Nissan 350 Z cena 68000 przebieg: 197596, rok produkcji 2003 z Gdańsk
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Nissan
- Model
- Nissan 350 Z
- Wersja
- Nissan 350 Z
- Rok produkcji
- 2003
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 197596 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 280 KM
- Pojemność silnika
- 3498 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Złoty
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Na sprzedaż posiadam samochód jakim jest Nissan 350z z 2003 roku.Samochód jak na 21 letnie auto jeździ i wygląda bardzo dobrze.Silnik ma moc, trzyma ciśnienie powyżej 30psi na rozgrzanym silniku, skrzynia działa płynnie i biegi wchodzą bez problemów.Lakier utrzymany w dobrym stanie, posiada kilka drobnych rys oraz odprysków, ale mimo to na ulicy auto zwraca na siebie ogromną uwagę.Samochód przeszedł szereg modyfikacji:-jeździ na oleju Liqui Moly 10w60 (wymieniany co6/7 tys km.) - filtr oleju od Nissna GTR-układ dolotowy JWT Pop Charger, filtr stożkowy AEM, spacer kolektora od Coobcia oraz frezowana dolna połówka kolektora (MREV2)-Przelotowy układ wydechowy, kolektory wydechowe z 370z, decaty (niestety emulatory padły i jest check engine), dalej był japoński wydech "Fujitsubo Legaris R" lecz dla mnie było za cicho i wyciąłem tłumik i zrobiłem customowe wyjście na jedną rurę. Tłumik, który był wcześniej dodaje do samochodu, ta modyfikacja została wykonana w taki sposób, aby w 10 minut dało się ją przywrócić. Tłumik na ostatnim zdjęciu.-Samochód został obniżony na zawieszeniu TEIZ FLEX Z z dodatkowym komputerem EDFC do regulacji sztywności. Za pomocą jednego kliknięcia zmieniamy sztywność z fabrycznej na bardzo sportową.-Poprzedni właściciel wykonał super robotę, w której zawieszenie przeszło kompleksową renowację, wszystkie jego elementy zostały pomalowane proszkowo oraz zostały złożone na nowo na tulejach poliuretanowych firmy STRONGFLEX-Obok komputera od zawieszenia jest umiejscowiony czujnik z temperaturą oleju.-Oryginalny awaryjny dwumas został wymieniony na sztywne koło zamachowe ACT Streetline.-Samochód otrzymał przedni zderzak stylizowany na Nissana 370z NISMO, dokładki Maxton Design na progach oraz tylnim zderzaku.-Auto stoi na 19 calowych felgach z Nissana 370z NISMO V2-Radio 2DIN z CarplayPrzejdźmy do historii auta:Samochód wyjechał z fabryki z kierownicą po złej stronie, pierwsza rejestracja odbyła się w Anglii, w 2019 roku trafił do Polski i została wykonana przekładka na stronę europejską. Na pierwszy rzut oka przekładka została wykonana według reguły, fotele zostały wymienione na europejskie, tak samo jak i reszta wnętrza, poza jednym dość ważnym elementem, o którym dowiedziałem się przypadkowo. Niestety miałem małą przygodę ze słupem, w którym ucierpiał przód samochodu(stąd wizualne ulepszenie przodu). Wymieniowy pas przedni oraz belka, chłodnice przeżyły i nie wymagały wymiany. Podczas tego spotkania jechałem sam, a pirotechnika wypaliła ze strony pasażera(poduszka w desce oraz pas bezpieczeństwa). W tym momencie sprzedaje samochód bez poduszki pasażera i z prawdopodobnie angielskim sterownikiem AIRBAG.Posiadam wszystkie zdjęcia sprzed i po naprawie, chętnie udostępnię je zainteresowanemu kupującemu.Cena do negocjacji, ale dużo nie zejdę, ponieważ uważam, że ta sztuka jest warta tych pieniędzy.Zachęcam do kontaktu telefonicznego, udzielę szczegółowych informacji.