Subaru Forester cena 27300 przebieg: 165144, rok produkcji 2006 z Barlinek
Parametry
- Oferta od
- Osoby prywatnej
- Marka
- Subaru
- Model
- Subaru Forester
- Wersja
- Subaru Forester
- Rok produkcji
- 2006
- Stan samochodu
- Sprawny
- Przebieg
- 165144 km
- Skrzynia biegów
- manualna
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Moc silnika
- 230 KM
- Pojemność silnika
- 2457 cm3
- Napęd
- Brak informacji
- Filtr cząsteczek stałych
- Nie
- Typ nadozia
- SUV
- Kolor
- Czarny
- Bezwypadkowy
- Nie
- Garażowany
- Nie
- Serwisowany w ASO
- Nie
- Pierwszy właściciel
- Nie
- Kraj pochodzenia
- Brak informacji
- Zarejestrowany w Polsce
- Nie
- Cena do negocjacji
- Nie
Opis
Witam,Po prawie czterech latach radości z bycia właścicielem uturbionego boksera ze stajni Subaru, z bólem serca sprzedaję moją zabawkę.Jest to Subaru Forester 2,5xt z niesamowicie małym przebiegiem 165 144km.Widać to po wręcz idealnym stanie tapicerki skórzanej wnętrza.Jasna skóra kapitalnie pasuje do tego auta i nie nagrzewa się tak mocno jak czarna.Kolor lakieru czarny, oklejony folią biała perła metalik- na żywo wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach.Samochód latem stoi na pięknych 18" złotych felgach, natomiast zimą na 16" oryginalnych 5 ramiennych.Forester ma głośny wydech podkreślający piękne brzmienie silnika,szczególnie podczas przyspieszania bulgot boksera momentalnie wywołuje uśmiech na twarzy.Jest to nasz trzeci samochód w rodzinie więc użytkowany sporadycznie głównie na weekendowe przejażdżki.Forester jest garażowany.Do pracy zazwyczaj ze względów ekonomicznych dojeżdżam Skodą w gazie, ale gdy jest ładna pogoda od czasu do czasu śmignę sobie Foresterkiem.Jeśli chodzi o kwestie mechaniczne, to w ostatnim czasie wykonano następujące naprawy lub wymiany :- Nowy rozrząd (oryginał kupiony na subarak.pl)- Nowe sprzęgło (oryginał kupiony na subarak.pl)- Nowa chłodnica (oryginał kupiony na subarak.pl)- Nowe uszczelki pod głowicami (oryginał kupiony na subarak.pl)- Nowe pierścienie (teraz już w ogóle nie bierze oleju),(oryginał kupiony na subarak.pl)- Zregenerowane głowice- Skontrolowane luzy zaworoweCzym warto się zająć:- Standardowo w tym modelu drobne ogniska korozji na tylnych błotnikach.