Mercedes-Benz Klasa S cena 134000 przebieg: 46400, rok produkcji 2005 z Trzebiatów
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Mercedes Benz
- Model
- Mercedes Benz Klasa S
- Wersja
- Mercedes Benz Klasa S
- Rok produkcji
- 2005
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 46400 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 388 KM
- Pojemność silnika
- 5461 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sedan / Limuzyna
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Mercedes-Benz klasy S definiuje klasę luksusowych limuzyn. To w nią “celował” pierwszy Lexus LS i to od niej Rolls-Royce musi być lepszy, by uzasadnić swoją cenę. Każda generacja budzi respekt dystyngowaną stylistyką i prezentuje technologie na lata zostawiające konkurencję w tyle. Prezentowany egzemplarz Mercedesa klasy S W221 wyróżnia się delikatnym pakietem wizualnym Lorinsera, dodającym mu szczególnego sznytu. W jego skład wchodzą dokładki zderzaków, nakładki progowe, spojler na tylnej klapie oraz 20-calowe felgi inspirowane turbinowym felgami Mercedesa SLR McLaren. Stonowane zmiany trudno zauważyć niewprawnym okiem, a jednak sprawiają, że auto emanuje nieco innymi emocjami niż zwykła eSka. Klasyczna czerń lakieru doskonale dopełnia się z tą aurą. Stan Mercedesa nie osłabia tego wrażenia. Kondycja powłoki lakierniczej, szyb, reflektorów itp. jest świetna. Auto pochodzi z 2005 roku i posiada udokumentowany przebieg 46 tys. km. Doświadczenie obcowania z klasą S trudno opisać, ponieważ jest ono sumą wielu przemyślanych decyzji na każdym etapie projektowania. Drzwi zamykają się w głuchy sposób i od razu otacza nas cisza, która jest zasługą miękkich skór i materiałów wygłuszających. Kontakt pasażerów z plastikami jest ograniczony do minimum, a tworzywa zostały zastąpione metalem i drewnem. Skrajne miejsca na kanapie posiadają pełną regulację i zestaw automatycznych rolet na okna. Przywiązanie inżynierów do detali widać także w jeździe. Auto jeździ… jak S klasa, to znaczy miękko, ale z odpowiednią kontrolą własnej masy. Pedały są progresywne, zapewniając płynne zatrzymanie, jak i przyspieszenie przy każdej prędkości. V8 dodaje autu nieco charakteru, ale 388 KM służy przede wszystkim do przemieszczania tej limuzyny bez najmniejszego wysiłku. Podwozie jest czyste i kompletne. Brak oznak zużycia na elementach zawieszenia i osłonach. Do samochodu dołączany jest komplet dokumentów.