynne zaryglowanie drzwi, jeśli w ciągu 45 sekund po zdalnym odryglowaniu nie zostaną otwarte żadne drzwi Przegroda – polimerowa, bez okna (standard tylko dla Van) Przestrzeń ładunkowa – zaczepy do mocowania ładunku zgodne z normą DIN 75410 Dach średni – H2 (niedostępny w wersji L4) Drzwi – odsuwane drzwi boczne – po prawej stronie Drzwi – tylne dwuskrzydłowe; kąt otwarcia 180° z ogranicznikiem przy 90° (niedostępne dla L4) Klamki drzwi – w kolorze tworzywa Kołpaki kół – pełne Listwy boczne – szerokie,