Mercedes-Benz CLS cena 149600 przebieg: 184250, rok produkcji 2011 z Leśna
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Mercedes Benz
- Model
- Mercedes Benz CLS
- Wersja
- Mercedes Benz CLS
- Rok produkcji
- 2011
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 184250 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 525 KM
- Pojemność silnika
- 5461 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sedan / Limuzyna
- Kolor
- Złoty
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Na wstępie powiem, że więcej zdjęć w lepszej jakości dostępnych jest na portalu OtoMoto. Witam. Posiadam do sprzedania samochód marki Mercedes-Benz CLS w218 6.3AMG z 2011 roku. Auto pochodzi z rynku Japońskiego, został ściągnięty do Polski w roku 2022, posiadam zdjęcia z aukcji w Japonii. Mercedes w dość rzadkim lakierze co w połączeniu z beżowym wnętrzem daje idealną kompozycje. Jest to sztuka bezwypadkowa w oryginalnym lakierze, jedyny malowany element w aucie to prawy tylny błotnik który był prawdopodobnie przytarty bądź zarysowany w Japonii i została położona druga warstwa lakieru, podkreślam nie szpachla, na aucie nie ma grama szpachli, zachęcam do przyjazdu z miernikiem lakieru, mam też własny miernik który mogę udostępnić. Silnik 5,5 biturbo oryginalnie 525 koni, obecnie moc wynosi 630 koni i 816 niutonometrów zrobione przez firmę Pro-Garage w Poznaniu co jest potwierdzone na wykresie. Modyfikacja mocy została przeprowadzona przez poprzedniego właściciela który posiadał to auto przez około półtora roku i zrobił nim ponad 60 tysięcy kilometrów (przebieg autostradowy). Dodatkowo auto posiada filtry powietrza renomowanej marki K&N które około miesiąc temu czyściłem (co około pół roku wypada je czyścić i nasmarować). Na przodzie zostały też założone dystanse które poszerzają auto o półtora centymetra co dodatkowo dodaje agresywności patrząc na auto z przodu. Skrzynia biegów 7g tronic pracuje płynnie, nie szarpie, nie przeciąga biegów. Napęd jest suchy, nie ma żadnych wycieków. Mercedes jeździ na oleju 5w40 Liqui Molly na którym pracuje idealnie i cicho. Z silnikiem nie ma żadnych problemów, wycieków również brak, obroty nie falują, nie występują żadne dziwne dźwięki z silnika typu pukanie czy dzwonienie, łańcucha rozrządu na zimnym czy na ciepłym silniku też nie słychać. Odkąd ja wszedłem w posiadanie Mercedesa zrobiłem nim około 4 tysięcy kilometrów i przez ten czas wymieniłem w nim: (oczywiście na wszystko posiadam paragony bądź faktury i prowadzę dodatkowo zeszyt serwisowy) -Olej w skrzyni biegów na oryginalny Mercedes-Benz (mam resztkę która mi została, mogę ją dorzucić na kolejną wymianę) -Tarcze i klocki hamulcowe na tył marki TRW -Uszczelnienie chłodniczki oleju gdyż mocno z niej kapał olej, nowe uszczelki z ASO załatwiły sprawę -Nowe opony na tył marki Hankook ventus s1 evo 3 Wyposażenie zachęcam do sprawdzenia pod linkiem ponieważ za dużo jest tego do wypisania: https://mb.vin/vin/28eb6bff04c2900271ab69598d9fd720/ Jest tutaj cała lista wyposażenia po numerze vin. Auto na mieście prezentuje się elegancko i jednocześnie z pazurem co powoduje, że mało kto przechodzi obok tego auta obojętnie. Teraz od dłuższego czasu auto więcej stoi niż jeździ z powodu zmiany pracy, i to jest główny powód sprzedaży ponieważ szkoda by tylko stał i się marnował. Obecnie przepalam go raz na dwa tygodnie zrobię nim 20 kilometrów żeby się nie „zastał”. Jak też wiadomo nie jest to nowy samochód, nie będę ukrywał ale posiada też swoje wady które wstawiłem na ostatnich zdjęciach, a są to: -odprysk lakieru na przednim spryskiwaczu lewego reflektora -wgniotka na prawym przednim błotniku -zarysowanie na masce -odprysk lakieru na prawy progu z tyłu -wgniotka na tylnym zderzaku -Przycisk „P” od skrzyni biegów nie zawsze działa, Raz działa a raz nie, reszta biegów działa za każdym razem. Żeby wbić bieg parkingowy należy otworzyć drzwi i wtedy automat sam przerzuci na parking Głównie są to mankamenty wizualne, pod względem mechanicznym auto jest sprawne i nie wymaga wkładu finansowego. Wszystko co mi wyszło w aucie robiłem na bierząco a pewnie i tak czegoś zapomniałem wymienić. Na koszt kupującego możemy pojechać na dowolną stację diagnostyczną w celu zweryfikowania stanu pojazdu.