Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Mercedes-Benz Klasa S cena 20000 przebieg: 400000, rok produkcji 1991 z Kańczuga

Cena 20000 PLN
lub 312 zł /mc na raty. Sprawdź dostępne pożyczki
Kontakt ze sprzedającym

Parametry

Oferta od
Osoby prywatnej
Marka
Mercedes Benz
Model
Mercedes Benz Klasa S
Wersja
Mercedes Benz Klasa S
Rok produkcji
1991
Stan samochodu
Sprawny
Przebieg
400000 km
Skrzynia biegów
automatyczna
Rodzaj paliwa
Benzyna
Moc silnika
285 KM
Pojemność silnika
4196 cm3
Napęd
Brak informacji
Filtr cząsteczek stałych
Nie
Typ nadozia
Sedan / Limuzyna
Kolor
Inny kolor
Bezwypadkowy
Nie
Garażowany
Nie
Serwisowany w ASO
Nie
Pierwszy właściciel
Nie
Kraj pochodzenia
Brak informacji
Zarejestrowany w Polsce
Nie
Cena do negocjacji
Nie

Opis

Bardzo proszę czytać opis i oglądać zdjęcia.Negocjacja konkretna ceny tylko na miejscu dla zainteresowanych kupnem - lub zamiana na samochód współczesny, najlepiej kombi, hak, lpg lub diesel, mogę dopłacić. Chce auto sprzedać (lub zamienić) a nie sprzedawać - z konkretnym człowiekiem się z pewnością dogadam. Stan ogólny dostateczny, LPG, wersja długa, pierwszy wypust '91 r.Auto użytkowane teraz niemal codziennie, długie trasy i miasto, zawsze wracam na swoich kołach. Spalania od 15 l LPG na trasie do lekko ponad 20 l tylko w mieście. Wykonane naprawy-mam auto 6 lat: - wymiana kompletu tarcz hamulcowych i klocków (przód, tył) wraz z płynem, - miedziane przewody hamulcowe – zostały tylko oryginalne, zdrowe, krótkie odcinki z przodu, - nowe sztywne przewody paliwowe, - profesjonalna regeneracja zacisków tylnych, wymienione przewody hamulcowe elastyczne TRW, - wymiana wahaczy górnych przód, - komplet zapłonowy tzn. kopułki i palce rozdzielaczy Bosch, świece BOSCH jednoelektrodowe, - wymiana płynu chłodniczego, - uszczelnienie pompy wspomagania, wymiana filtra - wymiana linek hamulca ręcznego, - nabita klimatyzacja, - rezystor dmuchawy, - wymiana manetki zespolonej wycieraczek i konserwacja mechanizmu poruszającego, wymiana przekaźnika wycieraczki, nowe pióra wycieraczek dedykowane - widać, że wycieraczki nie są schowane do końca pod maską po złożeniu, jest to wina koła zębatego - ja tak jeżdżę ale mam nowe na wymianę, - opony wielosezonowe Kleber Citilander 235/60/16, wzmacniane, stan bdb 2319 - nadkola antykorozyjne na tył, - serwis LPG, filtry, węże, nowy reduktor Stag i listwy wtryskowe, - filtr powietrza i kabinowy, - rozrząd (rozczaruje ale łańcuch nie jest wieczny a są jeszcze tam ślizgi które po prostu ze starości kruszeją) odmy, pompa wody - koszt tylko tej naprawy to 5000 PLN, - wymieniona wiązka górna i dolna, okablowanie czujników, - poduszki kołyski tylnej (przednie i tylne), - wymiana przewodów, filtra paliwa, - regenerowany rozrusznik i alternator, - wymiana ogranicznika drzwi kierowcy, - wymiana końcówki drążka, łącznik stabilizatora, sworzeń kulowy, amortyzator skrętu - FEBI, Lemforder, Meyle - wymiana zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego, - ciśnienie oleju mierzone i trzyma parametry - czasem po prostu wskaźnik niedomaga, szczególnie przed wymianą wiązek tak było, teraz jest stabilnie ale czasem zdarzają się wahnięcia, - obroty stabilne na Pb i LPG, zdarzają się bujnięcia sporadycznie, -wymieniony akumulator, 2020 r. - serwis skrzyni automatycznej - wymienione tarcze wstecznego, olej, filtr, pełne uszczelnienie oraz sterownik zmieniony, teraz startuje z jedynki - przeszło 5000 PLN - czyszczenie skór -geometria 3d - zalany liqui molly przeciw wyciekom, dwusiarczek molibdenu oraz do układu wspomagania, Przegląd do 03.2025 OC do 04.2025 Wady: - nie działa: tylna szyba (mam nowy mechanizm), jeden zagłówek, dociągi, zamykanie od kierowcy, świszcze szyber przy prędkościach większych (prowadnice), silnik trochę spocony, przekładnie też ale bez tragedii, katalizatory do roboty tzn. są ślady po spawach na nich i na wyższych obrotach trochę brzęczy, nie wiem co jest w środku, licznik obecnie przestał nabijać km, poprzedni właściciel wymienił na taki z przebiegiem 580 000 - oryginalny mam też, też pewnie przestał wtedy nabijać, wszystko widać w CEPIK, plastiki foteli przednich przy regulacji pompowania lędźwi wyłamane, radio nie ma jednego guzika, lustereczka tylne wyłamane zatrzaski - ogrzewanie tylnej szyby działa tylko parę nitek, nie składa się lusterko kierowcy -blacharka tak jak na zdjęciach, są ogniska korozji już, auto bez problemu podnoszę na każdym punkcie - na zdjęciach pryśnięte przeciw rdzy - brak abs, - inny kluczyk do otwierania, inny do stacyjki -robiony błotnik po stłuczce na parkingu - ślady po niej widać na lakierze (tylny błotnik), - ponieważ ciekło ze skraplacza klimatyzacji - tylne i przednie dywany od kierowcy wyjęte, do wymiany, podłoga nie jest dziurawa, popękana tylko fabryczna

Dane kontaktowe

bartekkolakowski
na PoSamochód
od 1.04.2016
796 ***

Pokaż

Kańczuga
(przeworski)
Mazowieckie

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt