Nissan 350 Z cena 82000 przebieg: 104000, rok produkcji 2006 z Ełk
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Nissan
- Model
- Nissan 350 Z
- Wersja
- Nissan 350 Z
- Rok produkcji
- 2006
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 104000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 300 KM
- Pojemność silnika
- 3498 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Sport / Coupe
- Kolor
- Inny kolor
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Modelu nie będę zbyt szczegółowo przedstawiał, bo jak ktoś szuka takiego auta, to wie co to za wóz. Od razu przejdę do konkretów.Nissana zakupiłem w lipcu 2020 roku z przebiegiem około 98000 km. Auto do kraju zostało sprowadzone przez poprzedniego właściciela w kwietniu 2017 roku.Powód sprzedaży? Szukam auta bardziej praktycznego. Zetka ze względu na ograniczoną praktyczność, więcej stoi niż jeździ, co widać po przebiegu. Przez ten cały okres zrobiłem nią 6000 km.Auto początkowo jeździło na oleju 5W50, w momencie dołożenia chłodnicy oleju przeszedłem na 5W40. Okres wymian oleju był zdeterminowany bardziej czasem niż przebiegiem, czyli wymiana następowała co rok lub nawet częściej.To, że praktycznie auto stało, nie znaczy, że nic z nią nie robiłem. Z racji tego, że lubię czasem sobie pogrzebać przy aucie, to w Zetce zrobiłem kilka niewielkich modyfikacji, czy też wymian.Lista poniżej:1. Wymiana oleju oraz wszystkich płynów w aucie.Olej silnikowy Elf 5W50, później Elf 50W40 (ostania wymiana 23.11.2023 przy przebiegu 103500) od wymiany zrobiłem około 500 km ;)Olej w skrzyni biegów Penrite Pro Gear GL4 75W90Olej w dyferencjale Valvoline Axle Oil HD 80W90Płyn chłodzący koncentrat Valvoline Zerex G40Płyn w układzie kierowniczym Penrite Power Steering FluidPłyn w układzie sprzęgła Penrite Super DOT4Płyn hamulcowy Penrite Super DOT4Dysponuję datami i przebiegami przy jakich były robione wszystkie wymiany.2. Gruba chłodnica wody FMIC3. Dolot CAI z filtrem stożkowym K&N4. Chłodnica oleju JRSpec 25 rzędów + podstawka z termostatem5. Tarcze i klacki hamulcowe przód i tył (tarcze Rotinger + klocki TRW) - wbrew opinii, tarcze nie krzywią się i hamują jak trzeba. Jakby ktoś miał inne zdanie, to tylko potwierdza to, że wozem jeździłem raczej rekreacyjnie, bo do tej pory mam proste i nieprzegrzane tarcze ;)6. Felgi JR JR3 18x9 i 18x8, do tego opony Bridgestone Potenza 255/45 i 225/457. MREV2, czyli dolna połówka kolektora ssącego z wersji DE z frezowaniem pierwszych runnerów + Kinetix Racing V+ (kupiłem nowy, przyleciał z Kaliforni ;))8. Usunięte podgrzewanie przepustnicy.8. Wymiana pompki sprzęgła i wysprzęglika. Od momentu kupna, sprzęgło nie miało się najlepiej, przy zmianie biegów w górnym zakresie obrotów pedał czasem zostawał w podłodze, więc łudząc się, że to nie wina sprzęgła, wymieniłem najpierw pompkę sprzęgła, a później wysprzęglik - nic to nie dało.9. Duża miska oleju - chyba jakiś popularny no name, zamawiana w race.fi(Chłodnica oleju + miska daje jakieś 7 litrów oleju w układzie)10. Wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Docisk, tarcza sprzęgła i łożysko ASO, koło dwumasowe LUK.11. Układ wydechowy. Decaty custom + Y-pipe custom + dalsza część Scorpion SNS015 + przepustnica wydechu zamykająca jedną z końcówek (zrobiłem to, żeby jazda w dłuższe trasy nie była zbyt uciążliwa - wycina to te niższe nieprzyjemne dla ucha dźwięki). Wszystko owinięte bandażem termoizolacyjnym.12. Poduszki poliuretanowe dyferencjału Strongflex13. Rozpórka Alpha Competition rear lower tie bar AC-Z33-RL14. Rozpórka Ultra Racing C-Pillar Brace UR-ROC4-1260A15. Wskaźniki temperatury płynu chłodzącego i oleju Pro G Race Series RS w miejscu bezużytecznej nawigacji.16. Światła DRL w zderzaku.17. Akumulator też został wymieniony Centra Futura CA654 65 Ah 580 A.18. I masa innych drobnych rzeczy o których pewnie zapomniałem jak nowe pióra wycieraczek, nowe dywaniki, siłowniki klapy i innego tego typu szczegóły.Auto stoi na oponach letnich, setu zimowego nie posiadam. Zetka zimę spędzała w garażu.Ciśnienie oleju. Temat najbardziej nurtujący wszystkich. Wszystko gra. Do zweryfikowania na miejscu.Na zdjęciach widać, że maska jest lekko uniesiona, jest to zabieg konieczny, aby pod maską zmieściła się górna połówka kolektora ssącego Kinetix wraz z oryginalną rozpórką. Rozpórka został podniesiona o około 5 mm (oczywiście śruby mocujące rozpórkę też zostały wymieinione na dłuższe ;) ), aby zachować minimalny odstęp od kolektora, a to z kolei wymusiło lekkie