Seat Ibiza cena 5999 przebieg: 331000, rok produkcji 2005 z Warszawa
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Seat
- Model
- Seat Ibiza
- Wersja
- Seat Ibiza
- Rok produkcji
- 2005
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 331000 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 80 KM
- Pojemność silnika
- 1422 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Hatchback
- Kolor
- Inny kolor
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Seat Ibiza 1.4TDI 80KM z 2005 roku.Jestem właścicielem od 2018 roku i przejechałem nią 130tyś km.Aktualny przebieg to 331tyś km.Moja Ibiza zdecydowanie wyróżnia się z tłumu zwykłych aut.Zderzaki zostały wymienione na wersję Aero.Ibiza ma lekko obniżone zawieszenie i stoi na 17 calowych alufelgach VW - dzięki tym zmianom bardzo przyjemnie i pewnie prowadzi w zakrętach.Silnik 1.4TDI pozwala na bardzo sprawne i ekonomiczne poruszanie w ruchu miejskim. Na trasie powyżej 130km/h jedzie już nieco spokojniej ;)We wnętrzu też zaszło kilka zmian - Ibiza posiada skórzaną gałkę zmiany biegów i przyjemnie wyprofilowaną, skórzaną kierownicę ze sterowaniem radia. Klimatu dodaje czarna, welurowa podsufitka i pomalowane osłonki przeciwsłoneczne. W aucie są 2 komplety dywaników - na lato materiałowe Seat, na zimę gumowe. Zegary i deska mają ładne, czerwone, podświetlenie. Fotele i kanapa są w dobrym stanie - noszą normalne ślady używania. W aucie jest zamontowany niefabryczny podłokietnik - ma uszkodzony materiał na poszyciu i pęknięte mocowanie, ale nadal spełnia swoje zadanie.Do auta dodaję komplet kół zimowych - felgi BBS + opony Fulda. Niestety jedna felga i opona uległa uszkodzeniu po wjechaniu w dziurę - opona do wymiany, a felga do prostowania.Olej w aucie wymieniany regularnie, a różne naprawy i wymiany według potrzeby.2 ostatnie większe naprawy:- 12.2022 - naprawa przedniego zawieszenia - sworznie, tuleje, końcówki itd.- 04.2023 - nowe sprzęgło + łapa + prowadnica łożyska oporowego, koło zamachowe, olej + uszczelniacze w skrzyni (w aucie nie ma koła dwumasowego)Ze względu na swój wiek, auto ma trochę mankamentów - nie chcę nic ukrywać, żeby nie było rozczarowań czy pretensji na miejscu:- przednia maska wymaga malowania lub wymiany - zszedł klar i jest ognisko korozji- korozja na progach i błotnikach w okolicy przednich kół - typowe miejsce dla VAGów z tych lat- ranty do podnoszenia auta na progach są pozagniatane- na tylnych nadkolach pojawia się korozja- zbity prawy halogen w zderzaku- przednia szyba jest porysowana- na rancie dachu nad przednią szybą jest odprysk lakieru- zderzaki mają kilka otarć - nie do uniknięcia na miejskich parkingach- silnik jest zapocony olejem - auto jeździ od wymiany do wymiany bez dolewek oleju- pali się "check" z powodu klap gaszących- pęknięta gumowa osłona prawego przegubu- nie działa klimatyzacja - układ jest nieszczelny, więc nie wystarczy uzupełnienie czynnika- silnik nawiewu czasami zawiesza się- felgi mają porysowane ranty - normalna sprawa przy tym rozmiarze i "naciągu"Auto nie jest idealne, ale przyjemnie jeździ, skręca i hamuje. Jest ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Do tego zdecydowanie wyróżnia się z tłumu szarych, nudnych aut na "kołpakach".Starałem się o możliwie szczegółowy opis i zdjęcia, żeby oszczędzić czasu sobie i szukającym "idealnej" używki z 2005 roku.Auto można obejrzeć w tygodniu w Warszawie na Bielanach.Negocjacje tylko na miejscu po obejrzeniu auta.