Nieważne jakiego samochodu szukasz, bo... U nas go znajdziesz!

Oldsmobile Inny cena 106500 przebieg: 52290, rok produkcji 1955 z Milicz

Cena 106500 PLN
lub 1664 zł /mc na raty. Sprawdź dostępne pożyczki
Kontakt ze sprzedającym

Parametry

Oferta od
Osoby prywatnej
Marka
Oldsmobile
Model
Oldsmobile Inny
Wersja
Oldsmobile Inny
Rok produkcji
1955
Stan samochodu
Sprawny
Przebieg
52290 km
Skrzynia biegów
automatyczna
Rodzaj paliwa
Benzyna
Moc silnika
183 KM
Pojemność silnika
5307 cm3
Napęd
Brak informacji
Filtr cząsteczek stałych
Nie
Typ nadozia
Sedan / Limuzyna
Kolor
Zielony
Bezwypadkowy
Nie
Garażowany
Nie
Serwisowany w ASO
Nie
Pierwszy właściciel
Nie
Kraj pochodzenia
Brak informacji
Zarejestrowany w Polsce
Nie
Cena do negocjacji
Nie

Opis

Witam wszystkich zainteresowanych Oldsmobilem. Po pięciu latach cieszenia się Oldsmobilem 88 nadszedł moment zmiany właściciela dlatego zapraszam do zapoznania się z ogłoszeniem i składania ofert ;) Historia mojego Oldsmobila zaczęła się od kontaktu z dobrze znanym w środowisku aut amerykańskich Andrzejem z Bujal78, który osobiście zweryfikował w Kanadzie stan auta przed zakupem - priorytetem było auto w bardzo dobrej kondycji blacharsko lakierniczej. Po pomyślnej weryfikacji auto trafiło do Polski, gdzie okazało się, że lakier na wszystkich elementach auta jest fabryczny - jest to jednowarstwowy metalik na bazie akrylowej. Pierwszymi krokami, które podjąłem po sprowadzeniu był przegląd i serwis mechaniczny w nadarzyńskim warsztacie Midpoint specjalizującym się w zabytkowych autach amerykańskich. Po wykonaniu niezbędnych serwisów filtrowo-olejowych, usunięciu wycieków spod pokryw zaworów oraz regulacjach gaźnika Olds trafił w ręce ekipy z pracowni tapicerskiej Projekt X Nadarzyn. Praktycznie całe wnętrze zostało całkowicie zdemontowane a następnie uszyte wedle indywidualnego projektu na nowo włącznie z lamelami wokół drzwi, dywanem, podsufitką i całym bagażnikiem. W trakcie prac tapicerskich kolejny raz został potwierdzony wybitnie dobry stan zachowania auta (dostępne zdjęcia z renowacji prześlę osobom zainteresowanym). Następnym etapem była wymiana szyby czołowej, która została sprowadzona ze Stanów wraz z nową uszczelką a także wymiana środkowego tłumika (stary był zapchany). Oldsmobile posiada wiele zalet, które na pewno zostaną docenione przez przyszłego właściciela: 1) Skrzynia automatyczna 4 biegowa Hydra-Matic - nie jest to oczywiście demon prędkości zmiany biegów ale potrafi bardzo korzystnie wpłynąć na spalanie (o tym napiszę później) 2) Zestaw wskaźników przeniesiony nad deskę - dzięki temu sygnalizacja hamulca ręcznego, pracy prądnicy oraz ciśnienia oleju jest stale na widoku 3) Wentylator na podciśnienie za tylną kanapą - potraktować można go jako ciekawostkę ponieważ jego efektywność nie jest porażająca, ale mimo to działa i ma się dobrze 4) Silnik v8 o pojemności 324 cui o niesamowicie przyjemnym brzmieniu (niedługo dodam film, który powinien wyczerpać to zagadnienie) 5) Całkowicie oryginalny lakier - mimo, że odpryski, ryski i tym podobne występują na lakierze to prezentuje się bardzo dobrze i nie wymaga renowacji (auto ma zaraz 70 lat!) 6) Idealne wręcz szyby - po wymianie szyby czołowej stan oszklenia pojazdu oceniam na bardzo dobry z plusem 7) Chromy zachowane w wyjątkowo dobrym stanie (zewnętrzne jak i wewnętrze) - gdyby tego było mało to do kompletu z autem dołączam również pokaźną paczkę z zamiennymi chromami i emblematami oraz wiele innych 8) Filtr powietrza, który został zmodyfikowany z mokrego na suchy (dzięki temu mamy łatwiejszy i szybszy serwis a także nie musimy przejmować się brakiem dostępności filtrów powietrza) 9) Olds zahaczył o świat telewizji biorąc udział w swego czasu szeroko komentowanej reklamie Apartu razem z Anią Lewandowską, Małgosią Sochą i Julią Wieniawą Przez wspólnych pięć lat pokonaliśmy łącznie ponad 6 000 kilometrów i chciałoby się napisać, że cały ten dystans pokonaliśmy bezawaryjnie, jednak nie byłoby to prawdą. Jedna z wielu przejażdżek zakończyła się powrotem na lawecie, z powodu prozaicznej i ciężkiej do przewidzenia usterki - pęknięcia sprężynki szczęk hamulcowych. Po tej sytuacji profilaktycznie zostały wymienione wszystkie szczęki ze sprężynami. Najdłuższa trasa pokonana jednego dnia - praktycznie w ciągu - miała długość niemalże 400 kilometrów a spokojne toczenie się po trasach ekspresowych z prędkością przelotową na poziomie 90 km/h zaowocowało spalaniem poniżej 11 litrów na "setkę" co uważam za fenomenalny wynik. Jeśli do tego momentu dotrwali puryści wyników spalania to śpieszę z informacją, iż w cyklu mieszanym można spodziewać się spalania na poziomie 14 litrów ;) Kwestią, którą warto jest poruszyć są na pewno naprawy, które do tej pory nie były

Dane kontaktowe

Rafał
na PoSamochód
od 1.04.2016
486 ***

Pokaż

Milicz
(milicki)
Mazowieckie

Pytania? Zadzwoń do nas już teraz +48 555 888 777
lub wyślij e-mail na kontakt@posamochod.pl

Kontakt