Skoda Octavia cena 64200 przebieg: 143190, rok produkcji 2017 z Błonie
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Skoda
- Model
- Skoda Octavia
- Wersja
- Skoda Octavia
- Rok produkcji
- 2017
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 143190 km
- Skrzynia biegów
- automatyczna
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Moc silnika
- 150 KM
- Pojemność silnika
- 1968 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- Kombi
- Kolor
- Srebrny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Pierwsza rejestracja 02/2018.Oferta sprzedaży samochodu marki Skoda Octavia III Kombi Facelifting z silnikiem 2.0 TDI CRMB o mocy 150 KM (ten poprawiony) oraz bogatym wyposażeniem (wersja Style + pakiet Amazing), skierowana jest przede wszystkim do Kierowców, którzy potrafią docenić moją dbałość o ten samochód, która przełożyła się na jego nienaganny stan techniczny.W stosunku do innych Octavii z tego rocznika cena może wydawać się wysoka, ale:- samochód jest zadbany mechanicznie,- nigdy nie był naprawiany blacharsko,- olej wymieniany co 10,000 km lub częściej,- po dużym serwisie w 12/2023 (rozrząd z pompą wody, tarcze i klocki Textar z przodu, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy).- najwyższa poza L&K wersja wyposażenia + pakiet Amazing (światłą adaptacyjne LED, ogrzewana kierownica i szyba, światła przeciwmgielne z funkcją corner).Cena sprzedaży odzwierciedla stan techniczny pojazdu, jego wyposażenie oraz fakt wymiany rozrządu i nowych hamulców z przodu (klocki, tarcze, płyn hamulcowy). Podana wartość podlega naturalnie negocjacji na miejscu. Zależy mi na Kierowcach o wysokiej kulturze technicznej, którzy będą potrafili świadomie troszczyć się dalej o ten udany samochód, który nigdy mnie nie zawiódł.Samochód został zakupiony w salonie Skoda/VW w lipcu 2021 roku jako pojazd poleasingowy z przebiegiem 87,000 km. Od tamtej pory w rękach prywatnych, świadomego motoryzacji kierowcy (niepalący, kawaler, bez dzieci i zwierząt). Użytkowany przez jednego kierowcę, który potrafi jeździć dieselem ze skrzynią DSG.Samochód posiada pełną dokumentację w postaci faktur i rachunków za wszystkie usługi serwisowe. Wymiana oleju 0W30 Shell Helix Ultra wraz z płukanką odbywała się co 10,000km lub częściej. Olej 0W30 Shell doskonale sprawdził się w tym samochodzie i nie wymagał uzupełniania pomiędzy przeglądami; silnik pracuje cicho i równo. Szybko się nagrzewa, a tylko rozgrzany diesel ma optymalne warunki do pracy.Ostatnia wymiana oleju w 03/2024 wraz z płukanką Liquid Moly i oczywiście filtrami (Bosch olej + PurFlux kabinowy). Regularna wymiana oleju w mokrej skrzyni biegów DQ250 częściej niż zalecał producent – ostatnia w 06/2022 przy 108 tys. km wraz z filtrem w skrzynii. Dzięki temu skrzynia pracuje bez problemów. Następna wymiana za ok. 15,000 km.Przegląda ważny do 24.12.2024, a ubezpieczenie ważne do 16.07.2024. Cesja polis możliwa na miejscu - do uzgodnienia z Kupującym.Pojazd spełnia normy emisji EURO 6 bez konieczności uzupełniania czynnika AdBlue. Jest to niewątpliwie jedna z największych zalet silnika 2.0 TDI CRMB, który spełnia normy i nie posiada układu SCR (z AdBlue), tak więc nie mamy dodatkowych kosztów i nieplanowanych postojów na stacjach paliw.Pojazd w wersji Style, czyli jednej z najwyższych, do tego pakiet oświetlenia podnosi komfort jazdy nocą. Samochód jak na swoją klasę jest bogato wyposażony w zakresie bezpieczeństwa i komfortu, jak również posiada kilka dodatkowych opcji rzadko spotykanych w rodzinnych kombi:- pakiet LED: automatyczne światła długie, reflektory zmieniają strumień światłą zależnie od warunków jazdy,- ogrzewanie kierownicy,- ogrzewanie przedniej szyby,- Android Auto / Apple Car PlayDodatkowo:- wymienione oświetlenie kabiny i bagażnika na LED- światła przeciwmgielne w technologii LED (z funkcją corner)- stoper na Maxi-DOT (ukryta opcja samochodu)- pakiet Smart (schowek na telefon w tunelu środkowym, śmietniczka w drzwiach pasażera)- wyświetlanie parametrów jazdy (ciśnienie turbo, moment obrotowy, moc, temperatura oleju, DSG i płynu chłodniczego) na ekranie systemu multimedialnego – za pomocą aplikacji na smartfonie.Stan ogumienia oceniam jako bardzo dobry, a to dlatego, że pojazd w 80% jeździł na długie trasy, do czego stworzony jest diesel. Samochód służył mi do poruszani się między Warszawą a drugim domem na południu Polski oraz co jakiś czas wypady wakacyjne poza Polskę; pracuję z domu, więc nie męczyłem go dojazdami do pracy, staniem w korku czy innymi degenerującymi silnik i zawieszenie praktykami.